میرا جم پارٹنر ا منکی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
میرا جم پارٹنر ا منکی
Title-card-Mgpam.png

صنف مزاح  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 4   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 52   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار وارنر بروز۔ ٹیلی ویژن اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
نیٹ ورک کارٹون نیٹ ورک  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 26 دسمبر 2005[1]  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آخری قسط 27 نومبر 2008[2]  ویکی ڈیٹا پر (P582) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آئی ایم ڈی بی صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

میرا جم پارٹنر ا منکی (انگریزی: My Gym Partner's a Monkey) ایک امریکی متحرک ٹیلی ویژن سیریز ہے جو ٹم کاہل اور جولی میک نیلی کیہل نے تخلیق کیا ہے اور اسے کارٹون نیٹ ورک اسٹوڈیوز نے تیار کیا ہے۔ یہ 26 دسمبر 2005 سے 27 نومبر 2008 تک کارٹون نیٹ ورک پر نشر ہوا ، جس میں مجموعی طور پر چار سیزن اور چھپن قسط ہیں۔[3]

کہانی[ترمیم]

آدم اور جیک

بارہ سالہ ایڈم لیون کو ہجے کی غلطی کی وجہ سے اس کے اسم "شیر" بنانے کی وجہ سے ایک مڈل اسکول میں اینتھروپومورفک چڑیا گھر کے جانوروں کے لیے قائم کیا گیا ہے۔ وہاں ، اس کا دوست جیک نامی ایک شرارتی ، سنکی مکڑی بندر سے دوستی کر رہا ہے ، اسی وجہ سے اس سیریز کا عنوان ، لوپے نامی ایک سسی ٹکن کے ساتھ ، انگریڈ نامی ایک جراف تھا ، جسے ایڈم ، ذہین ، عقلمند گورللا ونڈسر اور سلپس سے متاثر کیا گیا تھا۔ ایزنگ ایزگر۔ اپنے دوستوں کے ساتھ اپنی معمولی شفقت اور شوق کے باوجود ، آدم نے چارلس ڈارون مڈل اسکول میں اس کے ملک سے باہر کی کسی چیز کی وجہ سے ملک سے جلاوطن ہونے سے نفرت کی ہے اور اپنے پچھلے انسانی مڈل اسکول کی خواہش کا اظہار کیا ہے۔

عام طور پر ، اقساط چارلس ڈارون مڈل اسکول میں آدم کے تجربات پر مرکوز رہتی ہیں جس کی وجہ یہ ہے کہ وہ اپنے بشری اسکول کے ساتھیوں کے ساتھ فٹ ہونے کے قابل نہیں تھے ، ان چیلنجوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے (جیسے ان کے ساتھیوں کی بیوقوفیاں ، جیسے صرف استعمال کے مضامین میں کھوج دی جاتی ہیں۔ جانوروں ، اسکول میں عجیب ، خطرناک یا خیالی نوع کے نئے طلبہ کا تعارف یا ان بدگمانیوں کا جن سے آدم ان کے ساتھ ٹھوکر کھاتا ہے یا جوانی کے عام اثرات جیسے کہ وہ چڑیا گھر کے جانوروں کا تجربہ کرتے ہیں)۔

کردار[ترمیم]

