اسٹیون یونیورس

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
اسٹیون یونیورس
Steven Universe - Title Card.png

صنف سائنسی قصص،  طربیہ ڈراما  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
خالق ربیکا شوگر[1][2]  ویکی ڈیٹا پر (P170) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
سيناريو ربیکا شوگر  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[3]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی[4]  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 5   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 108   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی ربیکا شوگر  ویکی ڈیٹا پر (P86) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو کارٹون نیٹ ورک اسٹوڈیوز[5]
تقسیم کار وارنر بروز۔ ٹیلی ویژن اسٹوڈیو،  نیٹ فلکس،  ہولو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
چینل کارٹون نیٹ ورک  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 4 نومبر 2013  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb.com صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

اسٹیون یونیورس (انگریزی: Steven Universe) ایک امریکی متحرک ٹیلی ویژن سیریز ہے۔ کارٹون نیٹ ورک کے لیے ربیکا شوگر کے ذریعہ تشکیل دیا گیا ہے۔

کہانی[ترمیم]

اسٹیون یونیورس بیچ سٹی ،[6] ڈیلمروا کے خیالی قصبے میں قائم ہے جہاں کرسٹل جواہرات ایک قدیم ساحل کے مندر میں رہتے ہیں اور انسانیت کو راکشسوں اور دیگر خطرات سے بچاتے ہیں۔ جواہرات بیخود اجنبی جنگجو ہیں جو اپنے وجود کی اصلیت پر جادوئی جواہرات سے خواتین کی انسانیت کی شکل پیش کرتے ہیں۔ کرسٹل جواہرات میں گارنیٹ ، ایمیتسٹ ، پرل اور اسٹیون شامل ہیں۔ یہ ایک نوجوان ، آدھا انسان ، آدھا منی لڑکا ہے جس نے اسے اپنی ماں ، کرسٹل جواہرات کے سابق رہنما روز کوارٹز سے اپنا قیمتی پتھر وراثت میں ملا ہے۔ چونکہ اسٹیون اپنی طاقت کے بتدریج پھیلتے ہوئے حد کو سمجھنے کی کوشش کرتا ہے ، اس نے اپنے دن اپنے والد گریگ ، اس کے بہترین دوست کونی ، اپنے جادو پالتو شیر ، بیچ سٹی کے دیگر رہائشیوں اور جواہرات کے ساتھ گزارے۔ وہ اپنی والدہ سے وراثت میں پائی جانے والی صلاحیتوں کی کھوج کرتا ہے ، جس میں فیوژن — جواہرات کی صلاحیتوں سے ان کے جسم اور صلاحیتوں کو ضم کرکے نئی ، زیادہ طاقتور شخصیات تشکیل دی جاتی ہیں۔

سیریز کا پہلا سیزن آہستہ آہستہ یہ انکشاف کرتا ہے کہ کرسٹل جواہرات ایک عظیم انٹرسٹیلر سلطنت کی باقیات ہیں۔ ان کے مشنوں کے دوران وہ ان کھنڈر کا رخ کرتے ہیں جو ایک بار منی کلچر کے لیے اہم تھے لیکن ہزار سال کے لیے رخصت ہوئے ہیں۔ جواہرات کو منی ہومورلڈ سے منقطع کر دیا گیا ہے اور اسٹیون کو معلوم ہوا ہے کہ ان کا سامنا کرنے والے بہت سے راکشس اور فن پارے جواہرات ہیں جو بڑے پیمانے پر تباہی کے ایک منی ہتھیار سے خراب ہوئے تھے اور اب وہ عقلی ، ہیومنائڈ شکل کو برقرار نہیں رکھ سکتے ہیں۔ پہلے سیزن کے اختتام تک ، اسٹیون کو معلوم ہوا کہ ، ہزار سال قبل ، منی سلطنت کا ارادہ تھا کہ وہ زمین کو جراثیم سے پاک کرے تاکہ نئے جواہرات کو اکھاڑ سکے ، لیکن روز کوارٹز نے اس نسل کشی کے منصوبے کے خلاف متشدد اور بظاہر کامیاب بغاوت میں اپنے حامیوں ، کرسٹل جواہرات کی قیادت کی۔ . ہزاروں سال کے لیے زمین پر پھنسے ہوئے ایک لایپس لازولی کی دریافت اور رہائی سے کرسٹل جواہرات کو ایک بار پھر منی سلطنت کا خطرہ لاحق ہے ، جس کے نتیجے میں دشمنوں کے ایلچی پیرڈوٹ اور جیسپر کی آمد کا باعث بنی ہے۔

