ڈنڈیگل ڈریگنز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ڈنڈیگل ڈریگنز
Dindigul Dragons Logo.jpg
لیگتامل ناڈو پریمیئر لیگ
افراد کار
کپتانروی چندرن ایشون
کوچایم وینکٹارمانا
مالکٹیک سلوشنز
معلومات ٹیم
شہرڈنڈیگل
تاسیس2016
باضابطہ ویب سائٹ:http://www.dindiguldragons.com

ڈنڈیگل ڈریگنز ایک ٹونٹی 20 کرکٹ ٹیم ہے جو تمل ناڈو پریمیر لیگ (ٹی این پی ایل) میں ڈنڈیگل شہر کی نمائندگی کرتی ہے۔ [1]

اس ٹیم کی ملکیت سری نواسن ایچ آر ، وائس چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر، ٹیک سولوشنز کے پاس ہے۔ اس ٹیم کے کوچ سابق ہندوستانی کرکٹ کھلاڑی ایم وینکٹرامنا نے ہیں۔ رویچندرن اشون اس فرنچائز کے کپتان ہیں۔

تاریخ فرنچائز[ترمیم]

ٹیک سولیوشن کے وائس چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر سری نواسن ایچ آر ساتویں سب سے زیادہ بولی لگانے والے شخص تھے اور انہوں نے ضلع ڈنڈیگل کا انتخاب کیا اور اس ٹیم کو ڈنڈیگل ڈریگنز کا نام دیا۔ ڈنڈیگل ڈریگنز کا آغاز پیر 22 اگست 2016 کو این پی آر کالج آف انجینئری اینڈ ٹیکنالوجی، ناتھم، ڈنڈیگل میں ہوا۔ اداکار وشنو وشال اس تقریب کے مہمان خصوصی تھے۔ اس موقع پر ڈنڈیگل ڈسٹرکٹ کرکٹ ایسوسی ایشن کے صدر مسٹر آر ایس کے راگورام،اعزازی مہمان اور سرپرست اعلیٰ مسٹر جے سمبابو نے خصوصی طور پر شرکت کی۔

ٹی این پی ایل 2016[ترمیم]

تمل ناڈو پریمیر لیگ کے 2016 ایڈیشن کا آغاز 24 اگست ، 2016 کو ہوا۔ ٹیم کے کپتان رویچندرن اشون بین الاقوامی وابستگیوں کی وجہ سے دستیاب نہیں تھے اور وی سبرمانیہ سیوا نے ان کی جگہ ڈنڈیگل ڈریگن کی قیادت کی۔ ٹیم نے ٹورنامنٹ کا آغاز ًبہترین انداز میں کیا۔ انہوں نے لگاتار اپنے پہلے 4 میچ جیتے (جس میں ایک سپر اوور کے ذریعے جیتا گیا ایک میچ ٹوٹی پیٹریاٹس کے خلاف بھی شامل تھا)۔ روبی کانچی واریرز کے خلاف میچ کے لیے ان کا کپتان آر اشون بھی دستیاب تھا۔ حتمی رنر اپ چیپک سپر گلیز نے ان کی جیت کا سلسلہ ختم کیا۔ روی چندرن ایشون نے صرف 2 میچ کھیلے، اس کے باوجود ڈنڈیگل ڈریگن پوائنٹس ٹیبل میں دوسرا نمبر حاصل کرنے میں کامیاب رہے اور سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی کیا۔ ٹیم مینجمنٹ نے امید ظاہر کی کہ روی چندرن ایشون تمام اہم سیمی فائنل کھیلنے کے لیے دستیاب ہوں گے لیکن ان کی امیدیں رائیگاں گئیں کیونکہ بی سی سی آئی نے نیوزی لینڈ کے خلاف ٹیم انڈیا کی سیریز آنے والی ٹیم کی وجہ سے ایشون کو اس میں کھیلنے کی اجازت نہ دی۔ ٹیم سیمی فائنل میں اس کی غیر موجودگی کی وجہ سے حتمی چیمپئن ٹوٹی پیٹریاٹس سے ہار گئی۔ ڈنڈیگل کی طرف سے جگادیسان 397 رنز کے ساتھ نمایاں رہے جبکہ مورگون ایشون 13 وکٹوں کے ساتھ نمایاں رہے۔

