اسنو وائٹ اینڈ دی سیون ڈورفز (1937ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
اسنو وائٹ اینڈ دی سیون ڈورفز
(انگریزی میں: Snow White and the Seven Dwarfs ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Snow White 1937 poster.png

فلم ساز والٹ ڈزنی[1]  ویکی ڈیٹا پر (P162) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف رومانوی فلم،  فنٹاسی فلم،  میوزیکل فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع عجب  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ماخوذ از سنو وائٹ[1]  ویکی ڈیٹا پر (P144) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 83 منٹ[2][3]  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
میزانیہ 1488423 امریکی ڈالر[4]  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بجٹ 250000 امریکی ڈالر[5][4]  ویکی ڈیٹا پر (P2769) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 21 دسمبر 1937 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[2][6]
27 ستمبر 1938 (سویڈن)[7]
24 فروری 1950 (جرمنی)[8][9]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v45383  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0029583  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

اسنو وائٹ اینڈ دی سیون ڈورفز (انگریزی: Snow White and the Seven Dwarfs) ایک 1937 امریکی متحرک موسیقی کی فنتاسی فلم ہے۔ والٹ ڈزنی پروڈکشن نے تیار کیا اور آر کے او ریڈیو پکچرز کے ذریعہ جاری کیا گیا۔ برادرز گرم کے ذریعہ 1812 کے جرمن پریوں کی کہانی پر مبنی ، یہ روایتی طور پر پہلی متحرک خصوصیت والی فلم اور ڈزنی کی پہلی متحرک فیچر فلم ہے۔

کہانی[ترمیم]

اسنو وائٹ ایک راجکماری ہے جو اپنی سوتیلی ماں ، بیکار ملکہ کے ساتھ رہتی ہے۔ نوجوان لڑکی کو پریشان کرنا اس سے زیادہ خوبصورت ہوگا ، ملکہ اسنو وائٹ کو مجسمہ نوکرانی کی حیثیت سے کام کرنے پر مجبور کرتی ہے اور روزانہ اس کے جادو آئینے سے پوچھتی ہے کہ "ان میں سب سے خوبصورت کون ہے؟" برسوں سے آئینہ ہمیشہ جواب دیتا ہے کہ ملکہ ہے ، اسے خوش کر رہی ہے۔

ایک دن ، جادو آئینے نے ملکہ کو آگاہ کیا کہ اسنو وائٹ اب "سب سے خوبصورت" ہے۔ اسی دن ، اسنو وائٹ سے ملاقات ہوئی اور ایک شہزادے سے محبت ہو گئی جو اس کی گائیکی کو سنتا ہے۔ غیرت مند ملکہ اپنے ہنٹس مین کو حکم دیتا ہے کہ وہ اسنو وائٹ کو جنگل میں لے جائے ، اسے مار ڈالے اور اپنے دل کو زیور خانوں میں لوٹائے۔ تاہم ، ہنٹس مین خود کو اسنو وائٹ کو مارنے کے لانے نہیں لاسکتا ہے۔ وہ اس سے معافی مانگتا ہے اور انکشاف کرتا ہے کہ ملکہ اسے مردہ بنانا چاہتی ہے۔ اس کے بعد وہ اسے جنگل میں بھاگنے اور کبھی واپس نہ آنے کی تاکید کرتا ہے۔

کھوئے ہوئے اور خوفزدہ ، راجکماری کا دوستی وڈ لینڈ لینڈ کی مخلوقات سے ہوتی ہے جو اسے جنگل میں گہری کاٹیج کی طرف لے جاتا ہے۔ اس کاٹیج کے کھانے کے کمرے میں سات چھوٹی چھوٹی کرسیاں ڈھونڈتے ہوئے ، اسنو وائٹ نے فرض کیا کہ یہ کاٹیج سات یتیم بچوں کا ایک صاف گھر ہے۔ جانوروں کی مدد سے ، وہ اس جگہ کو صاف کرنے اور کھانا پکا کرنے میں آگے بڑھ جاتی ہے۔

