جنریٹر ریکس

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
جنریٹر ریکس
GRtitle.png

صنف مزاحیہ ٹیلیویژن سیریز  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[1][2]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 3   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 60   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو کارٹون نیٹورک اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P272) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار وارنر بروز۔ ٹیلی ویژن اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
چینل کارٹون نیٹ ورک  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 23 اپریل 2010[1]  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb.com صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

جنریٹر ریکس (انگریزی: Generator Rex) ایک امریکی متحرک سائنس فکشن ٹیلی ویژن سیریز ہے۔ کارٹون نیٹ ورک کے مین آف ایکشن کے ذریعہ تخلیق کیا گیا ،[3] جس میں کارٹون نیٹ ورک اسٹوڈیو کے جان فینگ نے نگران ہدایت کار کی حیثیت سے خدمات انجام دیں۔

کہانی[ترمیم]

اس سلسلے سے پانچ سال قبل ، ایک بڑے دھماکے نے نائنائٹس کی فضا میں اعلی تعداد کو چھوڑا جس نے زمین پر موجود ہر زندہ چیز کو متاثر کیا۔ یہ نینیٹ آسانی سے اپنے میزبانوں کے اندر متحرک ہوسکتے ہیں اور اس مضمون کو ایک راکشس میں تبدیل کرتے ہیں جس کو E.V.O کہا جاتا ہے۔ ("تیزی سے مختلف قسم کے حیاتیات" کے لیے مختصر)۔ اگرچہ کچھ E.V.O.s انسانی سطح کی سنجیدگی ، ذہانت اور میموری کو برقرار رکھتے ہیں اور ان کی خصوصی E.V.O کے مکمل کنٹرول میں ہیں۔ صلاحیتیں ، زیادہ تر عفریت جیسی مخلوق میں تبدیل ہوجاتی ہیں اور بڑے پیمانے پر انتشار اور تباہی کا باعث بنتی ہیں۔ E.V.O کا مقابلہ کرنے کے لیے ایک بین الاقوامی فوجی طرز کی تنظیم جو پروویڈنس کے نام سے مشہور ہے۔ خطرہ۔

ریکس پندرہ سالہ (سولہ ، بعد میں سیریز میں) امینیسیک نوعمر ہے جو مستقل E.V.O. بیشتر E.V.O.s کے برعکس ، اس کے پاس جسمانی طور پر کسی طرح کی خرابی نہیں ہے لیکن وہ اپنے ماضی کو بھول گیا ہے۔ وہ اپنی فعال نینائٹس کو بھی کنٹرول کرنے کے قابل ہے ، جس سے وہ اپنے جسم سے مختلف جیو مکینیکل صلاحیتوں اور طاقتوں کی مختلف اقسام کو ظاہر کرسکتی ہے۔ ریکس کے پاس دیگر E.V.O.s کے اندر نینیٹ کو غیر فعال کرنے کی انوکھی صلاحیت ہے ، جو مؤثر طریقے سے ان کے راکشسی تغیرات سے ان کو ٹھیک کرتی ہے اور انہیں معمول پر لاتا ہے۔ ایجنٹ سکس اور وائٹ نائٹ کے تحت پروویڈنس کے لیے کام کرتے ہوئے ، ریکس اپنی منفرد صلاحیتوں کو استعمال کرتے ہوئے بے حد E.V.O.s کو روکنے اور علاج کے صارفین استعمال کرتا ہے۔ اس کا آرکیانی ، وان کلیس ، ایک E.V.O. سائنس دان جو پروویڈنس کو حقیر سمجھتا ہے اور اصلی نینائٹ دھماکے سے جڑا ہوا ہے (جس کو پوری طرح سے "نائنائٹ ایونٹ" کہا جاتا ہے)۔ اس کا حتمی مقصد تمام طاقتور ہونا ہے ، ای وی او کو استعمال کرتے ہوئے اسے وہاں پہنچا ، وہ ریکس کو اپنے ماضی کے بارے میں بتانے کا وعدہ کرتا ہے کہ کیا وہ اس میں شامل ہوجائے گا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب fernsehserien.de ID: https://www.fernsehserien.de/generator-rex — اخذ شدہ بتاریخ: 13 مئی 2020
  2. Moviepilot.de series ID: https://www.moviepilot.de/serie/generator-rex — اخذ شدہ بتاریخ: 13 مئی 2020
  3. Perlmutter، David (2018). The Encyclopedia of American Animated Television Shows. Rowman & Littlefield. صفحہ 236. ISBN 978-1538103739. 

بیرونی روابط[ترمیم]