میٹ دی رابنسن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
میٹ دی رابنسن
(انگریزی میں: Meet the Robinsons ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Meet the robinsons.jpg

فلم ساز جان لاسسیٹر  ویکی ڈیٹا پر (P162) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف مہم جویانہ فلم،  فنٹاسی فلم،  مزاحیہ فلم[1]،  ادبی کام پر مبنی فلم،  بچوں کی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع سفرالوقت  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر جان لاسسیٹر  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
ڈان ہال  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 94 منٹ[2][3]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ والٹ ڈزنی اسٹوڈیوز موشن پکچرز،  نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 30 مارچ 2007 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[5]
10 اگست 2007 (سویڈن)[6][7]
23 مارچ 2007 (مملکت متحدہ)
29 مارچ 2007 (جرمنی)[8]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v342521  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0396555  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

میٹ دی رابنسن (انگریزی: Meet the Robinsons) ایک 2007 امریکی کمپیوٹر متحرک کامیڈی فلم ہے۔ والٹ ڈزنی انیمیشن اسٹوڈیوز کے ذریعہ تیار کردہ اور والٹ ڈزنی پکچرز کے ذریعہ جاری کیا گیا۔

کہانی[ترمیم]

لیوس ایک 12 سالہ خواہش مند موجد ہے جو یتیم خانے میں پروان چڑھا تھا ، جس کی توانائی اور سنکی صلاحیت والدین سے خوفزدہ ہو رہی ہے۔ وہ اپنی مشین کی پیدائش کی ماں کا پتہ لگانے کے لیے اپنی یادداشت کو اسکین کرنے کے لیے ساری رات ایک مشین پر کام کرتا ہے ، جس نے بچپن میں ہی اسے یتیم خانے میں چھوڑ دیا تھا۔ اسکینر کو اپنے اسکول کے سائنس میلے میں لے جانے کے دوران ، لیوس نے 13 سالہ ولیبر رابنسن سے ملاقات کی ، جو ایک پراسرار لڑکا ہے اور وہ مستقبل سے ٹائم کاپ ہونے کا دعوی کرتا ہے۔ ولبر کو ٹائم مشین بازیافت کرنے کی ضرورت ہے جو بولر ہیٹ پہنے شخص نے چوری کی ہے۔ لیوس اسکینر کا مظاہرہ کرنے کی کوشش کرتا ہے ، لیکن اسے بولر ہیٹ گائے نے توڑ پھوڑ کی ہے اور اس سے الگ ہو کر سائنس میلے کو افراتفری میں پھینک دیا ہے۔ لیوس وہاں سے چلے گئے جبکہ بولر ہیٹ گائے نے ڈورس نامی روبوٹک بالر ہیٹ کی مدد سے اسکینر کی مرمت اور چوری کی۔

ولبر نے یتیم خانے میں لیوس سے ملاقات کی اور اس سے اسکینر کی مرمت کے لیے کہا۔ لیوس صرف اس صورت میں رضامند ہے جب ولبر ثابت کرسکے کہ وہ سچ کہہ رہا ہے ، جو ولبر انہیں دوسری مرتبہ مشین میں سال 2037 میں لے کر کیا ، جو تکنیکی طور پر انتہائی اعلی درجے کی ہے۔ جب وہ پہنچتے ہیں ، لیوس کو احساس ہوتا ہے کہ وہ اپنی والدہ سے ملنے کے لیے ٹائم مشین کا استعمال آسانی سے کرسکتا ہے۔ نتیجے میں ہونے والی دلیل انہیں کریش کر دیتی ہے۔ ولبر لیوس سے ٹائم مشین ٹھیک کرنے کو کہتے ہیں اور لیوس اس شرط پر متفق ہیں کہ اس کے بعد ولیبر اسے اپنی ماں سے ملنے جانا ہے۔ ہچکچاتے ہوئے ، ولبر اتفاق کرتا ہے اور گیراج میں لیوس کو چھپا دیتا ہے۔ لیوس اتفاقی طور پر رخصت ہو گیا اور رابنسن کے باقی افراد سے ملنا ختم ہوا ، سوائے کورینیئس کے ، ولبر کے والد اور اس وقت کی بیشتر ایجادات کا اصل تخلیق کار ، جو کاروباری دورے پر چلا ہوا ہے۔ لیوس کا پیچھا کرنے کے بعد ، بولر ہیٹ گائے اور ڈورس نے اسے اغوا کرنے کی کوشش کی ، لیکن رابنسن نے ان کو پیچھے چھوڑ دیا۔ رابنسن لیوس کو اپنانے کی پیش کش کرتے ہیں ، لیکن جب انہیں یہ معلوم ہوتا ہے کہ وہ ماضی سے ہے تو اپنا ذہن تبدیل کریں۔ ولبر نے لیوس سے اس کی ماں کو دیکھنے کے لیے اسے واپس لے جانے کے بارے میں جھوٹ بولنے کا اعتراف کیا ، جس کی وجہ سے لیوس ناگوار گذرا۔

