غیاث شاہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Malwa Sultanate
غیاث شاہ
Malwa Sultanate
دور حکومت 1469–1500
معلومات شخصیت
تاریخ وفات سنہ 1500  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں تاریخ وفات (P570) ویکی ڈیٹا پر

غیاث الدین شاہ یا غیاث الدین[1] مقبول، غیاث شاہ پندرھویں صدی میں مالوا سلطنت کے سلطان تھے[2] ۔ محمود کے سب سے بڑے بیٹے نے فوجی لیڈر کی حیثیت سے اپنے والد کی خدمات سر انجام دی تھی۔ فرشتے کے مطابق، اس کے حصول کے تھوڑے ہی عرصہ کے بعد ایک بہت بڑی تقریب منقعد کی گئی جس میں اس نے اعلان کیا کہ چونتیس سال میدان جنگ میں تلوار اٹھانے کے بعد وہ اپنے بیٹے کو اپنا جانشین بنا رہا ہے اور اس کے بعد اس نے بہت سکون سے زندگی کو خیرباد کہہ دیا۔ غیاث نے بہت سی آسائشوں سے لطف اٹھایا لیکن وہ مذہبی طور پرہیزگار تھا۔ مذہبی بنیادوں پر جن کھانے اور پہنے کی چیزوں کو حرام قرار دیا گیا اس نے ان کے استعمال سے منع کر دیا۔ اس نے اپنے خدمت گزار کو ہدایت کی کہ ہمیشہ انہیں نماز کے اوقات میں جاگا ہونا چاہیے اگر وہ سو بھی رہا ہو تو اسے بستر سے کھنیچ کے باہر نکالا جائے۔ وہ خواجہ معین الدین چشتی کا عقیدت مند تھا۔ اور یہ خیال کیا جاتا ہے کہ اس نے صاحب درگاہ اجمیر شریف درگاہ کے اعزاز میں 23میٹر(75 فٹ) اونچا رسمی آداب کے طور پر دروازہ تعمیر کروایا اور اسے بلند درہ کا نام دیا۔ وہ فنون کے انوکھے دیوانے کے طور پر جانا جاتا تھا۔ مثال کے طور پر" نماتناما "جو کھانے پکانے کی ترکیبوں کی کتاب تھی جو 1495سے 1505 کے درمیان میں سلطان کے لیے تشکیل کی گئی جو اعلیٰ سطح کے ایرانی، اسلامی اورہندوستانی اسلامی طرز کے کھانوں کی تراکیب پر مشتمل تھی۔ کتاب میں پچاس تصاویر شامل ہیں۔ جن میں سلطان، خدام، زمین کی منظر کشی، عمارات اور کھانے تیاری کی تصاویر شامل ہیں۔ غیاث الدین کے دربار میں بارہ ہزار عورتیں بھی شامل تھی۔ جن میں موسیقار، رقاصائیں اور پہلوان شامل ہیں۔ غیاث الدین عورتوں کی تعلیم و تربیت میں دلچسپی رکھتا تھا اور سارنگ پور میں اس نے اپنے دربار سے منسلک عورتوں کی تعلیم کے لیے مدرسہ بھی قائم کیا تھا۔ اساتذہ شاہی شہزادیوں کو پڑھانے پر مامور تھے اور ستر سے زئد خواتین بہت اچھی حفاظ قرآن تھیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Santosh Kumar Sharma۔ Honey and Its Ayurvedic Approach۔ Jaipur: Publication Scheme۔ صفحہ 35۔ آئی ایس بی این 978-8181820105۔
  2. Nagendra Kr Singh؛ Nagendra Kumar Singh۔ International Encyclopaedia of Islamic Dynasties۔ New Delhi: Anmol Publications۔ آئی ایس بی این 978-8126104031۔
ماقبل 
محمود خلجی
Sultan of Malwa
1469–1500
مابعد 
Nasr Shah