ٹی این پی ایل 2017[ترمیم]

ایشون وینکٹرامین کو روی چندرن ایشون کی جگہ کپتان کی حیثیت دی گئی کیونکہ ٹیم ہندوستان کی سری لنکا کے دورے کی وجہ سے روی ایشون دستیاب نہیں تھا۔

اس ٹورنامنٹ کا آغاز ٹی یو ٹی آئی پیٹریاٹس کے خلاف شکست کے ساتھ ہوا۔ اگلے کھیل میں، اس نے مدورائی سپر جینٹس کو 10 وکٹوں سے شکست دے کر اور ریکارڈ (وکٹ اور گیندوں کے بچنے کے لحاظ سے فتح کا مارجن) قائم کیا جبکہ 57 گیندیں ابھی باقی تھیں۔ٹیم اگلا میچ ہار گئی اور اس سے اگلا میچ بارش کی وجہ سے نہ ہو سکا۔ اپنے آخری دو گروپ میچوں میں ہونے والے نقصانات نے پوائنٹس ٹیبل پر اس ٹیم کو چھٹے نمبر پر کھڑا کیا اور اسے پلے آف کے لیے کوالیفائی کرنے سے محروم کر دیا۔

ٹی این پی ایل 2018[ترمیم]

نظام الاوقات[ترمیم]

ڈنڈیگل ڈریگنز رواں سال کے ٹی این پی ایل کا افتتاحی میچ روبی ٹریچی واریرز کے خلاف کھیلنا ہے۔ ترینویلیلی اور ڈنڈیگل چودہ چودہ میچوں کی میزبانی کریں گے اور 4 دیگر میچز چنئی میں ہوں گے۔

اسکواڈ[ترمیم]

2018 ٹی این پی ایل پلیئر ڈرافٹ میں ڈنڈیگل ڈریگنز کے ذریعہ چنے گئے کھلاڑیوں کی حتمی فہرست

  1. روی چندرن اشون (کپتان) (برقرار)
  2. آر ویویک (برقرار)
  3. نارائن جگادیسن (نائب کپتان) (برقرار)
  4. جگناتھن کوشک
  5. این ایس چتروید
  6. سی ہری نشانتن
  7. انیرود بالاچندر
  8. ایم ابھینیو
  9. ایم سلیمبراسان
  10. تریلوک ناگ
  11. ایم ای یاز ارون موزی
  12. نیوتھن رادھا کرشنن
  13. ایم محمد
  14. راملنگم روہت
  15. آدتیہ ارون
  16. ایم سوجندرن
  17. ن رام کرشنن
  18. آر اے اروند
  19. ورون توتادری

سپورٹ اسٹاف[ترمیم]

  1. کوچ: ایم وینکٹرامانا
  2. اسسٹنٹ کوچ: وی آر ایس گرو گرو کیدارناتھ

2018 مہم[ترمیم]

