فش ہکس

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
فش ہکس
Fish Hooks logo.png

صنف مزاحیہ ٹیلیویژن سیریز  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 3   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 300   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو والٹ ڈزنی کمپنی  ویکی ڈیٹا پر (P272) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
چینل ڈزنی چینل  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 24 ستمبر 2010  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb.com صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

فش ہکس (انگریزی: Fish Hooks) ایک امریکی متحرک ٹیلی ویژن سیریز ہے۔ نوح زی جونز کے ذریعہ تخلیق کیا گیا تھا جو اصل میں 3 ستمبر 2010 سے 4 اپریل 2014 تک ڈزنی چینل پر نشر ہوا تھا۔ پہلے سیزن کے لیے اکیس اقساط کا آرڈر دیا گیا تھا۔ پہلے سیزن کا پریمیئر 24 ستمبر 2010 کو ہوا تھا۔[1]

23 ستمبر ، 2013 کو ، مسٹر واربرٹن نے اعلان کیا کہ تیسرا سیزن آخری ہوگا ، کیوں کہ انہوں نے حتمی واقعہ ختم کیا تھا۔[2]

کہانی[ترمیم]

یہ سلسلہ ایک دلچسپ تفریحی مچھلی کے ارد گرد گھوم رہا ہے جس کا نام ملیو ، اس کا گھبرائو بھائی آسکر اور ان کا "حد سے زیادہ ڈرامائی" سب سے اچھا دوست بی ای گولڈ فش برگ ہے ، جس کے ساتھ آسکر موہوم ہے۔ وہ تازہ اسکول کے نام سے جانے والے اسکول میں تعلیم حاصل کرتے ہیں ، جو بڈ پیٹس کے نام سے پالتو جانوروں کی دکان میں ایکویریم میں ڈوبے ہیں۔ یہ سلسلہ ان کی روز مرہ کی زندگی کا تاریخ بناتا ہے جب وہ عام نوعمر مسائل جیسے رومانوی اور گھریلو کام کے ساتھ ساتھ پالتو جانوروں کی دکان میں موجود دوسرے جانوروں کے ساتھ تباہی کا سامنا کرتے ہیں۔

کردار[ترمیم]

  • میلو - ایک مہم جوئی والی سیامی لڑنے والی مچھلی ہے جو خود ساختہ "پارٹی والا آدمی" ہے۔ وہ کسی بھی حالت میں تفریح کرنے کی کوشش کرتا ہے اور بہت اونچا اور اکثر خطرناک ہوتا ہے۔ بی بی اور اس کے بڑے بھائی آسکر کے ساتھ وہ بہترین دوست ہیں۔ "فیل فش" میں ، ملاو کو توجہ کی معذوری ظاہر کی گئی ہے اور وہ قریب قریب کی صورت حال میں علم جذب کرکے ہی سیکھتا ہے۔
  • آسکر - افرو اور میلو کے بڑے بھائی کے ساتھ ایک گھبراہٹ ، معاشرتی طور پر عجیب و غریب کیٹفش ہے۔ وہ ایک شوقین ویڈیو گیم کھلاڑی ہے اور مرکزی کاسٹ کے مابین مستقل طور پر عدل و انصاف کی آواز کا کام کرتا ہے۔ وہ اکثر ساری سیریز میں بہت دباؤ کا شکار رہتا ہے ، زیادہ تر اس کی وجہ ملیو کی بدانتظامی اور جنگلی سلوک۔ آسکر وسط سیزن 2 تک بی کے ساتھ چپکے سے محبت کرتا رہا ، جہاں اسے اینجلا نامی انجیل فش پر کچل پڑتا ہے ، جو ایک حریف مباحثے کی ٹیم کی ایک گیمر لڑکی ہے ، جو سیزن کے باقی حصوں میں اس کی گرل فرینڈ بن جاتی ہے۔ اسے صاف ستھرا پن کے طور پر دکھایا گیا ہے ، ساتھ ہی ساتھ وہ ملیو کے ساتھ بھائی ہونے کے باوجود ، وہ ایک دوسرے کے بالکل مخالف ہیں (اس کے ساتھ ساتھ ایک بالکل مختلف نسلوں کے بھی ہیں)۔ سیریز کے پہلے سیزن کے لیے ، کلامانتھا نامی ایک کلیم آسکر کا اسٹیلر تھا اور اس کا باقاعدہ طور پر چپکے سے پیچھا کیا جاتا تھا ، اس وقت تک جب تک کہ وہ انجیلا سے نہیں ملتا تھا۔ انجیلا کے تقریبا تمام پروم ویڈیو گیمز کھیلنے میں صرف کرنے کے بعد ، آسکر اتفاقی طور پر اس کو بی اے کہتے ہیں ، اس کے ساتھ ہی بعد میں وہ ٹوٹ جاتے ہیں۔ اس کے بعد ، آسکر بیئ سے پیار کرنے کے لیے واپس چلا گیا ، بی نے اس کے لیے جذبات کو نبھایا اور ساتھ ہی سیریز کے اختتام میں دو جوڑے بننے میں ان کی مدد کی۔
  • بی گولڈ فش برگ - ایک سنہری مچھلی ہے جو بہت "حد سے زیادہ ڈرامائی" ہے ، اسی طرح مستقبل میں ایک اداکارہ بننے کا خواب بھی دیکھتی ہے۔ بیشتر سیریز کے لیے ، اس کی دوست آسکر نے اس پر بہت زیادہ دباؤ ڈالا تھا ، جس سے وہ بالکل غائب تھا۔ وہ انتہائی خودغرض ہے اور اپنی اداکاری کی صلاحیتوں اور مختلف صلاحیتوں کے بارے میں فخر کرتی ہے ، لیکن وہ بہت اچھا ہے۔ اسے ڈراما اور تھیٹر میں بہت دلچسپی ہے اور وہ اسکول کے مختلف ڈراموں میں مستقل طور پر داخلہ لیتی ہے۔ شیلسی کے نام سے اس کا ایک متنازع ، باقاعدہ نیرس بہترین دوست ہے ، جسے عام طور پر بی اے کو اپنے ڈرامائی رنجش سے نکالنا پڑتا ہے یا اس کی پریشانیوں کا حل فراہم کرنا پڑتا ہے۔ سیریز کے اختتام پر ، بیآ آخر کار آسکر کے ساتھ رشتہ بن گیا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Kline، Ashley (August 26, 2010). "It's Time To Get Hooked" (Press release). والٹ ڈزنی کمپنی. مورخہ March 18, 2012 کو اصل (.DOC) سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ August 30, 2010. 
  2. Floating To The Top

بیرونی روابط[ترمیم]