بولر ہیٹ گائے اور ڈورس لیوس سے رجوع کرتے ہیں اور اگر وہ میموری سکینر کو ٹھیک کردیتے ہیں تو وہ اسے اپنی ماں کے پاس لے جانے کی پیش کش کرتے ہیں۔ تاہم ، ایسا کرنے پر ، وہ لیوس کو یرغمال بناتے ہیں۔ بولر ہیٹ گائے نے انکشاف کیا ہے کہ حقیقت میں ، کارنیلیس رابنسن لیوس کا مستقبل خود ہے اور وہ خود لیوس کے روم میٹ مائیکل "گوب" یاگوبیئن کا بڑا ورژن ہے۔ چونکہ اسے اسکینر پر لیوس کے کام سے بیدار رکھا گیا تھا ، لہذا ایک اہم لٹل لیگ کھیل کے دوران سو گیا تھا اور وہ اس کھیل کو قیمت ادا کرنے میں ایک اہم کیچ بنانے میں ناکام رہا تھا۔ گوب اس کے نتیجے میں اتنا تلخ ہو گیا تھا کہ اسے کبھی بھی گود میں نہیں لیا گیا تھا اور یتیم خانے میں اس کے بند ہونے کے بہت بعد میں رہا۔ ڈورس "ڈی او آر-15" ہے ، جو لیوس کی ناکام اور ترک کی گئی ایجادات میں سے ایک ہے۔ ان دونوں نے اپنی بدقسمتیوں کے لیے لیوس کو مورد الزام ٹھہرایا اور میموری اسکینر چوری کرکے اور اس کے لیے گوب کا دعویٰ کریڈٹ کرکے اس کی زندگی برباد کرنے کا فیصلہ کیا ، اس کے بعد ڈورس کو بڑے پیمانے پر تیار کیا جائے گا۔ لیوس کو پیچھے چھوڑ کر ، اس نے اسکینر اتار لیا۔ تاہم ، یہ انکشاف ہوا ہے کہ ڈورس نے سب کو دھوکا دیا اور یہ کہ ماضی کو تبدیل کرکے ، گوب نے بڑے پیمانے پر تیار ہونے والی ڈورس ٹوپیاں انسانیت کی غلامی کرنے اور آئندہ کے بعد کے مابعد رسانی کی پیش کش کی ہے۔ لیوس نے دوسری بار کی مشین کی مرمت کی ، ماضی میں ڈورس کا مقابلہ کیا اور اسے کبھی ایجاد کرنے کا وعدہ کرکے اسے تباہ نہیں کیا ، مستقبل کو اپنے یوٹوپیئن خود میں بحال کر دیا۔ لیوس سے راضی ہونے کے بعد ، ولبر نے بالغ گوب سے اس کے کنبے میں شامل ہونے کے لیے کہا ، لیکن وہ بھاگ گیا ، بظاہر اس کے کاموں سے شرم آ گیا۔

ولبر کے وقت میں ، لوئس آخر کارنیلیس سے آمنے سامنے ہوا۔ کارنیلیس نے بتایا کہ کس طرح میموری اسکینر نے اپنے کامیاب کیریئر کا آغاز کیا اور وہ لیوس کو سائنس میلے میں واپس آنے پر راضی کرتے ہیں۔ ولبر لیوس کو واپس لے جاتا ہے ، لیکن پہلے رک جاتا ہے: جیسا کہ اس نے وعدہ کیا تھا ، وہ لیوس کو اسی لمحے واپس لے جاتا ہے جب اس کی ماں نے اسے چھوڑ دیا تھا۔ اگرچہ لیوس اپنی والدہ کے پاس پہنچتا ہے ، لیکن بالآخر فیصلہ کرتا ہے کہ وہ اس کے ساتھ بات چیت نہ کرے ، اس کنبہ کا احساس کرتے ہوئے کہ وہ ولبر اور دوسروں کے ساتھ آئے گا۔

ولبر لیوس کو اپنے وقت میں چھوڑ دیتا ہے اور چلا جاتا ہے۔ لیوس میلے کی طرف بڑھتا ہے ، لیکن راستے میں گوب کو جاگتا تھا ، اس کے لیے فاتح کیچ بنانے کے ل. ، اس طرح اس کے خوفناک طریقوں کو روکتا تھا۔ میلے میں واپس ، لیوس نے اپنے اسکینر کا مظاہرہ کرنے کے لیے ایک اور موقع طلب کیا ، جو اس بار کامیاب ہوا۔ اسے سائنس کے منصفانہ ججوں میں سے ایک ، لوسیل اور اس کے شوہر بڈ نے اپنایا ، جو اسے "کارنیلیوس" کا نام دیتا ہے اور اسے گھر لے جاتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.movieguide.org/reviews/Meet-The-Robinsons.html
  2. "Meet the Robinsons". Australian Classification. اخذ شدہ بتاریخ November 19, 2014. 
  3. Simon، Ben (October 24, 2007). "Meet The Robinsons". Animated Views. اخذ شدہ بتاریخ November 19, 2014. 
  4. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=meettherobinsons.htm — اخذ شدہ بتاریخ: 5 جنوری 2012
  5. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=meettherobinsons.htm
  6. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=64976&type=MOVIE&iv=Basic
  7. http://www.d-zine.se/filmer/familjenrobinson.htm
  8. http://www.imdb.com/title/tt0396555/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017

بیرونی روابط[ترمیم]