سلہٹ سٹرائیکرز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
(سلہٹ سن رائزرز سے رجوع مکرر)

سلہٹ سن رائزرز (بنگالی: সিলেট সানরাইজার্স)‏ ایک پیشہ ور کرکٹ فرنچائز ٹیم ہے جو سلہٹ ، بنگلہ دیش میں واقع ہے۔ ٹیم بنگلہ دیش پریمیئر لیگ میں مقابلہ کرتی ہے۔ فرنچائز نے اپنا آغاز 2012ء بنگلہ دیش پریمیئر لیگ میں کیا تھا۔ 16 نومبر 2019ء کو 24Bazar.biz کو ٹیم کے سپانسر کے طور پر نامزد کیا گیا اور اس کا نام بدل کر سلہٹ تھنڈر رکھ دیا گیا۔ [1] ٹیم نے 2021–22 بنگلہ دیش پریمیئر لیگ سے قبل ملکیت تبدیل کر لی۔ 2021–22 بنگلہ دیش پریمیئر لیگ سے قبل مالکان کو تبدیل کرنے کے بعد ٹیم کو سلہٹ سن رائزرز کے نام سے دوبارہ برانڈ کیا گیا۔

تاریخ[ترمیم]

سلہٹ سکسرز کا سابق لوگو

سلہٹ سکسرز ایک نئی فرنچائزی ہے، جسے 2017 میں بنایا گیا، بنگلہ دیش پریمیئر لیگ میں حصہ لے رہا ہے، جس کی صدارت آرکیٹیکٹ، سماجی کارکن اور آئی ٹی ماہر شاہد محیت کرتے ہیں۔ ٹیم کی انتظامیہ کو اسپورٹس ٹیم مینجمنٹ کا وسیع تجربہ ہے۔ انتظامیہ کا ارادہ ہے کہ ٹیم کو کرکٹ کے ستاروں اور پرجوش شائقین کے درمیان خلیج کو پر کرنے کے لیے استعمال کیا جائے اور نوجوانوں کی توجہ کھیلوں کی صحت مند سرگرمیوں کی طرف مبذول کرائی جائے۔ سلہٹ سکسرز بنگلہ دیش کے ایک ایم پی، ابوالمال عبدالمحیط کے دماغ کی اپج ہے۔ سلہٹ سکسرز کو شروع کرنے کے لیے سابق کرکٹرز، کوچز، وکلاء، کاروباری کاروباری افراد پر مشتمل ایک انتظامی ٹیم تشکیل دی گئی۔ مسٹر مشہد آر عبداللہ اور مسٹر یاسر عبید دونوں ٹیکسٹائل کاروباریوں نے سکسرز میں بالترتیب منیجنگ ڈائریکٹر اور سی ای او کے طور پر شمولیت اختیار کی تھی۔ کھلاڑی کے براہ راست دستخط کی مدت کے دوران BCB اور دیگر تمام فرنچائز کے درمیان مفادات کا تصادم پیدا ہو گیا۔ اس کے بعد ستمبر 2019ء میں بی سی بی نے اس سیزن کے لیے قواعد و ضوابط میں کچھ تبدیلیاں کیں اور تمام فرنچائزز کو ختم کرتے ہوئے، بی سی بی نے موجودہ بی پی ایل کا چارج سنبھال لیا اور اس موجودہ ٹورنامنٹ کو بورڈ کے ذریعے ہی چلانے کا فیصلہ کیا اور ٹورنامنٹ کا نام بنگا بندھو BPL T20 رکھ دیا۔ 2019ء شیخ مجیب الرحمان کو ان کی صد سالہ پیدائش پر خراج عقیدت پیش کرنے کے لیے۔ [2] ٹیم کی ملکیت اور انتظام خود بی سی بی کے پاس ہے۔ [3]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "7 teams announced for Bangabandhu BPL". Daily Bangladesh. 16 November 2019. 
  2. "BCB to conduct T20 tournament instead of BPL after fallout with franchises". Cricbuzz. 11 September 2019. 
  3. "Bangabandhu BPL T20 2019 squads". Bangladesh Cricket Board. 17 November 2019. 18 دسمبر 2019 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 10 اگست 2022.