وزڈن کرکٹرز المانک

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Wisden logo.png
Wisden 2019.png
مدیرلارنس بوتھ
شعبہکرکٹ
ملکمملکت متحدہ
مقام اشاعتلندن, انگلستان
ویب سائٹwisden.com

وزڈن کرکٹرز المناک، یا محض وزڈن، بول چال میں کرکٹ کی بائبل، ایک کرکٹ حوالہ کتاب ہے جو برطانیہ میں ہر سال شائع ہوتی ہے۔ "بائبل آف کرکٹ" کی وضاحت پہلی بار 1930 کی دہائی میں ایلک وا نے لندن مرکری کے جائزے میں استعمال کی تھی۔ . اکتوبر 2013 میں، وزڈن کرکٹرز المانیک کی 150 ویں سالگرہ کے موقع پر ایک ہمہ وقتی ٹیسٹ ورلڈ الیون کا اعلان کیا گیا۔ 1998 میں، وزڈن کرکٹرز المناک کا ایک آسٹریلوی ایڈیشن شروع کیا گیا۔ اس کے آٹھ ایڈیشن چلے۔ 2012 میں، وزڈن کرکٹرز المانیک کا ایک ہندوستانی ایڈیشن (تاریخ 2013) شروع کیا گیا، جس کا عنوان وزڈن انڈیا المناک تھا، جسے سریش مینن نے اپنے آغاز سے ہی ایڈٹ کیا ہے[1]

وزڈن 1878 ایڈیشن وزڈن کی بنیاد انگلش کرکٹر جان وزڈن (1826–84) نے 1864 میں فریڈ للی وائٹ کے دی گائیڈ ٹو کرکٹرز کے مدمقابل کے طور پر رکھی تھی۔ اس کی سالانہ اشاعت آج تک بلاتعطل جاری ہے، جو اسے تاریخ کا سب سے طویل چلنے والا کھیلوں کا سالانہ بناتا ہے۔ چھٹا ایڈیشن اس کے موجودہ عنوان کے تحت شائع ہونے والا پہلا ایڈیشن تھا۔ پہلے پانچ کو The Cricketer's Almanack کے نام سے شائع کیا گیا تھا، جس میں "s" سے پہلے apostrophe تھا۔

چارلس پرڈن نے جارج کیلی کنگ کے ساتھ مل کر 1880 میں کرکٹ رپورٹنگ ایجنسی (سی آر اے) کی بنیاد رکھی۔ 1887 میں پرڈن کے وزڈن کے ایڈیٹر بننے سے لے کر، ایڈیٹر تقریباً ہمیشہ سی آر اے کا پارٹنر رہا اور سی آر اے المناک کی ادارتی پیداوار کے لیے ذمہ دار تھا، جب تک 1965 میں یہ پریس ایسوسی ایشن (PA) میں ضم ہو گیا۔

وزڈن کو 1970 کی دہائی میں رابرٹ میکسویل کے اشاعتی ادارے میکڈونلڈ نے حاصل کیا اور شائع کیا۔ کرکٹ کے پرستار سر جان پال گیٹی، جونیئر نے 1993[9] میں جان وزڈن اینڈ کمپنی نامی کمپنی کو خریدا اور دسمبر 2008 میں اسے اے اینڈ سی بلیک کو فروخت کر دیا گیا، جو بلومسبری کی ملکیت ہے۔ کمپنی نے اپنے 100ویں ایڈیشن کا جشن منانے کے لیے 1963 میں انگلینڈ اور ویسٹ انڈیز کے درمیان ٹیسٹ میچوں کے لیے وزڈن ٹرافی پیش کی۔

2013 میں، وزڈن کی ایک تاریخ شائع ہوئی: The Little Wonder: The Remarkable History of Wisden، by Robert Winder (ISBN 978-1408136263)۔ "دی لٹل ونڈر" جان وزڈن کا عرفی نام تھا۔

ایڈیشنز وزڈن ایک چھوٹے صفحات کی لیکن ایک بہت موٹی کتاب ہے (جدید ایڈیشن میں 1,500 صفحات سے زیادہ) ایک مخصوص چمکدار پیلے رنگ کے سرورق کے ساتھ جو اس نے 1938 میں 75 ویں ایڈیشن سے لے کر چلی ہے۔ اس سے پہلے، پیلے، بف اور سالمن گلابی کے درمیان مختلف احاطہ کرتا ہے۔ وہ ایڈیشن بھی پہلا تھا جس نے اپنے سرورق پر دو کرکٹرز کے مشہور ووڈ کٹ کو دکھایا، ایرک ریولیئس،[11]۔ یہ انگلش ڈومیسٹک کرکٹ سیزن کے آغاز سے عین قبل، ہر اپریل میں شائع ہوتا ہے۔ 2003 کے بعد سے ووڈ کٹ کو موجودہ کرکٹر کی تصویر کے ذریعے سامنے کے کور کی اہم خصوصیت کے طور پر تبدیل کر دیا گیا ہے، لیکن پھر بھی یہ بہت کم سائز میں ظاہر ہوتا ہے۔

یہ ہارڈ کوور اور سافٹ کور دونوں ورژن میں تیار کیا جاتا ہے۔ 2006 سے، تجرباتی بنیادوں پر ایک بڑے فارمیٹ ایڈیشن شائع کیا گیا ہے۔ یہ ان قارئین کی درخواستوں کے جواب میں کہا جاتا ہے جنہیں معیاری ایڈیشن کا پرنٹ سائز پڑھنا مشکل لگتا ہے۔ یہ روایتی سائز سے دوگنا ہے اور 5,000 کے محدود ایڈیشن میں شائع ہوا تھا۔ یہ اتنی بڑی پرنٹ کتاب نہیں ہے، کیونکہ پرنٹ اب بھی بہت سی معیاری کتابوں میں پائی جاتی ہے۔

2011 سے ایک Epub ورژن، The Shorter Wisden، آن لائن بک اسٹورز پر دستیاب ہے۔ پبلشرز کے ذریعہ "اس کے بڑے بھائی میں سب سے بہتر کیا ہے اس کی کشید" کے طور پر بیان کیا گیا ہے، اس میں ایڈیٹر کے نوٹس، تمام مضامین، جائزے اور یادداشتیں اور سال کے لیے انگلینڈ کے تمام ٹیسٹ میچوں کی رپورٹس شامل ہیں۔ المناک کے اندر موجود اعدادوشمار اور دیگر کرکٹ رپورٹس کو خارج کر دیا گیا ہے۔

  1. https://en.wikipedia.org/wiki/Wisden_Cricketers'_Almanack