ارنسٹ اینڈ سیلیسٹائن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ارنسٹ اینڈ سیلیسٹائن
(فرانسیسی میں: Ernest et Célestine ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

صنف ڈراما فلم[1][2]،  طربیہ ڈراما  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 80 منٹ[3]
زبان فرانسیسی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of Belgium (civil).svg بلجئیم
Flag of France.svg فرانس  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 2012
23 مئی 2012
19 ستمبر 2013 (جرمنی)[4]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
آل مووی v565096  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt1816518  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ارنسٹ اینڈ سیلیسٹائن (فرانسیسی: Ernest et Célestine) ایک 2012 کی فرانسیسی مشترکہ پروڈکشن شدہ متحرک مزاحیہ ڈراما فلم ہے جس کی ہدایت کاری اسٹفن اوبیئر ، ونسنٹ پیٹر اور بینجمن رینر نے کی ہے۔ یہ فلم بیلجئیم کے مصنف اور مصور گیبریل ونسنٹ کے ذریعہ شائع کردہ اسی نام کے بچوں کی کتابوں کی ایک سیریز پر مبنی ہے۔

کہانی[ترمیم]

ایک ایسی دنیا ہے جہاں ریچھ اپنے شہروں میں زمین کے اوپر رہتے ہیں اور چوہے نیچے اپنے زیرزمین باہمی خوف اور نفرت میں رہتے ہیں۔ تاہم ، ماہر دانتوں کا ماہر سیلسٹائن ، کم از کم لمحہ بہ لمحہ مشترکہ وجہ ارنسٹ کے ساتھ ملتا ہے ، جو ایک ناقص گلی بیئر موسیقار ہے ، جس کی وجہ سے وہ اپنی دونوں جہانوں سے انکار کر دیتے ہیں۔ اس بدقسمتی کے باوجود ، جلاوطن افراد کو اپنی اپنی صلاحیتوں کے پھول کی حیثیت سے اپنے مابین بڑھتی دوستی ملتی ہے۔ اس کے باوجود ، ان کی دنیا کے بنیادی تعصبات کے تعصبات خاموشی سے ان کے گہرے چیلنج کو نظرانداز نہیں کیا جاسکتا ہے کیوں کہ حکام ان کو ٹریک کرتے ہیں۔ جب ایسا ہوتا ہے تو ، ارنسٹ اور سیلیسٹائن کو اس طرح کی تعصب کا سامنا کرتے ہوئے اپنی محبت کے کھڑے ہونا اور ناممکن کو حاصل کرنا ہوگا۔

کردار[ترمیم]

  • ارنسٹ - ایک بدمزاج ، نرم مزاج ریچھ ہے جو اوپری دنیا کے کنارے پر رہتا ہے۔ وہ ہمیشہ موسیقار بننے کا خواب دیکھتا تھا ، لیکن اس کے والدین چاہتے تھے کہ وہ جج بن جائے ، لہذا وہ سڑک پر ہی اپنی روٹی روٹی کمانے کی کوشش کر رہا تھا یا سڑک میں مسخرا یا آخر میں دکانوں پر ڈاکہ ڈالتا تھا۔ اس نے کلسٹائن سے ملاقات کا اختتام کیا ، جو بعد میں اپنا پیار جیتتا ہے اور اس کے ساتھ بہترین دوست بن جاتا ہے۔
  • سیلیسٹائن - ایک یتیم ماؤس ، غریب اور شرارتی ہے۔ اسے گھر سے باہر نکال دیا گیا کیوں کہ وہ اپنے آپ کو ایک بہترین دانتوں کا ڈاکٹر بننے کی بجائے (تمام چوہوں کی طرح) آرٹسٹ بننے کو ترجیح دیتی ہے۔ ایک حادثاتی تصادم میں اس کی ملاقات ارنسٹ سے ہوئی۔ قریب کی دنیا میں ، اسے کسی بھی وجہ سے ریچھ لینے سے منع کیا گیا ہے۔ تاہم ، کچھ بھی نہیں کیلیسٹائن کو ارنسٹ کا ساتھی اور ساتھی بننے سے روکتا ہے۔
  • جارج - وہ ایک مٹھاس والا ریچھ ہے جو اپنے اسٹور میں اسکول کے ساتھ ہی بچوں کو مٹھائیاں بیچنے کا کام کرتا ہے جس کی ایک بیوی لیوسین ہے اور ان کا اکلوتا بیٹا لین۔ اس نے ارنسٹ کے ذریعہ اپنے سامان کی چوری کا سامنا کرنا پڑا اور اس واقعے کی اطلاع پولیس کو دی ، جو ارنسٹ اور سیلسٹائن کے تعاقب اور گرفتاری کا حکم دیتے ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://www.filmaffinity.com/es/film973627.html — اخذ شدہ بتاریخ: 28 اپریل 2016
  2. http://www.metacritic.com/movie/ernest-celestine — اخذ شدہ بتاریخ: 28 اپریل 2016
  3. "Ernest et Celestine – Ernest & Celestine". StudioCanal. British Board of Film Classification. 27 March 2013. اخذ شدہ بتاریخ 28 مارچ 2014. 
  4. http://www.imdb.com/title/tt1816518/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 18 اگست 2016

بیرونی روابط[ترمیم]