ژاؤلن شوڈاؤن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
ژاؤلن شوڈاؤن

ملک ریاستہائے متحدہ امریکا[1]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی[1]  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن
تعداد اقساط
تقسیم کار وارنر بروز۔ ٹیلی ویژن اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 1 نومبر 2003[1]  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آخری قسط 13 مئی 2006  ویکی ڈیٹا پر (P582) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آئی ایم ڈی بی صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ژاؤلن شوڈاؤن (انگریزی: Xiaolin Showdown) ایک امریکی متحرک ٹیلی ویژن سیریز ہے جو بچوں کے ڈبلیو بی پر نشر کی گئی تھی اور یہ کرسٹی ھوئی نے تخلیق کیا تھا۔ ایسی دنیا میں سیٹ کریں جہاں مارشل آرٹس کی لڑائیاں اور مشرقی جادو ایک عام سی بات ہو ، یہ سلسلہ چار ژاؤولن جنگجوؤں کی تربیت میں ہے جو برائی کی ہیلین افواج کا مقابلہ کرتا ہے۔[2]

کہانی[ترمیم]

ڈوجو ، نیچے سے گھڑی کی سمت میں سوار مرکزی کردار: اومی ، کیمیکو ، ریمنڈو اور مٹی۔

ایک سیزن[ترمیم]

چار نوجوان راہبوں - اومی ، کیمیکو ، ریمنڈو اور مٹی کو یہ سیکھنے کے بعد ژاؤلن مندر میں تعاون پر مجبور کیا گیا جب انھیں سیکھا گیا کہ وہ ژاؤلن ڈریگن بننے کا انتخاب کرتے ہیں۔ وہ دوست بن جاتے ہیں اور شین گونگ وو کی تلاش میں دنیا کا سفر کرتے ہوئے مل کر کام کرتے ہیں ، ایسی صوفیانہ اشیاء جن کی طاقتیں اچھی اور برائی کی قوتوں میں توازن رکھتی ہیں۔ راستے میں ، انھیں بد لڑکے کی طرح جینک جیک اسپائسر سے لڑنا چاہیے اور شیطان ہائیلین جادوگر وویا ، جن کو جیک نادانستہ طور پر گرانڈ ماسٹر دشی کے ایک پہیلی باکس میں 1500 سال قید سے رہا کرسکتا ہے۔ چوری کے ذریعے ، بالآخر اسپائسر کے پاس کافی شین گونگ وو کے پاس مالا مالا جونگ تشکیل دیا جا سکتا تھا ، جو ایک قدیم عفریت تھا جسے وویا دنیا کے کنٹرول حاصل کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ ریمنڈو احکامات کی خلاف ورزی کرتا ہے اور عفریت سے لڑتا ہے ، جس کی وجہ سے باقی راہبوں نے بقیہ شین گونگ وو کی لڑائی اور اس کے بیت المقدس کے قبضہ میں دفاع کیا۔ تمام راہبوں ، سوائے ریمنڈو کے ، کو زیاؤلن اپرنٹس میں ترقی دی گئی ہے۔[3] ناراض ہوکر ، ریمنڈو ہیلن پارٹی میں شامل ہوتا ہے اور وویا کو اپنی انسانی شکل بحال کرنے میں مدد کرتا ہے۔[4]

سیزن دو[ترمیم]

اومی وقت پر واپس سفر کرتی ہے اور گرانڈ ماسٹر دشی سے دوسرا پہیلی باکس وصول کرتی ہے ، جس نے وویا کو 1500 سال قبل پہیلی باکس میں پھنسایا تھا۔ لیکن مستقبل کی طرف واپس آنے کا کوئی راستہ نہیں ہونے کے بعد ، وہ اورنب آف تورنامی کا استعمال کرتے ہوئے خود کو منجمد کرتا ہے۔ موجودہ وقت میں ، اومی آئس سے پاک ٹوٹ جاتا ہے جس میں پہیلی باکس ہاتھ میں ہے۔ ریمنڈو نے فیصلہ کیا ہے کہ اس کی صحیح جگہ زیاولین ٹیمپل میں اپنے دوستوں کے ساتھ ہے اور وویا کو نئے پہیلی باکس میں پھنسائے ہیں۔ ہیکل میں واپس آنے کے بعد ، راہبوں نے شین گونگ وو کی تلاش جاری رکھی۔ آخر کار ، ریمنڈو کو زیؤلن اپرینٹائس میں ترقی دی گئی ہے۔

