آلو کی سلاد

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

آلو کی سلاد ایک ڈش ہے جو ابلے ہوئے آلو اور مختلف قسم کے دیگر اجزاء سے بنتی ہے۔ یہ عام طور پر ایک  اضافی پکوان سمجھا جاتا ہے کیونکہ یہ عام طور پر پکوان یا کھانے کے ساتھ ہوتا ہے اور اسے مرکزی کھانا نہیں سمجھا جاتا۔ بڑے پیمانے پر خیال کیا جاتا ہے کہ آلو کی سلاد جرمنی میں بننا شروع ہوئی جو بڑے پیمانے پر پورے یورپ، یورپی کالونیوں اور بعد میں ایشیا میں پھیلی۔ [1][2]

امریکی طرز کے آلو کا سلاد ٹھنڈا یا کمرے کے درجہ حرارت پر پیش کیا جاتا ہے۔ اجزاء میں اکثر مایونیز یا مایونیز کے متبادل (جیسے دہی یا کھٹی کریم)، ​​جڑی بوٹیاں اور سبزیاں (جیسے پیاز اور اجوائن) شامل ہوتے ہیں۔ ایشیائی طرز کے آلو کا سلاد امریکی طرز کے آلو کے سلاد سے ملتا جلتا ہے، لیکن اس کا ذائقہ میٹھا اور انڈے والا ہوتا ہے۔

جاپانی آلو کے سلاد[ترمیم]

جاپانی آلو کے سلاد کی ایک مختلف قسم کی سلاد ہے جسے "پوٹیسارا" بھی کہا جاتا ہے۔ یہ روایتی طور پر  ابلے ہوئے آلو، کھیرا، پیاز، گاجر، ابلے ہوئے انڈے، اور  مایونیزاور  چاول کا سرکہ کے ساتھ ملا کر تیار کی جاتی ہے۔یہ خیال کیا جاتا ہے کہ  جاپانی آلو کے سلاد  روسی اولیور سلاد سے ماخوذ ہے، جو مغربی ثقافت سے متاثر تھا۔ 1633 سے 1853 تک، جاپان کی سرحدوں کو تنہائی پسند خارجہ پالیسی کے تحت غیر ملکی اثر و رسوخ کے لیے بند کر دیا گیا جسے ساکوکو کہا جاتا ہے۔ کاناگاوا معاہدے کے بعد، پابندی ہٹا دی گئی، اور میجی کی بحالی کے دوران، مغربی رسم و رواج نے جاپانی ثقافت کے کچھ حصوں جیسے کہ ان کے کھانے پر اثر انداز ہونا شروع کیا۔

آلو کے سلاد کی اصلیت 1896 میں ظاہر ہوئی تھی جب ایک جاپانی شیف نے اولیویر سلاد کو دوبارہ بنانے کی کوشش کی تھی۔ پہلی کوشش کے بعد، آلو کے سلاد کی ترکیب نے نمائش حاصل کی اور شائع ہو گئی۔ جاپان میں شائع ہونے والی آلو کے سلاد کی پہلی ترکیب "مغربی کھانا پکانے کا طریقہ" کہلانے والی کتاب میں ہے جس میں گھریلو مایونیز کا ذکر کیا گیا ہے۔ تاہم، جیسا کہ کیوپی 1950 کی دہائی میں ایک تجارتی مایونیز بن گیا، اس نے آلو کے سلاد کی ترکیب کو مزید قابل رسائی بنا دیا۔ 1972 تک، پوٹیسارا ایک عام اضافی پکوان  بن چکی تھی جسے جاپانی گھرانوں میں 'سب سے زیادہ مانوس اور پسندیدہ سلاد' سمجھا جاتا تھا جسے اب اکثر اہم پکوانوں کے ساتھ جوڑا جاتا ہے۔ یہ عام طور پر بینٹو بکس، کاٹسو، یا سینڈو میں دیکھا جاتا ہے اور اسے عام طور پر ٹھنڈا پیش کیا جاتا ہے۔ جیسے ہی اس اضافی پکوان نے جاپان میں مقبولیت حاصل کی، یہ جنوبی کوریا میں بھی ایک عام ڈش بن گئی۔

جاپانی پوٹیسارا

مذید دیکھو[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "» Potato Salad: History". www.guampedia.com (بزبان انگریزی). 30 اکتوبر 2019 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 6 مارچ 2017.  ،
  2. Olver، Lynne. "The Food Timeline: history notes--salad". The Food Timeline. 08 اپریل 2020 میں اصل سے آرکائیو شدہ.