ہوو ٹو ٹرین یور ڈریگن: دی ہڈن ورلڈ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ہوو ٹو ٹرین یور ڈریگن: دی ہڈن ورلڈ
(انگریزی میں: How to Train Your Dragon: The Hidden World ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہدایت کار
ڈین ڈی بلائوس[1][2][3]  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف فنٹاسی فلم،  بچوں کی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر کرس سینڈرز  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
ڈین ڈی بلائوس  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 104 منٹ[4]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ یونیورسل پکچرز[5]
میزانیہ 129000000 امریکی ڈالر[6]
باکس آفس 525700000 امریکی ڈالر[6]
تاریخ نمائش 7 فروری 2019 (جرمنی)[7]
1 فروری 2019 (مملکت متحدہ)
22 فروری 2019 (ریاستہائے متحدہ امریکا)
28 فروری 2019 (ہنگری)[8]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v571321  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt2386490  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہوو ٹو ٹرین یور ڈریگن: دی ہڈن ورلڈ (انگریزی: How to Train Your Dragon: The Hidden World) ایک 2019 امریکی کمپیوٹر متحرک ایکشن فنتاسی فلم ہے۔ کریسیڈا کوویل کے اسی نام کی کتابی سیریز پر مبنی ہے۔ ڈریم ورکس انیمیشن کے ذریعہ تیار کردہ اور یونیورسل پکچرز کے ذریعہ تقسیم کیا گیا ہے ، یہ ہوو ٹو ٹرین یور ڈریگن 2 (2014) اور ہوو ٹو ٹرین یور ڈریگن کی تریی میں تیسری اور آخری قسط کا سیکوئل ہے۔[9]

کہانی[ترمیم]

سردار بننے کے ایک سال بعد ، ہچکی ، اس کا نائٹ فوری ٹوتھلیس اور ان کے ساتھی ڈریگن سوار گرفتار شدہ ڈریگنوں کو برک اور اس کی ہلچل کا شکار ڈریگن اور انسانی یوٹوپیا تک پہنچانے کے لئے انھیں بچا رہے ہیں۔ ان کی کوششوں کے نتیجے میں یہ جزیرہ ڈریگنوں سے زیادہ آبادی کا شکار ہوگیا۔ اس کے جواب میں ، ہچکی "چھپی ہوئی دنیا" تلاش کرنا چاہتا ہے ، جو ایک اژدہا محفوظ پناہ گاہ ہے جس کی بات اس کے مرحوم والد اسٹوک نے کی تھی۔ دریں اثنا ، ایک سفید فوری ڈریگن ، جسے جنگجوؤں نے اغوا کرلیا ہے ، اسے بدنام زمانہ ڈریگن شکاری گریمل دی گریزلی کو بطور الفا کے طور پر جنگجوؤں کے استعمال کے لئے ٹوتھ لیس پر قبضہ کرنے کے لئے دیا گیا تھا۔

بغیر دانتوں نے سفید آگ ، (ایک نئی نسل جس کو آسٹرڈ نے جنگل میں "ہلکی روش" کا نام دے دیا)[10] سے پتہ چلا ، اور دونوں ہلکی روش تک ایک دوسرے کے ساتھ جادوگر ہو جاتے ہیں ، ہچکی کی قریبی موجودگی کا احساس کرتے ہوئے ، بھاگ جاتا ہے۔ ہچکی اور ٹفنٹ کو بعد میں اس علاقے میں گریمل کے ڈریگن کے پھندوں کا پتہ چلا۔ گریمل نے اس رات ہچکی کا دورہ کیا اور مطالبہ کیا کہ وہ ٹوتھلیس کے حوالے کردے ، جبکہ یہ بھی انکشاف کیا کہ اس نے دنیا کے دیگر تمام نائٹ فروریز کا شکار کیا ، لیکن ہچکی نے اس کے لئے گھات لگانے کے لئے تیار کیا ہے۔ اس عمل میں ڈیمیگرپر ڈریگن نے ہچکی کا گھر اور زیادہ تر برک کو جلایا۔ اس کے بعد ہچکی نے شہریوں اور ڈریگنوں کو برک چھوڑنے کے لئے ڈھکی چھپی ہوئی دنیا اور ڈریگن شکاریوں سے حفاظت حاصل کرنے کی جستجو کی۔

