کدال

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

کدال!

کدال ایک قدیم اور ورسٹائل زرعی اور باغبانی ہاتھ کا آلہ ہے جو مٹی کی شکل دینے ، مٹی کو صاف کرنے اور جڑوں کی فصلوں کو نکالنے کے لئے استعمال ہوتا ہے۔  مٹی کی تشکیل میں پودوں کی بنیاد کے چاروں طرف ڈھیر لگانے والی مٹی ، تنگ پیڑوں اور بیج یا پودے لگانے کے لئے خندقیں کھودنا شامل ہیں۔  کدال کے ساتھ گھاس ڈالنے میں مٹی کی سطح کو تیز کرنا یا جڑوں سے پودوں کاٹنا ، اور پرانی جڑوں اور فصلوں کی باقیات کی مٹی کو صاف کرنا شامل ہے۔  نیز کھدائی اور مٹی کے منتقل کرنے کے لئے بھی اسکا استعمال ہوتا ہے۔

1257 - Keramikos Museum, Athens - Iron tool - Photo by Giovanni Dall'Orto, Nov 12 2009

کدال کی ایجاد!

کدال کی ایجاد کی تاریخ فراعنہ اور یونانی زمانے سے پہلے کی ہے، ساتھ ساتھ(عیسوی 18 ویں صدی قبل مسیح) اور کتاب یسعیاہ (عیسوی صدی قبل مسیح) میں بھی اس کا ذکر موجودہے۔

کدال کے استعمال کے اثرات!

مختصر ہینڈل کدالوں کے طویل مدتی استعمال کی وجہ سے ہونے والے انسانی نقصان ،  اس حد تک ہوا کہ کاشت کاروں کو کمر کی مستقل تکلیف کا سامنا کرنا پڑا ، جس کا ادراک سر شاویز کی قیادت میں جد و جہد کے بعد ہوا۔  کیلیفورنیا کی سپریم کورٹ میں گورنر جیری براؤن کی سیاسی مدد سے مختصر ہینڈل کدال کو غیر محفوظ ہینڈ ٹول قرار دیتے ہوئے 1975 میں کیلیفورنیا کے قانون کے تحت پابندی عائد کردی گئی تھی۔

پچھلے پندرہ یا بیس سالوں میں ، کدال پیشہ ور آثار قدیمہ کے لئے تیزی سے مقبول ٹولز بن چکے ہیں۔یہ کھلے علاقوں کی صفائی کے لئے ایک آلہ کار ہے۔ اور کھدائی کرنے والی بالٹی یا بیلچہ کھرچنے سے کہیں زیادہ صاف ستھری سطح تیار کرتا ہے ، اور اس کے نتیجے میں بہت سے کھلے علاقے کی کھدائی میں سہولتیں پیدا ہوئیں۔[1]

  1. "https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hoe_(tool)#:~:text=A%20hoe%20is%20an%20ancient,for%20planting%20seeds%20or%20bulbs.".  روابط خارجية في |title= (معاونت)