اس کے بعد ، راہبوں کو زیؤلن راہب سے بددل ولن چیس ینگ سے تعارف کرایا گیا۔ چیس نے اومی میں دلچسپی لی اور ہیلن کی طرف میں شمولیت اختیار کرنے کے اپنے ذہن میں جوڑ توڑ کا عزم کر لیا۔ جب ماسٹر فنگ ینگ یانگ ورلڈ میں پھنس جاتا ہے ، تو اومی نے چیس سے مدد طلب کی۔ وہ ماسٹر فنگ کو بچانے میں کامیاب ہو گیا۔ تاہم ، ینگ یانگ دنیا سے رخصت ہونے پر ، اس کی بری چی نے اقتدار سنبھال لیا اور وہ ہیلین کی طرف میں شامل ہو گیا۔ چیس وویا کو اس کی انسانی شکل میں بحال کرنے میں کامیاب ہوتا ہے ، حالانکہ وہ اس کے اختیارات لیتا ہے۔ باقی راہبوں کو جلد ہی معلوم ہوجائے گا کہ چیس نے ماسٹر فنگ کو ینگ یانگ دنیا میں ان واقعات کو جانتے ہوئے بھیجا تھا جو بعد میں سامنے آئیں گے ، بشمول اومی بھی ان کے ساتھ شامل ہوجائیں۔

سیزن تین[ترمیم]

اویمی کی اچھی چی کو بازیافت کرنے اور اسے ژاؤلن کی طرف واپس کرنے کے لیے ریمنڈو ، کمیکو اور کلے ینگ یانگ ورلڈ کا سفر کرتے ہیں۔ اومی واپس حاصل کرنے کے بعد ، راہبوں کو وڈائی واریرز میں ترقی دی جاتی ہے۔ اس کے بعد ان کا تعارف ہنبل بین سے کیا جاتا ہے ، جو ینگ یانگ ورلڈ کے شری ولن ہیں ، جو چیز ینگ کو ہیلین کی طرف کرنے کا ذمہ دار ہیں۔

اپنے سفر کے اختتام پر ، ماسٹر فنگ راہبوں کو بتاتے ہیں کہ ٹیم کے رہنما ، شوکو واریر کے انکشاف ہونے سے پہلے ہی ان کی ایک آخری تلاش ہے۔ اومی نے فیصلہ کیا ہے کہ وہ ہنیبل بین کو چیس کو ہیلن کی طرف کرنے سے روکیں گے۔ مستقبل کی سینڈس آف ٹائم کی تلاش کے سفر کرنے کے لیے وہ خود کو منجمد کرتا ہے۔ وقتی سفر کے ذریعے ، وہ لاؤ مینگ لانگ سوپ کو مٹر کے سوپ سے تبدیل کرکے کامیاب ہوتا ہے۔ تاہم ، جب وہ اپنے موجودہ وقت کی طرف لوٹتا ہے تو ، اسے معلوم ہوتا ہے کہ اس کے اعمال نے معاملات کو بدتر بنا دیا ہے: چیس ہیلن پارٹی میں شامل ہونے کی بجائے ، یہ چیس کا سابقہ دوست ، ماسٹر مونک گوان ہے ، جس کو ہنیبل بین بری طرح بدلا ہوا ہے۔ راہبوں اور چیس پر حنیبل بین ، وویا اور شیطان گوان نے قبضہ کیا۔ پیچھا راہبوں کو بچانے کے اس کی اپنے نیک نفس کی قربانی دیتا ہے اور انھیں لڑنے کا موقع فراہم کرتا ہے اور جس طرح سے سب کچھ واپس کرتا ہے۔ راہب کامیاب ہوجاتے ہیں اور ٹائم لائن بھی طے ہوتی ہے۔

آخر میں ، ریمنڈو شوکو واریر کے طور پر انکشاف ہوا۔ اس سلسلے کا اختتام ہر ھلنایک کے ساتھ ہیکل پر حملہ کرنے کے ساتھ ہوا اور ووڈئی واریرس کی سربراہی میں ریمنڈو نے جوابی کارروائی کی۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب پ https://www.fernsehserien.de/xiaolin-showdown — اخذ شدہ بتاریخ: 7 جولا‎ئی 2020
  2. Hal Erickson (2005)۔ Television Cartoon Shows: An Illustrated Encyclopedia, 1949 Through 2003 (2nd ایڈیشن)۔ McFarland & Co۔ صفحہ: 928۔ ISBN 978-1476665993 
  3. Madellaine Paxson (writer) & Dan Riba (director) (May 8, 2004). "Mala Mala Jong". Xiaolin Showdown. Season 1. Episode 12. Kids' WB!. 
  4. Bob Roth, Bill Motz (writers) & Steven Lyons (director) (May 15, 2004). "In the Flesh". Xiaolin Showdown. Season 1. Episode 13. Kids' WB!. 

بیرونی روابط[ترمیم]