وائکنگ عہد

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

وائکنگ  یورپی تاریخ  کی آٹھویں صدی عیسوی کے  اخیر سے گیارہویں صدی عیسوی کے وسط تک کی  مدت کا، خاص طور پر شمالی یورپی اور اسکینڈینویا کی تاریخ  اور  بعد کے جرمن  عہد آہن کا عہد ہے[1] یہ تاریخ کی وہ زمانہ ہے کے جب اسکینڈینویا نورسمن  نے یورپ کو اس کے سمندروں اور دریاؤں کے لیے تجارت، چھاپوں، نوآبادیات اور فتح کے ذریعے سے دریافت کیا۔ اس مدت میں، نورسمن  نورس گرین لینڈ، نیو فاؤنڈ لینڈاور آج کل  کے  جزائرفارو، آئس لینڈ، ناروے، اسکاٹ لینڈ، انگلینڈ، آئر لینڈ، ہالینڈ، جرمنی، یوکرائن، روس اور ترکی میں آباد ہوئے۔ اگرچہ وائکنگ مسافروں اور نوآبادوں کو تاریخ میں سفاک تصویر کے طور پر  دیکھا گیا، بہت سے تاریخی دستاویزات بتلاتے ہیں کہ  یہ حملے  مخالف ممالک کی  مسیحی مشنریوں کی جانب سے قبائلی زمینوں پر کی گئی تجاوزات اور قبضہ کی جوابی کارروائی میں ہوئے اور شاید سکسون جنگوں کی طرف سے شارلیمین  اس کے جنوبی رشتہ دار پر مقدمہ چلا کر، [2][3][4][5][6] یا آبادیاتی، تجارتی عدم مساوات کی وجہ سے یا  اپنے آبائی وطن میں قابل کاشت کھیتوں میں کمی کی وجہ سے ان حملوں کی  حوصلہ افزائی ہوئی۔[حوالہ درکار]  وائکنگ عہد کے بارے میں معلومات بڑی حد تک جو وائکنگ کے دشمنوں نے ان کے بارے لکھا، آثار قدیمہ کے  بنیادی ذرائع یا پھر ثانوی ذرائع  آئس لینڈ کی کہانی ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Angelo Forte؛ Richard Oram؛ Frederik Pedersen۔ Viking Empires۔ Cambridge University Press۔ صفحہ 2۔ آئی ایس بی این [[Special:BookSources/0-521-82992 5|0-521-82992 5]] Check |isbn= value: length (معاونت)۔ مورخہ 26 دسمبر 2018 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ line feed character in |isbn= at position 12 (معاونت)۔
  2. Simek, Rudolf (2005) "the emergence of the viking age: circumstances and conditions"، "The vikings first Europeans VIII — XI century — the new discoveries of archaeology"، other, pp. 24–25
  3. Bruno Dumézil, master of Conference at Paris X-Nanterre, Normalien, aggregated history, author of conversion and freedom in the barbarian kingdoms. 5th – 8th centuries (Fayard, 2005)
  4. "Franques Royal Annals" cited in Sawyer, Peter (2001) The Oxford Illustrated History of the Vikings۔
  5. Decaux, Alain and Castelot, André (1981) Dictionnaire d'histoire de France۔
  6. Boyer, R. (2008) Les Vikings: histoire, mythes, dictionnaire۔