  • ایڈم لیون - ایک 12 سالہ طالب علم ہے ، جسے ایک انسانی اسکول سے منتقل کیا گیا تھا: چیسٹر آرتھر کو اپنے آخری نام کی غلط حادثے کی وجہ سے چارلس ڈارون مڈل اسکول (سی ڈی ایم ایس) میں منتقل کیا گیا تھا ، وہ شیر کے طور پر سمجھا جاتا تھا۔ جیسا کہ سیریز کے عنوان سے پتہ چلتا ہے ، جم کلاس میں ، آدم کو جیک اسپائڈر بندر کے ساتھ جوڑا بنایا گیا تھا اور اب وہ دو بہترین دوست ہیں۔ جیک اور آدم پریشان کن حالات میں آنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ جسمانی طور پر کمزور ہونے کی وجہ سے آدم جانوروں کے دوسرے طلبہ کی طرف سے اکثر شکار کیا جاتا ہے۔ اسکول میں واحد انسان ہونے کی وجہ سے اس کی شخصیت مظلوم ہے اور اسے اسکول میں اپنے روزمرہ کے تجربات کے بارے میں شکایت کرنے کی بھی شہرت ہے۔ آدم بعض اوقات خودغرض اور غیر محفوظ ہوسکتا ہے۔ اسکول سے باہر ، اسے اکثر کیری نامی لڑکی کے ساتھ دیکھا جاتا ہے ، جس کے ساتھ اس کا راز ہوتا ہے۔ آدم کے ادرک کے بال ہیں۔ اس کے پاس فریکللز ہے؛ تین اس کے بائیں گال پر اور ایک دائیں گال پر۔ آدم کی تنظیم میں پیلے رنگ کی ٹی شرٹ ، گہرے سبز رنگ کے شارٹس ، سونے کی پٹیوں والے بھوری رنگ کے جوتے اور بھوری رنگ کا بیگ شامل ہیں۔
  • جیکب پی. "جیک" اسپائڈرمونکی - جیسا کہ نام سے پتہ چلتا ہے ، وہ ایک مکڑی کا بندر ہے ، جو جلدی سے آدم کا سب سے اچھا دوست بن گیا۔ وہ اکثر آدم کا بہت مالک ہوتا ہے اور اپنے آس پاس باقاعدگی سے نہ رکھنے سے نفرت کرتا ہے۔ جیک جذباتی ، مضحکہ خیز اور ڈرامائی ہے جو آدم کے کچھ تبصروں اور اعمال کو دل کی طرف لے جاتا ہے ، جس کے نتیجے میں کچھ حد سے زیادہ ڈرامائی لمحات اور زیادتی کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ وہ خودغرض اور کاہلی ہوسکتا ہے ، لیکن ساتھ ہی وہ کافی حساس بھی ہے۔ اس سلسلے کی ایک کارکردگی اپنے بٹ ، گال اور ہاتھوں کی بھلائی کا اس کا جنون ہے۔ جانوروں کے زیادہ تر طالب علموں کے ساتھ ، جیک اسکول کے قریب چڑیا گھر میں رہتا ہے جہاں سے وہ دیکھ سکتا ہے جہاں آدم رہتا ہے۔ جیک ڈائریکٹر رانوسو کی آواز کو بھی نقل کرنے کے قابل ہے۔ جیک کا ایک بڑا بھائی ہے جو ہائی اسکول میں ہے۔ جیک کا ایک کزن بھی ہے جو مشہور شخصیت بٹلر ہے۔
  • ونڈسر گوریلا - وہ ایک بہت ہی ذہین نشیبی علاقہ گوریلہ ہے ، جو اسکول کی بدمعاشی سے لڑنے کا کام کرتا ہے اور اکثر لوگوں کو دانائی سے الجھاتا ہے۔ وہ نرم لہجے میں اور قریب قریب نیرس انداز میں بات کرتا ہے ، اکثر اس کی تقریر کے معمول کے طور پر پیچیدہ اور نفیس الفاظ استعمال کرتے ہیں (لہجہ بٹ ہیڈ کی طرح ہی ہوتا ہے)۔ جب وہ بولتا ہے تو ، اس کے منہ کے صرف ایک طرف ہی کیمرے کے سب سے قریب کی حرکت ہوتی ہے اور اس کا باقی منہ بند رہتا ہے۔ اسے عام طور پر ازگر کے ساتھ دیکھا جاتا ہے اور عام طور پر ان دونوں کا رہنما دکھایا جاتا ہے۔ ونڈسر ایڈم کی پریشانیوں کا تعلق باقی اسکول کے مقابلے میں بہتر سمجھتا ہے ، اسے انسان اور جانور دونوں جہانوں کی اچھی تفہیم ہے۔ ونڈسر اس جتھے کا سب سے ہوشیار ہے اور اسے خلائی اور خلائی سفر میں دلچسپی ہے۔ ونڈسر کا ایک بڑا بھائی ہے جو ہائی اسکول میں ہے۔ ونڈسر کے پاس یہاں تک کہ ایک کٹھ پتلی ہے جس میں بظاہر اپنی ایک کاپی موجود ہے۔
  • انگریڈ جراف - وہ ایک افریقی جراف ہے ، انگریڈ اس اسکول میں طلبہ میں سب سے لمبا ہے۔ اس کی اونچائی صرف اس کے عدم تحفظ کے احساسات میں اضافہ کرتی ہے ، کیونکہ وہ پس منظر میں گھل مل جانے کی شدید کوشش کرتی ہے۔ اینگریڈ کا سب سے اچھا دوست لیوپے اکثر اسے اس سے صلاح دیتا ہے۔ انگریڈ ایڈم لیون کی طرف راغب ہے۔ انگریڈ کی ایک بہن ہے جو ہائی اسکول میں ہے۔ وہ اور لوپ عام طور پر چیئر لیڈر ہوتے ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://live.dbpedia.org/resource/My_Gym_Partner's_a_Monkey — اخذ شدہ بتاریخ: 19 اپریل 2020
  2. http://dbpedia.org/resource/My_Gym_Partner's_a_Monkey — اخذ شدہ بتاریخ: 19 اپریل 2020
  3. Perlmutter، David (2018). The Encyclopedia of American Animated Television Shows. Rowman & Littlefield. صفحات 415–416. ISBN 978-1538103739. 

بیرونی روابط[ترمیم]