تولیہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

تولیہ/ تولیا

تولیہ جاذب تانے بانے یا کاغذ کا ایک ٹکڑا ہے جو جسم یا سطح کو خشک کرنے یا مسح کرنے کے لئے استعمال ہوتا ہے۔  یہ براہ راست رابطے کے ذریعے نمی کھینچتا ہے۔

Zusammengelegte Handtücher

گھرانوں میں ، کئی طرح کے تانے بانے والے تولیے استعمال کیے جاتے ہیں ، جن میں ہاتھ کے تولیے ، نہانے کے تولیے اور باورچی خانے کے تولیے شامل ہیں۔  ساحل سمندر پر ، لوگ ساحل سمندر کے تولیوں کا استعمال کرتے ہیں۔

کاغذی تولیے تجارتی یا دفتر کے باتھ روموں میں فراہم کیے گئے ہیں تاکہ وہ اپنے ہاتھ خشک کریں۔  گھرانوں میں یہ معمولی ، صحت سے متعلق ، یا خاص طور پر مسح کرنے ، صاف کرنے اور خشک کرنے والی گندی ملازمتوں کے لئے استعمال ہوتے ہیں۔

تولیہ کا ایجاد

قرون وسطی کے آثار قدیمہ کے مطالعے کے مطابق ، "... قریب سے رکھی گئی ذاتی چیزوں میں اس وقت کا چاقو اور ایک تولیہ بھی شامل تھا۔" تاہم ، تولیہ کی ایجاد عام طور پر ترکی کے شہر "برسا"کے ساتھ 17 ویں صدی میں منسلک ہے۔  جس میں اکثر ہاتھ سے بنے ہوئے تھے،

جیسے ہی سلطنت عثمانیہ میں اضافہ ہوا ، تولیہ کا استعمال بھی اسی طرح ہوا۔  بننے والوں سے کہا گیا کہ وہ قالین بنائی کے علم کے ذریعہ مزید وسیع ڈیزائن تیار کریں۔  18 ویں صدی میں تولیوں کے استعمال کا رواج اور بھی بڑھا؛ لیکن 19 ویں صدی تک تولیے سستے نہیں ہوئے تھے۔ اور میکا نائزیشن کے ساتھ ، روئی کاٹیری تولیہ کے ذریعہ دستیاب ہو گیا تھا اور ساتھ ہی دکانوں میں پہلے سے بنے ہوئے تولیوں کی طرح اسٹاک کیا جاتا تھا۔

خلاصہ

آج کے تولیے مختلف اقسام کے سائز ، مواد اور ڈیزائنوں میں دستیاب ہیں۔ گھر ہوں یا ہوٹل یا ریستوران غرض کہ ہر جگہ سہولت کے ساتھ تولیے دستیاب ہیں . [1]

  1. "https://en.m.wikipedia.org/wiki/Towel".  روابط خارجية في |title= (معاونت)