درمیانی سفر کے دوران ، برکین باشندوں کو ایک جزیرے کا پتہ چلا جس پر وہ ابتدائی طور پر صرف آرام کرنے کا ارادہ کرتے ہیں ، لیکن جلد ہی اسے "نیو برک" کا نام دیتے ہوئے وہاں آباد ہونا شروع کردیتے ہیں۔ ٹوتھ لیس کو لائٹ روش کے ساتھ اس کے بڑھتے ہوئے تعلقات میں رکاوٹ پیدا کرنے میں اکیلا اڑنے کی نااہلی کو دیکھ کر ، ہچکی اس کے لئے ایک خودکار دم دوبارہ تعمیر کرتی ہے۔ اسے ملنے پر ، ٹوتھلیس خود سے لائٹ روش سے ملنے اور اس کے ساتھ نامعلوم سرزمین پر اڑنے لگی۔ والکا ، اسکاؤٹنگ گشت پر ، گریمل کی قریب آنے والی فوج کو نوٹس کیا اور ہچکی کو واپس اطلاع دی۔ ہچکی اور ڈریگن سوار گرمیل کو پکڑنے کے لئے چل پڑے ، لیکن اس کے جال میں پڑ گئے اور بمشکل ہی فرار ہوگئے۔ رفنٹ پکڑا جاتا ہے ، لیکن گرممل کو پریشان کرتا ہے یہاں تک کہ وہ اسے جانے دے۔

ہچکی ، ایسٹرڈ اور اس کا ڈریگن طوفان ، ٹوتھ لیس کی تلاش کر رہے ہیں ، پوشیدہ دنیا تلاش کریں اور ٹوتھ لیس اور لائٹ روش کو خوشی سے شادی شدہ جوڑے کی حیثیت سے وہاں ڈریگن کی رہنمائی کریں۔ جب دونوں انسانوں کو جلد ہی دریافت کرلیا جائے گا تو ، ٹوتھلیس انھیں بچا کر برکئینوں کو لوٹادیا ، جب ہچک کو احساس ہوا کہ اس کے لوگ خفیہ دنیا میں گھسنے والے اور غیر محفوظ ہوں گے۔ رفنٹ واپس آگیا ، لیکن گریمل اس کو چپکے سے نیو برک کے پاس چلا گیا۔ گریمل ظاہر ہوتا ہے اور ٹوتھ لیس اور لائٹ روش پر قبضہ کرتا ہے جو ان کے پیچھے نیو برک گیا تھا۔ دانتوں سے متعلق الفا کی حیثیت سے گریمل ہلکی روش کو یرغمال بناتے ہوئے برمک کے باقی ڈریگنوں پر قبضہ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

ایسٹرڈ کی حوصلہ افزائی کے ساتھ ، ہچکی ڈریگن سواروں کے ساتھ گرمل اور اس کی فوج کو روکنے کے لئے روانہ ہوگئی۔ پنکھوں پر سوار ہوکر ، انہوں نے گرمیل کی فوج کو محافظ کی گرفت میں لیا ، کسی جنگ کو بھڑکایا اور ڈریگنوں کو آزاد کیا۔ اسٹورمفلائ کی مدد سے ، ہچکی نے دانتوں کو آزاد کردیا ، جبکہ گرمل لائٹ روش کو اس کی فرمانبرداری کرنے پر منشیات بناتے ہیں۔ ہچکی اور ٹوت لیس نے گریمل کے ڈیتگریگرس کو پیچھا اور شکست دی ، لیکن گریمل نے ٹوتھلیس مڈیر کو سکون بنا دیا جس کی وجہ سے ڈریگن لاچار ہو گیا۔ ہچکی کو یہ احساس ہو رہا ہے کہ وہ تن تن تنہا کو تنہا نہیں بچا سکتا ، لائٹ روش کو آزاد کرتا ہے اور ٹوتھلیس کو بچانے کے لئے اس سے التجا کرتا ہے۔ ہچکی دانتوں کو بچانے کے خود اپنے آپ کو قربان کرنے کے لئے پوری طرح تیار ہے کیونکہ وہ اور گریمل میل دونوں سمندری طرف گھس رہے ہیں۔ تاہم ، ہلکی روش ہچکی کو بچانے کے واپس آجاتی ہے ، جبکہ گریمل اس کی موت کا شکار ہوجاتا ہے۔

