جنگلی شخص

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

جنگلی شخص یا بربر (انگریزی: Barbarian) وہ انسان ہے جس کے بارے میں ایک عام تصور یہ ہے کہ وہ غیر مہذب یا تمدن کے آغاز کے دور سے تعلق رکھتا ہے۔ یہ اصطلاحات مختلف لوگ مختلف صورتوں میں استعمال کرتے ہیں۔ مثلًا قبائلی لوگوں کے لیے، جدید آرام و آسائش کے استعمال سے نابلد لوگوں کے لیے، گاؤں والوں کے لیے۔ کبھی کبھی یہ اصطلاح ہجویہ طور پر کسی بھی ناپسندیدہ شخص کے لیے استعمال ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ یہ کبھی انسان تمدن سے دور اور جانوروں سے زیادہ شناسائی یا پھر غیر متمدن شخص کے لیے بھی مستعمل ہے۔

متبادل استعمال[ترمیم]

  • ایلن ڈکسن (29) صرف تفریح ​​کے لیے جانوروں کے ساتھ سیلفیاں لینا شروع کر دیا۔ لیکن جلد ہی اسے معلوم ہوا کہ وہ ان سے بہت طویل عرصہ تک ان تک رسائی حاصل کرنے کی مہارت حاصل کرنے میں کامیاب ہو گیا ہے تاکہ وہ سیلفی لے سکے اور اس نے انسٹاگرام فالورز (پیرو کار) اکٹھا کرنا شروع کر دیے۔ ایلن آئس لینڈ ، آئر لینڈ ، امریکہ اور آسٹریلیا سے پوری دنیا کا سفر کرتے ہوئے مزاحیہ جانوروں کی سیلفیز اپلوڈ کرتے ہیں جن پر یقین کرنا مشکل ہے۔ اب انسٹاگرام پر 192،000 فالورز کے ساتھ وہ جانوروں کے ساتھ سیلفیاں لینے کا رجحان شروع کرنے کے قریب ہے۔ اس معاملے میں جنگلی کا تصور جنگلی جانوروں سے نزدیکی ہے۔ [1]
  • کینیا کے ڈھلتے سورج میں ایک طویل دن کے کام کے بعد پیٹرک کیلنزو مولوا کو وہاں کے نیشنل پارک تک جانے کی طاقت مل جاتی ہے ، جہاں وہ جانتا ہے کہ پانی کی کمی کی وجہ سے جانور پریشانی کا شکار ہیں۔ "مکمل طور پر پانی نہیں ہے ، لہذا جانور انسانوں پر منحصر ہیں۔" [2] اس خیال سے وہ پیاسے جانوروں کے اپنے طور پانی پہنچانے کا کام کرتے ہیں۔

یہ دو متذکرہ شخص در حقیقت جنگلی حیات کے دلدادہ (wild life lovers) ہیں جو عام انسانوں کے بر عکس جانوروں کی رفاہی سرگرمیوں اور ان سے مانوسیت پر توجہ دے رہے ہیں۔ مگر عمومًا جنگلی شخص سے مراد تمدن کی کمی ہے۔


مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]