شہناز فاطمی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

پروفیسر ڈاکٹر شہناز فاطمی کی  پیدائش شہناز بانو کے نام سے 5 جنوری 1949 کو ہوئی۔وہ ہندوستانی ہندی اور اردو زبان کے شاعرہ اور مصنف ہیں۔ انھوں نے فاطمی نام اپنے  تخیل کے طور پر استعمال کیا۔ وہ سید سلطان احمد (بہزاد فاطمی) کی بیٹی ہیں اور ان کا تعلق شیخوپورہ گاؤں ، ضلع منگر (بہار) سے ہے۔ ان کے والد سید سلطان احمد  اپنے وقت کے اردو کے مشہور شاعر تھے وہ عظیم شاعر خان بہادر سید علی محمد شاد عظیم آبادی [1] کے بیٹے تھے اور بہار سول سروس میں ڈپٹی کلکٹر کے طور پر کام کرتے تھے۔ شہناز اردو کے مشہور شاعر رضا نقوی واہی کی بہو  ہیں۔انہوں نے اردو شاعری کی متعدد کتابوں کا ترجمہ ہندی میںایک

زندگی[ترمیم]

پڑھے لکھے خاندان کی بیٹی ہونے کے ناطے انھیں گھر میں رہنمائی ملی۔ ان کے والد بہزاد فاطمی سول سروس میں تھے اور اچھے تعلیم یافتہ تھے ، ان کے بڑے بھائی علی احمد عرف پروفیسر انجم فاطمی ، بڑی بہن مسز امتیاز فاطمی  پڑھے لکھے اور مصنف تھے۔ لہذا شہناز فاطمی نے ابتدائی تعلیم اپنے والدین اور بہن بھائیوں کی مدد سے گھر میں حاصل کی۔

تعلیم[ترمیم]

اپنی اسکول کی تعلیم 1964 میں سیہان ، بہار اور ہائی اسکول پورنیہ گرلز ہائی اسکول سے اور گریجوئیشن (بی اے آنرز) نے 1967 میں رانچی ، بہار ، بھارت کے رانچی ویمن کالج سے اور گریجویشن (پولیٹیکل سائنس) پٹنہ یونیورسٹی ، پٹنہ ، بہار سے مکمل کیا۔ 1969 میں اور 1989 میں ماگھد یونیورسٹی پٹنہ ، بہار سے ڈاکٹریٹ ڈگری (پولیٹیکل سائنس)میں حاصل کی۔

کیریئر[ترمیم]

1972 میں ڈاکٹر شہناز فاطمی نے مٹیلہ یونیورسٹی ، دربھنگہ ، آر جے جے کالج سہرسہ میں پولیٹیکل سائنس پڑھائی۔ پھر وہ جے ڈی ڈبلیو منتقل ہو گئی۔بعد ازاں وہ بودھ گیا ، بہار کے ماگد یونیورسٹی میں پولیٹیکل سائنس ڈیپارٹمنٹ میں یونیورسٹی ہیڈ کے طور پر مقرر ہوگئیں۔ سال 2014 میں وہ جے ڈی ڈبلیو سے ایچ او ڈی پولیٹیکل سائنس کے عہدے سے ریٹائر ہوگئیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Shad Azimabadi". rekhta.org. 25 ستمبر 2019 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 10 دسمبر 2019.