تبادلۂ خیال:ایجنسی فرانس پریس

صفحے کے مندرجات دوسری زبانوں میں قابل قبول نہیں ہیں۔
آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

با یاد خدا در نفسها[ترمیم]

سلام خدا جان عامل حرکت برترین قدرت از بدو خلقت چگونگی ساخت جهان امروز ، ظهور کیهان با اراده و قدرت برتر بنام خدا صورت گرفته است که ظهور چاه های نفت و گاز و آب و زلزله و سونامی و سیل و طوفان و گردباد و اتفاقات عجیب و غریب در کیهان زیر رده های ظهور کیهان هستند که اکوسیستم زیست محیطی تسلیم خداوند متعال است اثرات باستانی و دیرینه شناسی با وجود تغییرات جوی بسیار بعد از قرن‌ها جاودانه مانده است ، علت و اثر ‌و مقایسه سه پدیده جدید از اصغر سمیعی مونتاژ کار کیهان حقیقی در کیهان مجازی است که هر موضوعی را در کیهان مجازی اثبات می‌کند کیهان حقیقی در پس کیهان مجازی ست مثل روز در پس شب و بلعکس مثل عمل فتوسنتز در گیاهان دی اکسید کربن هوا را می‌گیرند اکسیژن آزاد می‌کنند و بلعکس مثل .... بلعکس مورد بحث است ؟

ظهور زیر رده های ظهور کیهان چنان وحشت ناک است که انسانها برای مهار کردن آن از یاد خدا غافل شدند ادعای خدایی کردند تا فضا هم برای بازدید از فرش های خدا رفته اند که ماه و مریخ و مشتری و زحل و ..... نام دارد ، علم فیزیک کوانتوم را حاکم بر کیهان مجازی به مردم کیهان مجازی معرفی می‌کنند ذره ای (بوزون) از آنرا خدا ، آقای هیگز خود را خدا معرفی می‌کنند و ......

از ظهور کیهان تجربه انسانها شده علم ، دستاوردهای آنها شده اکتشاف و ساخت و ساز آنها شده اختراع ، نام آنها شده فیلسوف و پروفسور و دانشمندان و ..... خدا !

با یاد خدا در نفسها انسانها با گذشته آنها که اثرات باستانی و دیرینه شناسی و ......(اجدادمان) پیوند مجدد صورت بگیرد ظهور کیهان حقیقی صورت می‌گیرد !

راه کار : با یاد خدا نفس بکش به کارهای خود برس حتی با آن بخواب سپس نظر بده چه دیدی با خدا تمایل داشتید بنویسید آن کتاب آسمانی ست مشاهدات خود را در کتاب مقدس گینس به ثبت برسانید از تک تک مردم خوب و نازنین کیهان مجازی دعوت به عمل آورید این یک رکورد کیهانی ست موفق باشید آمین .

در صورت نیاز (اطلاعات بیشتر) تماس ۰۹۱۲۶۱۳۶۲۱۲ در هر لحظه پاسخگوی شماست ، معدل کل عالمیان دو کلمه است خدا جان خدا جان نگهدار همنوعان جان در جهان الهی آمین لطفاً در صورت امکان ارسال به تک تک مردم خوب و نازنین کیهان مجازی با سپاس فراوان از شما فدایی تک تک مردم خوب و نازنین کیهان مجازی مونتاژ کار کیهان حقیقی در کیهان مجازی اصغر سمیعی به امید دیدار . 5.217.1.181 13:19، 5 اکتوبر 2023ء (م ع و)