اس کاٹیج کا تعلق سات بالغ بونےوں سے ہے جن کا نام ڈاکٹر ، گرمپپی ، ہیپی ، نیند ، بشول ، سنیسی اور ڈوپی ہے ، جو قریبی کان میں کام کرتے ہیں۔ گھر واپس آکر ، وہ اپنی کاٹیج کو صاف ستھرا دیکھ کر گھبرا گئے اور شبہ ہے کہ ایک گھسنے والے نے ان کے گھر پر حملہ کر دیا ہے۔ بونے کو سنو وائٹ اوپر کی منزل پر ملتا ہے ، اپنے تینوں چارپائوں پر سوتا ہے۔ اسنو وائٹ بستروں کو اپنے پلنگ کے پاس ڈھونڈنے کے لیے بیدار ہوتی ہے اور اپنا تعارف کراتی ہے اور آخر کار تمام بونے اسے اپنے گھر میں خوش آمدید کہتے ہیں جب وہ ان کے لیے صفائی اور کھانا پکانے کی پیش کش کرتی ہے۔ اسنو وائٹ بونےوں کے لیے مکان رکھتا ہے جب وہ دن میں زیورات کا سامان کرتے ہیں اور رات کے وقت وہ سب گاتے ہیں ، میوزک بجاتے ہیں اور ناچتے ہیں۔

دریں اثنا ، آئینہ ایک بار پھر جواب دیتا ہے کہ اسنو وائٹ زمین کی سب سے خوبصورت ہے۔ ملکہ نے ایک زہر آلود سیب تیار کیا جو اسے کھا جانے والا "نیند کی موت" میں ڈال دے گا۔ وہ سیکھتی ہے کہ "محبت کے پہلے بوسے" کے ذریعہ اس لعنت کو توڑا جاسکتا ہے ، لیکن یقین ہے کہ اس سے پہلے کہ اسنو وائٹ کو زندہ دفن کر دیا جائے گا۔ اپنے کو ایک پرانے ہاگ کا بھیس بدلنے کے لیے دوائوں کا استعمال کرتے ہوئے ، ملکہ کاٹیج میں جاتی ہے جبکہ بونے دور ہوتے ہیں۔ جانوروں نے اس پر حملہ کیا ، لیکن اسنو وائٹ نے اس کا دفاع کیا۔ اسنو وائٹ کو خبردار کرنے سے قاصر ، جانور بونے کو ڈھونڈنے کے لیے دوڑ لگاتے ہیں۔ سیب کا دعوی کرنا ایک جادوئی ، خواہش مندانہ ہے ، ملکہ اسنوٹ وائٹ کو اس میں کاٹنے میں بیوقوف بناتی ہے۔ چونکہ ہمشوےت سوتا ہے ، ملکہ نے اعلان کیا ہے کہ وہ اب اس زمین کی سب سے خوبصورت ہے۔

بونے جانوروں کے ساتھ واپس آتے ہی ملکہ کاٹیج سے نکل جاتے ہیں اور پیچھا کرتے ہوئے اسے پہاڑ پر پھنساتے ہیں۔ وہ ان پر بولڈ لگانے کی کوشش کرتی ہے ، لیکن ایسا کرنے سے پہلے ہی بجلی اس پہاڑ سے ٹکرا گئی ، جس کی وجہ سے وہ اس کی موت کا شکار ہو گئی۔

ان کے کاٹیج میں ، بونے کو اسنو وائٹ کو زہر کی وجہ سے موت کی طرح نیند میں رکھا ہوا ملتا ہے۔ اسے زمین پر نظر سے باہر دفن کرنے پر راضی نہیں ، اس کی بجائے انہوں نے اسے سونے سے سنواری ہوئی ایک شیشے کے تابوت میں رکھا جس کو جنگل میں کلیئرنگ میں رکھا گیا تھا۔ جنگل کی مخلوقات کے ساتھ مل کر ، وہ اس کی نگرانی کرتے رہتے ہیں۔

ایک سال بعد ، شہزادہ کو اپنی ابدی نیند کا پتہ چل گیا اور اس کے تابوت کا دورہ کیا گیا۔ اس کی واضح موت سے غمزدہ ، اس نے اس کا بوسہ لیا ، جس سے جادو ٹوٹ جاتا ہے اور اسے بیدار کرتا ہے۔ بونے اور جانور سب خوش ہوتے ہیں جب شہزادہ اسنو وائٹ کو اپنے محل میں لے جاتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب عنوان : Snow White and the Seven Dwarfs
  2. ^ ا ب عنوان : Walt Disney — صفحہ: 15f
  3. عنوان : The Disney Films — صفحہ: 25 — ISBN 978-0-517-55407-4
  4. ^ ا ب عنوان : Foundations - The Golden Age — صفحہ: 101 — ISBN 978-1-138-85452-9
  5. ^ ا ب عنوان : The Disney Films — صفحہ: 32 — ISBN 978-0-517-55407-4
  6. عنوان : The Disney Films — صفحہ: 25
  7. http://www.d-zine.se/filmer/snoevit.htm
  8. ربط : آئی ایم ڈی بی - آئی ڈی 
  9. http://www.imdb.com/title/tt0029583/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017

بیرونی روابط[ترمیم]