مالپوا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
مالپوا
Malpoa pitha.jpg
متبادل نامامالو
کھانے کا دورمیٹھا
اصلی وطنبھارت ، بنگلہ دیش ، نیپال
علاقہ یا ریاستاوڈیشہ، مغربی بنگال، آسام، راجستھان، اترپردیش
بنیادی اجزائے ترکیبیسادہ آٹا، چاول کا آٹا، چینی، ناریل
راجہ اتسو کے لیے مالپوا

مالپوا یا پوا میٹھے کی  ایسی قسم ہے جو  میدے، کھویا اور چینی سے بنتی ہے[1]۔ مالپوا پین کیک کی ایک قسم ہے جسے کھانے کے اختتام پر یا ناشتے کے طور پر پیش کی جانے والی میٹھی  ڈش کے طور پر پیش کیا جاتا ہے۔ یہ ہندوستان اور بنگلہ دیش میں کافی مقبول ہے اسے پوری کی شکل میں بھگوان جگن ناتھ کو صبح کے بھوگ (سکالا دھوپ) کے طور پر پیش کیا گیا   اسے  بنگالی گھروں میں پوش سنکرانتی کے دوران تیار کیا جاتا ہے۔سبزی خور خاندانوں میں ہولی کے دوران اسے مٹن سالن کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے  

مالپوا کی تیاری کچھ علاقوں میں پکے ہوئے کیلے، ناریل ، میدہ اور پانی یا دودھ کو اس کے آمیزے  سے کی جاتی ہے۔ اس آمیزے کو مزیدار بنانے کے لیے اسے بعض اوقات الائچی سے رنگا جاتا ہے۔ مالپوا کے بہاری طریقے میں، بھوننے سے پہلے آٹے میں چینی ڈالی جاتی ہے جبکہ اوڈیشہ میں تلی ہوئی پوا کو چینی کے شربت میں ڈبویا جاتا ہے[2]۔

مالپوا بنگلہ دیش ، اڈیشہ، مغربی بنگال اور مہاراشٹر اور نیپال میں بہت مقبول ہے۔ جہاں اسے تہواروں کے دوران دیگر مٹھائیوں کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے ۔ امالو (مالپوا) بھگوان جگن ناتھ کو دی جانے والی چھپن پرسادوں  میں سے ایک ہے۔

مالپوا رمضان کے مقدس مہینے میں ایک مشہور ڈش ہے ۔ ہندوستان کے ساتھ ساتھ پاکستان میں مسلمان خاندان (افطار کے دوران) افطار کے لیے مالپوا  تیار کرتے ہیں۔

تاریخ[ترمیم]

ویدک دور میں آریاؤں کے ذریعہ سب سے زیادہ استعمال ہونے والا اناج جو تھا۔ جو سے ملتی جلتی ایک قسم اپوپا تھی، جس میں جو کے آٹے کو گھی میں بھون کر یا پانی میں ابال کر شہد میں ڈبویا جاتا تھا ۔ موجودہ مالپوا نے اس ویدک نام اور اس کی تیاری کے عمل دونوں کو برقرار رکھا ہے۔  چھتیس گڑھ میں ستنامی فرقے کے لوگ بھی خاص مواقع پر مالپوا کھاتے ہیں۔

اوڈیا مالپوا کی ترکیب[ترمیم]

امالو پوری کے جگن ناتھ مندر میں عام طور پر انجام دیا جانے والا سانجھا دھوپ ہے، اور سانجھا دھوپ میں بھگوان جگن ناتھ کو بھوگ کے طور پر کئی قسم کے امالو (بارہ املو، سنا امالو) پیش کیے جاتے ہیں۔

اجزاء[ترمیم]

امالو کے لیے

  • دہی 250 ملی لیٹر
  • 3 کھانے کے چمچ میدہ
  • تلنے کے لیے تین یا چار چمچ گھی/تیل
  • بھنی ہوئی سونف 1 عدد

شیرے کے لیے (میوے/کشمش)

  • چینی 200 گرام
  • 1 میٹھے چونے کا چھلکا
  • 200 ملی لیٹر پانی

تیاری[ترمیم]

دہی، میدہ اور سونف کے آمیزے کا آٹا بنا لیں۔ انہیں اس وقت تک مکس کرتے رہیں جب تک یہ محلول ہموار نہ ہو جائے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "CHHAPAN BHOG, 56 sacred items of Jagannath Temple, Puri". 9 मार्च 2016 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 27 जनवरी 2017. 
  2. Achaya، K.T. (1998). Indian Food: A Historical Companion. Oxford University Press. صفحات 33. ISBN 978-0195644166.