تارقن ہال

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش


تارقن ہال ایک برطانوی مصنف اور صحافی ہیں.

انہوں نے لندن، 1969 میں ایک انگریزی کے والد اور امریکی ماں سے پیدا کیا گیا تھا- ہال اپنی بالغ زندگی کا بہت دور خرچ کیا ہے برطانیہ سے، ریاست ہائے متحدہ امریکہ میں رہنے والے، پاکستان، بھارت، کینیا اور ترکی، اور بڑے پیمانے پر سفر افریقہ، مشرق وسطی اور جنوبی ایشیا میں. وہ سات کتابوں اور درجنوں مضامین ٹائمز، سنڈے ٹائمز، ڈیلی ٹیلیگراف، آبزرور اور نئے سیاستدان سمیت کئی برطانوی اخبارات اور میگزین میں شائع کیا ہے کے مصنف ہیں. انہوں نے ٹی وی نیوز میں کام کیا ہے اور ایسوسی ایٹڈ پریس ٹی وی کے ایک سابق جنوبی ایشیا کے بیورو چیف ہے. ان کے منتخب کردہ موضوع غیر معمولی متنوع ثابت ہے. انہوں نےولفریڈ تھیسگر، ایک ٹیکسن ریٹلسنیک شکاری، طالبان اور برطانوی ایشیائی اردو شاعر خصوصیات کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا جائے گا ہے. صدام حسین کی طرف سے عراق کی دلدل کے ڈریننگ ایک شام سیفہاوس میں سابق کرد پی رہنما عبداللہ اوکلان کے ساتھ ایک کے پر کے ایک، کی ہال خصوصی کی رپورٹ ایما میک کیون، ایک انگریزی عورت جو جنوبی سوڈان کے گوریلا کمانڈر ریک مکر شادی پر ایک پروفائل میں شامل ہیں.

ہال کتابوں نے برطانوی پریس میں وسیع تعریف حاصل کی ہے. اس ہاتھی قبرستان دوسری، کے طور پر "ایک کلاسک" ڈیلی میل کے میں کرسٹوفر میتھیو کی طرف سے اعلان کیا گیا تھا. گارڈین میں کیون رشبی کی طرف سے ان کی تیسری لندن کے ایسٹ اینڈ میں برک لین کے بارے میں سلام برک لین، "دلکش، شاندار اور پرجوش پیار" کے طور پر بیان کیا گیا تھا سلام برک لین میں ایک بنگلہ دیشی کارخانے اوپر خرچ سال .

2009 میں، ہال نے اپنی پہلی رہسیبرا ناول شائع لاپتہ پنجابی ادبی کردار وش پوری، بھارت کے سب سے زیادہ ذاتی محقق شروع بندے کے کیس ہے. سیریز میں دوسری وہ آدمی جس نے ہنس انتقال کی صورت میں جون 2010 ء میں جاری کیا گیا تھا- تیسری، مہلک مکھن چکن کا کیس، جولائی 2012 میں رہائی کے لئے مقرر کیا جاتا ہے. ہال اس وقت چوتھا عنوان، جو 2013 میں کی اشاعت کے لئے کی وجہ سے ہے پر کام کر رہی ہے.

دہلی میں ہال زندگی انہوں نے بھارتی نژاد نے بی بی سی کے رپورٹر اور پرستتکرتا تخ آنند سے شادی کی ہے وہ ایک نوجوان بیٹے اور بیٹی ہے