تدریسی مضامین کا خاکہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
مختلف تعلیمی مضامین کی نمائندگی کرنے والی تصاویر کا کولیج
ڈیجیٹل بشریات کی علمیاتی تبدیلی کی تصویر

 

ایک تعلیمی شعبہ علم کی ایک شاخ ہے جسے اعلیٰ تعلیم کے طور پر پڑھایا اور تحقیق کیا جاتا ہے ۔ ایک عالم کی تدریسی مضمون کو عام طور پر تدریسی شاخ جامعہ اور درسی انجمن واضع کرتا ہے، جہاں سے وہ تعلق رکھتے ہے، اور درسی روزنامہ جہاں سے وہ اپنی تحقیق شائع کرتی ہے۔

تدریسی مضامین میں فرق قائم شدہ تدریسی مضامین جو کہ تقریباً ہر جامعہ میں سیکھایا جاتا اور جن کے روزناموں اور مذاکرات میں واضع نقشے ہوتے ہیں، اور ابھرتے تدریسی مضامین جن کی حمایت صرف کچھ ہی جامعیں اور اشاعتیں کرتے ہیں، کے لحاظ سے ہوتا ہے۔ ایک تدریسی مضمون کی شاخیں ہو سکتی ہے، اور انہیں عموماً ذیلی تدریسی مضامین کہا جاتا ہے۔

مندرجہ ذیل خاکہ تدریسی مضامین کے جائزے اور مضامینی رہنما کے طور پر مہیا کیا گیا ہے۔ درجہ بندی کے اعلٰی ترین سطح پر ہر صورت ایک نکتہ (مثلاً بشریات) سرسری طور پہ ملتے جلتے مضامین کی ایک گروہ ہے؛ دوسرے اعلٰی ترین سطح پر ایک نکتہ (مثلاً موسیقی) ایک مضمون ہے جس کے پاس کچھ سطح کی خود مختاری ہوتی ہے اور ان کے عالموں کو بھی انکی بنیادی شناخت محسوس ہوتیں ہیں؛ درجہ بندی کے نچلی سطح پر وہ ذیلی مضامین ہوتے ہیں جنہیں عام طور پر جامعہ کے اختیارات کی ساخت میں کوئی کردار نہیں دیا جاتا۔

بشریات[ترمیم]