مٹی کے ذریعے علاج

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
یہاں جائیں: رہنمائی، تلاش کریں
طینی غسل سے ایک آدمی استفادہ کرتے ہوئے۔

قدرتی علاج میں مٹی کا استعمال کئی بیماریوں کے دور کرنے کے لیے قدیم زمانے سے ہی ہوتا آیا ہے۔ نئی سائنسی تحقیق میں یہ ثابت ہو چکا ہے کہ مٹی کا استعمال طبی طور پرجسم کو ترو تازہ کرنے متحرک اور ارجوان بنائے رکھنے میں افادیت رکھتا ہے۔ جلد کی خرابی اور زخموں کو ٹھیک کرنے میں مٹی اپنی اہمیت ثابت کر چکی ہے. سمجھا جاتا رہا ہے کہ جسم مٹی کا پتلا ہے اور مٹی کے استعمال سے ہی جسم کی بیماریاں دور کی جا سکتی ہیں۔

جسم کو ٹھنڈک فراہم کرنے کے لئے مٹی کے علاج کا استعمال کیا جاتا ہے۔ مٹی، جسم کے آلودہ اشیا کو گھول کر اور جذب کر بالآخر جسم سے باہر نکال دیتی ہے. مٹی کی پٹی اور مٹی کا غسل اس کے اہم علاج ہیں۔

طینی غسل (مٹی کا غسل) بیماریوں سے نجات کا بہترین حل ہے۔

مٹی کے فوائد[ترمیم]

مختلف بیماریوں جیسے قبض، اعصابی کمزوری، تناؤ پیدا کرنے والا سردرد، بڑھا ہوا فشار دم، موٹاپا اور خاص طور پر تمام قسم کے جلد کی بیماریوں وغیرہ میں کامیابی اس کا استعمال کرکے زندہ دلانہ جوش اور جسم کو لچیلا بنایا جا سکتا ہے۔

بیماری چاہے جسم کے اندر ہو یا باہر، مٹی اس زہر اور گرمی آہستہ آہستہ چوسكر اس کی اصل جڑ سے ختم کرتی ہے۔ یہ مٹی کی خاصیت ہے۔

مٹی کا انتخاب[ترمیم]

مٹی غسل کے لئے جس علاقے میں جیسی مٹی دستیاب ہو، وہی موزوں ہے لیکن استعمال میں لائی جانے والی مٹی صاف ستھری، کنکر-پتھر اور کیمیائی كھاد سے پاک اور زمین سے 2-3 فٹ نیچے کی ہونا چاہئے۔ ایک بار استعمال میں لائی گئی مٹی کو دوبارہ استعمال میں نہیں لایا جا سکتا ہے۔ اگر مٹی بہت زیادہ چپکنے والی ہو تو اس میں تھوڑی سی ریت بھی ملائی جا سکتی ہے۔ انفیکشن سے دوچار اور انتہائی کمزور شخص کے لیے مٹی کا غسل مناسب نہیں ہے۔ ٹھنڈے پانی سے غسل کرنے کے بعد جسم پر ہلکا تیل ملانا مناسب ہے۔

خشک مٹی کا غسل[ترمیم]

خالص صاف مٹی کو کپڑے سے چھاننے کے بعد اور اس سے ہر عضو کو رگڑا جانا چاہیے۔ جب مکمل جسم مٹی سے رگڑا جا چکا ہو، تب 15-20 منٹ تک دھوپ میں بیٹھ جانا چاہیے، اس کے بعد ٹھنڈے پانی اور نیپكين سے رگڑ کرتے ہوئے غسل کیا جا سکتا ہے۔

گیلی مٹی کا غسل[ترمیم]

خالص، صاف کپڑے سے چھنی ہوئی مٹی کو رات بھر پانی سے گیلاكر کے لئی (پیسٹ) جیسا بنا لیجیے اور پورے جسم پر لگا کر رگڑیے۔ اس کے بعد دھوپ میں 20-30 منٹ کے لئے بیٹھ جائیں۔ جب مٹی مکمل طور پر خشک جائے تب ٹھنڈے پانی سے پورے جسم کا نیپكين سے رگڑ تے ہوئے غسل کر لیں۔

بیرونی روابط[ترمیم]