بیت الخلا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
مغربی ٹوائلٹ
خشک ٹوائلٹ, کیمرون

بیت الخلا[ترمیم]

بیت الخلا ایک ایسی خصوصیت ہے جو انسان کے پاخانہ اور پیشاب کی مناسب نظام کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ ٹوائلٹ لفظ کا استعمال اس کمرے کے لیے کیا جا سکتا ہے جس میں پاخانہ پیشاب وغیرہ نکالنے والا آلہ لگا ہوتا ہے۔ دنیا کے سب سے پہلے ٹوائلٹ 3000 قبل مسیح میں تیار کیے گئے تھے، اس وقت دنیا کا سب سے قدیم ٹوائلٹ جس کے آثار ملے ہیں وہ موہن جو ڈارو میں موجود ہیں جہاں نکاسی آب کے بھی بہترین انتظام موجود ہیں۔

درجہ بندی[ترمیم]

بیت الخلا کی دو قسمیں ہیں:

1. خشک ٹوائلٹ

پانی کے بغیر زیادہ تر دہاتی علاقوں میں ملتے ہیں اور بہت سے ترقی پزیر ممالک میں موجود ہیں۔ یہاں نکاسی آب کی سہولت نا ہونے کی وجہ سے خشک ٹوائلٹ کہلاتے ہیں۔ یہاں آپ کو پانی الگ سے لے کر جانا ہوتا ہے، جبکہ آپ کا فضلہ ایک الگ ڈبے کے اندر گرتا ہے جسے بعد میں ہفتہ وار کوئی بھنگی لے کر چلا جاتا ہے۔ اور کسی محفوظ جگہ پر ڈال دیتا ہے جہاں کوئی آتا جاتا نہ ہو، جو وقت کے ساتھ ساتھ خود ہی سوکھ جاتا ہے۔

2. نم (پانی سمیت) ٹوائلٹ

یہ جدید دور کے ٹوائلٹ ہیں جو تقریباً ہر جگہ ہی موجود ہیں۔ ان میں پانی کی لائن سمیت نکاسی کا بھی معقول انتظام موجود ہوتا ہے۔ عام طور پر سب ہی شہری علاقوں میں موجود ہوتے ہیں ان کی بھی دو اقسام ہوتی ہیں ایک مغربی ٹوائلٹ یا کمونڈ اور دوسرے ایشیائی ٹوائلٹ یا اسکواٹ ٹوائلٹ جسے ڈبلو سی بھی کہا جاتا ہے۔ مغرب میں لوگ زیادہ تر ٹوائلٹ پیپرز کا استعمال کرتے ہیں جبکہ مسلم ممالک کے اندر ناپاکی سے بچنے کے لیے مسلم شاور کا استعمال کیا جاتا ہے جو ایک ہنڈ شاور ہوتا ہے۔

اسکواٹ ٹوائلٹ فرانسیسی ٹوائلٹ جو اب بھی مغرب میں کہیں کہیں استعمال ہوتے ہیں زیادہ تر ایشیائی لوگ استعمال کرتے ہیں۔ 
اسکواٹ ٹوائلٹ توپکاپی محل 
سیرامک کا بنا ٹوائلٹ فلش ٹینک کے ساتھ (ووہان، چین
پرانےطرز کا اسکواٹ ٹوائلٹ (ہانگ کانگ

انھیں بھی دیکھیے[ترمیم]

. كمپوسٹگ ٹوائلٹ . پاخانے (Defecation) . اخراج (Excretion) . پاخانہ (Feces) . شوچ خط (Toilet paper) . تبدیل کرنے چٹائی (Urinal) . عالمی ٹوائلٹ تنظیم (World Toilet Organization) . قابل رسائی انٹرنیشنل