معینی فاؤنڈیشن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
معینی فاؤنڈیشن
قسم غیر منفعتی ادارہ
کلیدی شخصیات اروند تھانوی، وجے ویاس
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

معینی فاؤنڈیشن ( मोईनी फ़ाउंडेशन )ایک غیر منافع بخش ، تعلیمی ٹرسٹ ہے۔ اس کا قیام سال 2012 میں دیہی علاقوں پر خصوصی توجہ کے ساتھ "رائٹ ٹو کوالٹی ایجوکیشن" کے مقصد سے کیا گیا تھا۔ اس کے فوکس پروجیکٹس آئی سی ٹی اسکولوں کے لیے (محکمہ تعلیم کے مشترکہ اقدام سے) انڈسٹری الائنمنٹ پروگرام اور "پروجیکٹ اتکرش" ہیں

صنعتی الائنمنٹ کے پروگراموں کے ایک حصے کے طور پر ، انجینئری ، ڈپلومہ اور ڈراپ آؤٹ طلبہ کو تیار کرنے اور مہارت دینے کے ساتھ ساتھ کیریئر کونسلنگ بھی مہیا کرتے ہیں۔

سرگرمیاں[ترمیم]

پروجیکٹ اتکرش[ترمیم]

"پروجیکٹ اتکرش" کوئز بیسڈ لرننگ سسٹم اور ورچوئل اسکول ورک فلو کے ذریعہ بڑے پیمانے پر اسکول کی تعلیم میں معیار اور جوابدہ تبدیلی لانا ایک مشن ہے۔ انفارمیشن اینڈ مواصلاتی ٹکنالوجی (آئی سی ٹی) کے انفراسٹرکچر والے اودے پور کے 315 اسکولوں کو پروجیکٹ اتکرش کے تحت کور کیا گیا ہے اور راجستھان کے وزیر اعلی کے حالیہ دورے کے دوران اسے راجستھان کے تمام 6500 آئی سی ٹی اسکولوں میں توسیع دینے کی سفارش کی گئی ہے۔

کوئز اکیڈمی[ترمیم]

" کوئز اکیڈمی" بنیادی طور پر مائکرو لرننگ اور خود مطالعہ کے لیے کوئز پر مبنی سیکھنے اور تشخیص کا نظام ہے۔ اس میں سیکھنے کے لیے ورچوئل اسکول ورک فلو اور ریموٹ مانیٹرنگ بھی شامل ہے۔ پروجیکٹ اتکرش کو نافذ کرنے میں یہ ریڑھ کی ہڈی میں سے ایک ہے۔ آن لائن ورژن کے علاوہ کوئزاکادمی فون ، ٹیبلٹس کے ساتھ ساتھ ڈیسک ٹاپس کے لیے آف لائن ایپس بھی مہیا کرتی ہے جو خاص طور پران طالب علموں کے لیے جو انٹرنیٹ تک اچھی رسائی نہیں رکھتے ہیں۔

ایوارڈز اور پہچان[ترمیم]

منتھن ایوارڈ (جنوب مغربی ہندوستان) - 2014[ترمیم]

معینی فاؤنڈیشن کو راجستھان کے ادے پور ضلع میں پروجیکٹ اتکرش پائلٹ کے حصے کے طور پر 12 دیہی اور قبائلی اسکولوں میں اس کے کام کے لیے ای این جی او (جیوری کا خصوصی ذکر) زمرے کے تحت منتھن ایوارڈ (جنوب مغربی ہندوستان ، 2014) ملا۔ منتھن ایوارڈ۔ ساؤتھ ویسٹ انڈیاآرکائیو شدہ (Date missing) بذریعہ southwestindia.manthanaward.org (Error: unknown archive URL) ڈیجیٹل ایمپاورمنٹ فاؤنڈیشن

حوالہ جات[ترمیم]

بیرونی روابط[ترمیم]