ڈیکسٹر لیبارٹری

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ڈیکسٹر لیبارٹری
Dexter-logo.png
 

صنف مزاحیہ ٹیلیویژن سیریز  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[1]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 4   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 78   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو کارٹون نیٹورک اسٹوڈیو،  حنا باربیرہ  ویکی ڈیٹا پر (P272) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار وارنر بروز۔ ٹیلی ویژن اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
چینل کارٹون نیٹ ورک[2]  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 28 اپریل 1996  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb.com صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ڈیکسٹر لیبارٹری (انگریزی: Dexter's Laboratory) ایک امریکی متحرک ٹیلی ویژن سیریز ہے۔ کارڈیون نیٹ ورک کے لیے جنڈی ٹارٹاکوسکی نے تیار کیا۔ یہ اپنے کمرے میں ایک چھپی ہوئی لیبارٹری کے ساتھ لڑکے کی ذہین اور ایجاد کرنے والی ڈیکسٹر کی پیروی کرتا ہے ، جسے وہ اپنے والدین سے خفیہ رکھتا ہے۔ اسے اپنی بڑی بہن ڈی ڈی سے مستقل اختلافات ہیں ، جو ہمیشہ ڈیکسٹر کی لیب تک رسائی حاصل کرتا ہے اور نادانستہ طور پر اپنے تجربات کو ناکام بنا دیتا ہے۔ ڈیکسٹر کی ماندک کے ساتھ سخت دشمنی ہے ، جو اس کا ہمسایہ اور ہم جماعت ہے۔ بندرگاہ ، ڈیکسٹر کی پالتو جانوروں کی بندرگاہ / بندر / سپر ہیرو اور جسٹس فرینڈس ، جو اپارٹمنٹ میں شریک سپر ہیروز کی ایک سہ رخی ہیں ، کے خاص حص Seے پہلے دو سیزن میں نمایاں ہیں۔

کردار[ترمیم]

  • ڈیکسٹر - متحرک سیریز کا مرکزی کردار۔ اس کے کمرے میں ایک خفیہ لیبارٹری ہے جس کے بارے میں ان کے والدین کو جاننے کی اجازت نہیں ہے۔ صرف اس کی بڑی بہن ڈی ڈی جانتی ہے اور ہمیشہ اس میں گڑبڑ کرنے کی کوشش کرتی ہے۔ ڈیکسٹر کے پاس بندر نامی لیب بندر بھی ہے۔ اگرچہ ڈیکسٹر انتہائی ذہین ہے ، لیکن اس کے منصوبے اور ایجادات اکثر اس وجہ سے پریشان ہوجاتی ہیں کہ وہ خود سے زیادتی کرتا ہے یا اس وجہ سے کہ ڈی ڈی چیزوں کو غلط بنا دیتا ہے۔
  • ڈی ڈی - ڈیکسٹر کی بڑی بہن۔ صرف ڈی ڈی ہی جانتی ہے کہ ڈیکسٹر کے بیڈ روم میں ایک خفیہ لیب ہے۔ اور ہمیشہ گڑبڑ کرتا ہے ، اگر صرف اس کے چھوٹے بھائی کو چھیڑنا۔ اکثر اوقات وہ ایسی چیزوں میں شامل رہتی ہے جو لڑکیاں ہمیشہ کرتی ہیں۔ وہ مٹھائی کا عادی ہے۔ ان کا ایک عام بھائی بہن کا رشتہ ہے: اگرچہ وہ باقاعدگی سے ایک دوسرے کے ساتھ آپس میں لڑتے رہتے ہیں ، لیکن ڈیکسٹر بالآخر اسے بہت پسند کرتا ہے۔
  • ڈیکسٹر ماں - ڈیکسٹر کی والدہ۔ اس کا نام بھی ڈیکسٹر کے والد کی طرح نامعلوم ہے ، لیکن اسے عام طور پر ماں کہا جاتا ہے۔ وہ عام طور پر گھر کے کام اور کھانا پکانے کا خیال رکھتی ہے۔
  • ڈیکسٹر ڈیڈ - ڈیکسٹر کے والد۔ اس کا نام معلوم نہیں ہے۔ اسے عام طور پر دلیہ کہا جاتا ہے۔ وہ خاص طور پر فٹ بال اور گولف سمیت مختلف کھیل دیکھنے میں دلچسپی رکھتا ہے۔ وہ بہت زیادہ ٹیلی ویژن بھی دیکھتا ہے اور مفنوں کو پسند کرتا ہے۔
  • مینڈارک - ڈیکسٹر کا حلیف دشمن ہے اور ایک باصلاحیت بھی ہے۔ اس کے کمرے میں لیب بھی ہے۔ وہ ڈیکسٹر سے زیادہ دور نہیں رہتا ہے اور اپنے لیب کو اپنے کمرے سے تباہ کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ اس کی ایک کمزوری ہے: اسے ڈی ڈی سے گہری محبت ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.fernsehserien.de/dexters-labor — اخذ شدہ بتاریخ: 2 جون 2020
  2. عنوان : The Complete Directory to Prime Time Network and Cable TV Shows 1946–Present — اشاعت ہشتم — باب: Dexter's Laboratory — ISBN 978-0-345-45542-0

بیرونی روابط[ترمیم]