لتیم بیٹری.

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
CR2032 لتیم بٹن سیل بیٹری۔
لتیم 9 وولٹ ، ڈبل اے ، اور ٹرپل اے سائز۔سب سے اوپر کی چیز تین لتیم مینگنیز ڈائی آکسائیڈ بیٹری سیلز کی بیٹری ہے ، نیچے والے دو لتیم آئرن ڈسلفائیڈ سیل ہیں اور 1.5 وولٹ الکلائن سیلز کے ساتھ ہم آہنگ ہیں۔

لتیم بیٹریاں بنیادی بیٹریاں ہیں جن میں لتیم دھات بطور انوڈ ہوتی ہے۔ اس قسم کی بیٹریاں لتیم دھاتی بیٹریاں بھی کہلاتی ہیں۔۔

تاریخ[ترمیم]

استعمال[ترمیم]

لتیم بیٹریاں کئی اہم ڈیوائسز میں استعمال ہوتی ہیں جیسے میڈیکل انڈسٹری میں پیس میکر اور دیگر الیکٹرانک ڈیوائسز۔ یہ آلات 15 سال سے زیادہ کام کرنے کے لیے بنائے گئے ہیں۔ کم اہم آلات جیسے بچوں کے کھلونے کے دیگر معاملات میں جہاں استحکام اہم نہیں ہے۔ ایسے معاملات میں ، ایک مہنگی لتیم بیٹری لاگت مؤثر نہیں ہوسکتی ہے۔۔

لتیم بیٹریاں عام الکلین بیٹری کو بہت سے آلات ، جیسے گھڑیوں اور کیمروں میں تبدیل کرنے کے لیے استعمال کی جا سکتی ہیں۔ لتیم بیٹری مہنگی ہے لیکن یہ ایک طویل زندگی فراہم کرے گی اور متبادل سائیکلوں کی تعداد کو کم کرے گی. تاہم ، ہمیں لتیم سیلز کی طرف سے تیار کردہ ہائی وولٹیج پر توجہ مرکوز کرنے سے پہلے ان ڈیوائسز میں ڈراپ ان متبادل کے طور پر استعمال کرنے سے پہلے جو عام طور پر عام زنک سیلز استعمال کرتے ہیں۔