ہار

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Diamond and garnet necklace

ہار ايك زیورات كے قسموں ميں سے ہے جو گلے میں پہنا جاتا ہے۔جو عمومًا خواتين اپنى زيب و زينت كے لئے استعمال كرتى ہيں۔ ہار شاید قدیم قسم کی زینت و زيبائش بنی ہو جو انسانوں کے ذریعہ پہنا جا←تا ہے۔ وہ اکثر رسمی، مذہبی، جادوئی یا تفریحی مقاصد کی خدمت کرتے ہیں اور دولت و وقار کی علامت کے طور پر بھی استعمال ہوتے ہیں، اس وجہ سے کہ وہ عام طور پر قیمتی دھاتوں اور پتھروں سے بنے ہوتے ہیں۔

ہار کامرکزی جزو بینڈ، چین، یا ہڈی ہے جو گردن میں لپیٹتا ہے۔ یہ اکثر قیمتی دھاتوں جیسے سونے، چاندی اور پلاٹینم سے مہیا ہوتے ہیں۔ ہار میں اکثر اضافی اٹیچمنٹ معطل ہوجاتے ہیں یا ہار میں ہی داخل ہوجاتے ہیں۔ ان منسلکات میں عام طور پر لاکٹ، لوکیٹ، تعویذ، کراس، اور قیمتی اور نیم قیمتی سامان جیسے ہیرا، موتی، روبی، زمرد، گارنیٹ اور نیلم شامل ہیں۔ وہ بہت سے مختلف قسم کے مواد سے تیار کیے جاتے ہیں اور بہت سی چیزوں کے لئے استعمال ہوتے ہیں اور بعض اوقات لباس کے طور پر بھی اس کا ٹکراؤ کیا جاتا ہے۔

تاريخ ہار۔[ترمیم]

ہار کا مرکزی جزو بینڈ، چین، یا ہڈی ہے جو گردن میں لپیٹتا ہے۔ یہ اکثر قیمتی دھاتوں جیسے سونے، چاندی اور پلاٹینم سے مہیا ہوتے ہیں۔ ہار میں اکثر اضافی اٹیچمنٹ معطل ہوجاتے ہیں یا ہار میں ہی داخل ہوجاتے ہیں۔ ان منسلکات میں عام طور پر لاکٹ، لوکیٹ، تعویذ، کراس، اور قیمتی اور نیم قیمتی سامان جیسے ہیرا، موتی، روبی، زمرد، گارنیٹ اور نیلم شامل ہیں۔ وہ بہت سے مختلف قسم کے مواد سے تیار کیے جاتے ہیں اور بہت سی چیزوں کے لئے استعمال ہوتے ہیں اور بعض اوقات لباس کے طور پر بھی اس کا ٹکراؤ کیا جاتا ہے۔ پراگیتہاسک لوگ اکثر ہار بنانے کے لئے قدرتی مواد جیسے پروں، ہڈیوں، گولوں اور پودوں کے مواد کا استعمال کرتے تھے، لیکن کانسی کے زمانے میں دھاتی زیورات نے پری دھاتی زینت کی جگہ لے لی تھی۔ قدیم قرب وسطی کی مورتی اور آرٹ میں ہاروں کو سب سے پہلے دکھایا گیا تھا، اور یورپ میں قیمتی دھاتوں سے بنی ابتدائی ہاریں بنائی گئیں۔

قديم تہذيبيں۔[ترمیم]

قدیم میسوپوٹیمیا میں، سلنڈر کی مہریں اکثر زیورات کے طور پر کھینچی جاتی تھیں اور پہنا جاتا تھا۔ قدیم بابل میں، ہار کارنیلین، لاپس لزولی، عقیق اور سونے سے بنے تھے، جسے سونے کی زنجیر بھی بنایا گیا تھا۔ قدیم سموریوں نے سونے، چاندی، لاپیس لازولی اور کارنیلین سے ہار اور مالا تیار کیا۔ قدیم مصر میں، ہار کے بہت سے فرق پہنے ہوئے تھے۔ اعلیٰ طبقے کے قدیم مصری، مذہبی، جشن منانے اور تفریحی مقاصد کے لئے نامیاتی یا نیم قیمتی اور قیمتی سامان کے کالر پہنے ہوئے تھے۔ یہ کالر اکثر نیم قیمتی، شیشے، مٹی کے برتنوں اور کھوکھلی موتیوں کی زینت بنتے تھے۔ کئی طرح کے قیمتی اور نیم قیمتی سامان سے تیار کردہ موتیوں کی مالا بھی عام طور پر ایک دوسرے کے ساتھ ہار بنانے کے لئے رکھی جاتی تھی۔ سونا جو اسٹائلائزڈ پودوں، جانوروں اور کیڑوں کی شکلوں میں تیار کیا گیا تھا وہ بھی عام تھا۔ تعویذات کو ہار میں بھی تبدیل کردیا گیا۔ قدیم کریٹ میں ہر طبقے کے ہار پہنے ہوئے تھے۔ کسانوں نے سن کے دھاگے پر پتھری پہنا ہوا تھا جبکہ مالدار عقیق، موتی، کارنیلین، نیلم، اور راک کرسٹل کے مالا پہنے ہوئے تھے۔ چسپاں موتیوں کے علاوہ پرندوں، جانوروں اور انسانوں کی شکل میں بھی پہنے ہوئے تھے۔

حوالہ جات