انہوں نے روبی ٹریچی واریرز کے خلاف اپنی مہم کا آغاز کیا اور اس سے پہلے ہی سریش کمار نے تباہی مچا دی اور تریی کے لیے کھیل جیتنے سے پہلے ہی کھیل کی اکثریت حاصل کرنے میں ان کا اوپری ہاتھ تھا۔ انہیں سیاچم مدورائی پینتھرس کے خلاف اپنے کپتان آر اشون کی موجودگی میں ابتدائی میچ میں شکست کا سامنا کرنا پڑا۔ اس کے بعد ویویک اور جگدیسن کی بیٹنگ کی بدولت وہ 28 گیندوں کو بچا کر میچ جیت گئے۔ پھر انہوں نے لیکا کوائی کنگز ، وی بی کانچی ویرنز اور جونز ٹیوٹی پیٹریاٹس کے خلاف لگاتار میچ جیتےاور چوتھی کامیابی کے ساتھ پوائنٹس ٹیبل پر پہلے نمبر پر آ گئے۔ ایشون کی جانے کے بعد جگدیسن نے بھی ٹیم کی قیادت کی، سی ایس کے خلاف میچ میں ان کی کارکردگی بہترین رہی اور بیٹنگ کے ساتھ ساتھ بہترین وکٹ کیپنگ بھی کی۔ پھر 5 دن کا وقفے کے بعد انہیں آئی ڈیریم کریکوڑی کالئی کا سامنا کرنا پڑا اور انہوں نے انہیں آرام سے ہرا دیا۔ ان کا آخری کھیل چیپک سپر گلیز کے خلاف تھا اور انہوں نے انہیں 39 گیندوں سے شکست دی ، ٹی این پی ایل 2018 میں گیندوں کے لحاظ سے بہترین مارجن تھا ،جس سے ٹاپ 2 ٹیموں کو حاصل کیا جاسکے۔ فائنل میں انہوں نے اس ایڈیشن کی فتح کے سب سے زیادہ مارجن کی بدولت مدورائی پینتھروں کو 75 رنز سے شکست دی اور انہوں نے اس ٹورنامنٹ میں پہلی بار 200 رنز کے نشان کو بھی عبور کیا۔ ٹی این پی ایل 2018 کے اختتام پر ان کا مقابلہ 12 اگست کو ایک بار پھر سیاچم مدورائی پینتھرس سے ہوا۔ اگرچہ فائنل تک رسائی حاصل کرنے میں دو بار ڈنڈیگل سے مادورائی ہار گئے تھے ، لیکن سیاچم مدورائی نے بدلہ لیا جب انہوں نے پہلی بار کپ جیتا۔

جھلکیاں[ترمیم]

  • ڈنڈیگل ڈریگنز نے سیاچیم مدورائی پینتھرس (203) کے خلاف کوالیفائر 1 میں ٹی این پی ایل 2018 کا سب سے زیادہ اسکور درج کرایا۔
  • باقی گیندوں کے لحاظ سے فتح کا سب سے زیادہ مارجن 39 گیندوں پر ہے ، جب انہوں نے گروپ مرحلے کے اپنے آخری میچ میں سپر گلییز کو شکست دی۔
  • رنز کے لحاظ سے فتح کا سب سے زیادہ مارجن 75 رن تھا ، جہاں انہوں نے کوالیفائر میں سیچیم مدورائی پینتھرس کو شکست دی۔
  • جگدیسن کو ٹورنامنٹ میں زیادہ سے زیادہ چوکوں کی بدولت ٹورنامنٹ ایوارڈ کا 'کرشنا مائنس سپر وائٹ سپر چوکے' ملا۔
  • ویوک راج کو پورے ٹورنامنٹ میں عمدہ ہٹ دھرمی پر 'ایکویٹاس فنٹاسٹک' پلیئر آف دی ٹورنامنٹ سے نوازا گیا۔

ٹی این پی ایل 2019[ترمیم]

اسکواڈ[ترمیم]

2019 کے ٹی این پی ایل پلیئر ڈرافٹ میں ڈنڈیگل ڈریگنز کے ذریعہ منتخب کردہ کھلاڑیوں کی حتمی فہرست

  1. رویچندرن اشون (کپتان) (برقرار)
  2. آر ویویک (برقرار)
  3. نارائن جگادیسن (نائب کپتان) (برقرار)
  4. جگناتھن کوشک (برقرار)
  5. این ایس چتروید (برقرار)
  6. سی ہری نشانانت (برقرار)
  7. ایم ابھینیو (برقرار)
  8. ایم سیلامبرسن (برقرار)
  9. تریلوک ناگ (برقرار)
  10. ایم محمد (برقرار)
  11. راملنگم روہت (برقرار)
  12. آدتیہ ارون (برقرار)
  13. ورون توتادری (برقرار)
  14. سمنت جین (برقرار)
  15. ایم ای یاز ارون موزی
  16. کارتک سرن ایم
  17. ایس سوجے
  18. بی پرنیش
  19. ایم انبو

