زیر آب میڈیسن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Photograph of the cramped interior of a cylinder containing two benches and two diver trainees
ایک معاوضہ کمرہ جو غوطہ خوروں کے کچھ امراض کا علاج کرتا ہے۔

ڈائیونگ میڈیسن یا پانی کے اندرمیڈیسن(undersea medicine) ایک طبی خصوصیات جن ماہرین کی تشخیص، علاج اور پانی کے اندر ماحول میں انسانی اندراج کے اثرات کو روکنے کے. اس میں گیسوں پر بلڈ پریشر کے اثرات ، سمندری خطرات کی تشخیص اور علاج شامل ہیں ، اور غوطہ خور کی حفاظت میں کس طرح فٹ بیٹھتا ہے۔

اس کورس کے بعد ، فارغ التحصیل افراد غیر معمولی سطحی حالات اور خصوصی ماحول جیسے سب میرینز ، بحری جہاز اور بندرگاہوں اور جہاز رانی کے مسافروں اور اسی طرح کے ملازمین کی روک تھام ، تشخیص ، علاج اور دیکھ بھال کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں اور ڈائیونگ کو فروغ دینے میں پیشہ ورانہ کردار ادا کرتے ہیں صحت ۔وہ کھیلتے ہیں۔

ہائپر بارک میڈیسن ایک میڈیکل طریقہ کار ہے جو ڈائیونگ کی دوائیوں اور تندرستی سے وابستہ ہے ، کیونکہ ہائپربرک چیمبر میں بلڈ پریشر کی وجہ سے غوطہ خور سے متعلق دو بیماریوں کا علاج ہوتا ہے ، بیماری کے دباؤ میں کمی اور ہوا کے شلوار کا استعمال ہوتا ہے۔ ترقی یافتہ ممالک میں ، ہائپرٹینسیس میڈیسن اور ڈائیونگ دوائی فیلوشپ کورسز اور مختصر ضمنی نصاب (کئی ماہ) کے طور پر پیش کی جاتی ہیں۔ ایران میں ، ڈائیونگ میڈیسن صرف ایرانی بحریہ میں مختصر مدت کے لئے رکھی جاتی ہے۔ [1]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "برنامه آموزشی رشته تخصصی طب هوا، فضا و زیرسطحی". وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی. 
  • مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Diving medicine». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در 16 آوریل 2020.