جزیرے پر واپس ، ٹوتھلیس اور ہچکی کو پوری طرح احساس ہے کہ ڈریگن کبھی بھی انسانی دنیا میں محفوظ نہیں رہ سکتے ہیں۔ ہچکی نے دانتوں کے لئے ایک جذباتی الوداع کی بولی لگائی کیوں کہ تمام برکین نے اپنی ڈریگنوں کو چھپا چھپی ہوئی دنیا میں زندگی گزارنے کے لئے آزاد کردیا ، لائٹ روش ڈریگنوں کو دور لے جا رہا ہے اور ان کے پیچھے ٹوتھ لیس ہے۔ کچھ دیر بعد ، ہچکی اور ایسٹرڈ آخر کار شادی کر کے نیو برک کا سردار بن گئے۔

کئی سالوں کے بعد ، ٹوتھ لیس اور لائٹ فیور نے نائٹ لائٹس نامی تین ہائبرڈ ڈریگن نوبیل بچوں کو ملاپ کر کے جنم دیا ہے۔ ہچکی ، آسٹرڈ اور ان کے دو بچے پوشیدہ دنیا کے کنارے پر ان سے ملنے کے لئے سمندر کے پار چلے گئے۔ اپنے بیٹے اور بیٹی کو اپنے پرانے دوست سے تعارف کروانے کے بعد ، ہچکی اور ایسٹرڈ اپنے بچوں کو لائٹ روش اور ان کی اولاد کے ہمراہ ٹوتھلیس اور طوفان اڑان پر اڑاتے ہوئے لے گئے۔ ہچکی نے اس عزم کا اظہار کیا ہے کہ جب تک انسان دوست ڈریگنوں کے ساتھ پرامن طور پر ساتھ رہنے کے لئے تیار نہیں ہوگا ، ڈریگن چھپے رہیں گے جبکہ برکین اپنے راز کی حفاظت کرے گا۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.imdb.com/title/tt2386490/ — اخذ شدہ بتاریخ: 21 جولا‎ئی 2021
  2. https://www.adorocinema.com/filmes/filme-222451/ — اخذ شدہ بتاریخ: 21 جولا‎ئی 2021
  3. https://www.interfilmes.com/filme_30386_Como.Treinar.o.Seu.Dragao.3-(How.to.Train.Your.Dragon.The.Hidden.World).html — اخذ شدہ بتاریخ: 23 جولا‎ئی 2021
  4. "Show times". Event Cinemas. اخذ شدہ بتاریخ December 30, 2018. 
  5. "Film releases". Variety Insight. اخذ شدہ بتاریخ June 5, 2017. 
  6. ^ ا ب سانچہ:Cite BOM
  7. https://www.cineplex.de/film/drachenzaehmen-leicht-gemacht-3-die-geheime-welt/303053/
  8. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx
  9. Alexander، Bryan (June 7, 2018). "Toothless is in love! New trailer, photos from How to Train Your Dragon 3". اخذ شدہ بتاریخ June 7, 2018. 
  10. Sunshine، Linda (March 5, 2019). The Art of How to Train Your Dragon: The Hidden World. Dark Horse Books. صفحات 31–34. ISBN 978-1506709772. 
  11. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح خ د "How to Train Your Dragon: The Hidden World (2019)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 20 جولا‎ئی 2021. 
  12. ^ ا ب پ "How to Train Your Dragon 3 Pushed Back to 2017". ComingSoon.net. September 2, 2014. اخذ شدہ بتاریخ September 2, 2014. 
  13. ^ ا ب Abele، Robert. "'How to Train Your Dragon: The Hidden World' Film Review: Third Time's a Fire-Breathing Charm". The Wrap. اخذ شدہ بتاریخ 02 جنوری 2019. 
  14. ^ ا ب "How to Train Your Dragon 3 (2019) News & Info". Screen Rant. اخذ شدہ بتاریخ December 28, 2017. 
  15. ^ ا ب Debruge، Peter (January 2, 2019). "Film Review: 'How to Train Your Dragon: The Hidden World'". Variety. 

بیرونی روابط[ترمیم]