سپورٹ اسٹاف[ترمیم]

  1. ہیڈ کوچ: ایم وینکٹرامانا
  2. اسسٹنٹ کوچ: وی آر ایس گرو گرو کیدارناتھ
  3. پرفارمنس کوچ: پرسانہ
  4. منیجر: بالاجی مراڈاپا
  5. پرفارمنس تجزیہ کار: جیا کمار
  6. فزیو: سرینیواس راؤ
  7. ٹرینر: تھانگاویل
  8. مسیر: نریش کمار
  9. سوشیل میڈیا: سوجیت راجراجن

2019 کیمپین[ترمیم]

انہوں نے چیپک سپر گلیز کے خلاف اپنی مہم کا آغاز کیا۔ بیٹنگ کے لیے دعوت ملنے کے بعد وہ بورڈ پر 115 رنز بنانے میں کامیاب ہوئے لیکن بالنگ کی متاثر کن کارکردگی نے انہیں ہدف کا دفاع کرنے میں مدد فراہم کی اور انہوں نے میچ 10 رنز سے جیت لیا۔

ان کا دوسرا میچ دفاعی چیمپین سیچیم مدورائی پینتھرس کے خلاف تھا۔ انہوں نے ایک بار پھر بیٹنگ کی اور 100 رنز کے آغاز سے اچھی شروعات کی۔ جگدیسن کے 87 رنز ناٹ آؤٹ کی بدولت 20 اوور میں 182/6 پر کا مجموعہ ترتیب دیا گیا۔ بولرز نے اپنی اچھی فارم جاری رکھی اور انہوں نے میچ 30 رنز سے جیت لیا۔

کارنامے[ترمیم]

  • ٹی این پی ایل کے پہلے ایڈیشن میں، ڈنڈیگل ڈریگنز پوائنٹس ٹیبل پر دوسرے نمبر پر رہے اور بالآخر سیمی فائنل میں طوطی پیٹریاٹس کے ہاتھوں شکست کھائی۔
  • این جگادیسن 397 رنز کے ساتھ ٹورنامنٹ کا سب سے نمایاں رن بنانے والا کھلاڑی تھا اور اسے ٹورنامنٹ کا پلیئر آف نامزد بھی کیا گیا۔
  • جگدیسن بھی زیادہ 50 (5) کے اسکورر تھے اور انہوں نے ٹی این پی ایل 2016 میں سب سے زیادہ بار (12) کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا۔
  • مورگن ایشون ، جو ٹی این پی ایل کے پہلے 2 ایڈیشنوں کے لیے ڈنڈیگل ڈریگن اسکواڈ کا حصہ تھے، ٹورنامنٹ کا دوسرا اہم (13) وکٹ لینے والا بالر تھا اور ٹی این پی ایل کے 2016 ایڈیشن میں سب سے زیادہ کیچز (7) کے ساتھ آؤٹ فیلڈ کھلاڑی تھا۔
  • ڈنڈیگل ڈریگنز وکٹ اور گیندوں کو بچانے کے لحاظ سے فتح کے سب سے بڑے مارجن کا ریکارڈ رکھتے ہیں۔ مدورائی سپر دیو کے خلاف کھیل جو 25 جولائی 2017 کو کھیلا گیا تھا ، ڈنڈیگل نے یہ میچ 10 وکٹ اور 57 گیندوں سے جیتا۔
  • آئی جی ایل کرکٹ گراؤنڈ ، ترینویلیلی میں 22 جولائی 2017 کو جب جدیسن ٹی این پی ایل میں 1000 رنز بنانے والے پہلے بلے باز بنے تھے اس وقت اس نے مدورائی پینتھرس کے خلاف 87 * رن بنائے تھے۔
  • سلیمبرسن نے اپنی ٹی این پی ایل 2019 کی شروعات چار وکٹوں فی میچ حاصل کر کےکی۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Dindigul Dragons (TNPL) Team Squad, Logo, Captain, Players Name - Scooptimes". Scooptimes.com. اخذ شدہ بتاریخ 03 جنوری 2018. 

بیرونی روابط[ترمیم]