دوسرے سیزن میں ، پیریڈوٹ کرسٹل جواہرات کے ساتھ اتحاد کرتا ہے اور آخر کار اس سیارے میں دفن ایک منی "جیو ہتھیار" کے ذریعہ زمین کی تباہی کو روکتا ہے۔ تیسرے سیزن کے دوران ، لاپیس لازولی نے پیرڈوٹ کے ساتھ زمین پر رہنے کا فیصلہ کیا۔ جسپر شکست کھا گیا اور پکڑا گیا۔ اور اسٹیون کو معلوم ہوا کہ اس کی والدہ نے منی سلطنت کے ایک سرپرست ، پنک ڈائمنڈ کا قتل کیا۔ چوتھے سیزن میں ، جیسے ہی اسٹیون اپنی والدہ کے اعمال کے بارے میں اپنے متصادم جذبات سے نبرد آزما ہوتا ہے ، منی سلطنت کے رہنما بلیو ڈائمنڈ اور پیلا ڈائمنڈ اپنی پوری توجہ زمین کی طرف موڑنا شروع کردیتے ہیں۔ پانچویں اور آخری سیزن میں ، اسٹیون کو معلوم ہوا کہ درحقیقت اس کی والدہ پنک ڈائمنڈ تھیں ، جس نے روز کوارٹج کی شناخت سمجھنے کے لیے اپنی موت کو جعلی قرار دیا تھا۔ وہ اس انکشاف کا استعمال دوسرے ہیروں کو راضی کرنے کے لیے استعمال کرتا ہے تاکہ وہ اس سے ہونے والے نقصان کی ذمہ داری قبول کرے اور اسے ٹھیک کرے۔

کردار[ترمیم]

  • اسٹیون یونیورس - اس سیریز کا مرکزی کردار ، اسٹیون یونیورس کرسٹل جواہرات کا سب سے کم عمر اور واحد مرد رکن ہے۔ اس کی خصوصیات سیریز کے تخلیق کار ربیکا شوگر کے چھوٹے بھائی اسٹیون شوگر سے ، جو اس شو کے پس منظر کے آرٹسٹ ہیں ، سے آسانی سے متاثر ہوئی ہے۔[7]
  • گارنےٹ - کرسٹل جواہرات کا نظم و ضبط موجودہ رہنما ، گارنیٹ خاموش ، طنزیہ ، عملی پسند اور اسٹیون کے ذریعہ "پراسرار" کے طور پر بیان کیا جاتا ہے ، لیکن اس سلسلے کے دوران وہ زیادہ جذباتی طور پر کھلا ہوا ہوتا ہے ، خاص طور پر اس سے محبت کے اظہار میں اسٹیون۔ مصنفین کے مطابق ، اس کا بہت بڑا اعتماد اس حقیقت سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ کبھی بھی سوال نہیں پوچھتی۔[8]
  • ایمیسٹ - اسٹیون کے علاوہ کرسٹل جواہرات میں سب سے چھوٹا اور کم عمر ہے۔ اس کا شرارتی تفریح مزاح اکثر ہی مزاحیہ راحت مہیا کرتا ہے اور اس کی تفریح پسند ، بچکانہ فطرت اسٹیون کے ساتھ اس کی دوستی کو تقویت دیتی ہے۔
  • پرل - اس کی باریک سازی ، لباس اور خوبصورت انداز کی نقل و حرکت میں ایک بیلرینا جمع کرنا ، پرل ایک مختصر مزاج ، عین مطابق حکمت عملی اور ٹیکنیشن ہے۔ اس کا قیمتی پتھر اس کے ماتھے میں ایک سفید موتی ہے جس سے وہ نیزہ بلوا سکتا ہے اور ہولوگرافک امیجز تشکیل دے سکتا ہے۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.rottentomatoes.com/tv/steven_universe — اخذ شدہ بتاریخ: 6 جون 2021
  2. https://www.adorocinema.com/series/serie-17405/ — اخذ شدہ بتاریخ: 6 جون 2021
  3. https://ui.eidr.org/view/content?id=10.5240/1FCF-0119-D3AC-495E-B20E-Q — اخذ شدہ بتاریخ: 6 جون 2021
  4. https://www.fernsehserien.de/steven-universe — اخذ شدہ بتاریخ: 29 مئی 2020
  5. McLean، Thomas J. (September 11, 2012). "Cartoon Network Greenlights Steven Universe, Uncle Grandpa Series". Animation Magazine. September 27, 2014 میں اصل سے آرکائیو شدہ. 
  6. Sugar، Rebecca (August 20, 2014). "I am Rebecca Sugar, creator of Steven Universe, and former Adventure Time storyboarder, AMA!". Reddit. December 13, 2015 میں اصل سے آرکائیو شدہ. 
  7. Michael Cavna (November 1, 2013). "'Steven Universe' creator Rebecca Sugar is a Cartoon Network trailblazer". The Washington Post. اخذ شدہ بتاریخ September 6, 2017. 
  8. Glennon، Christopher (July 22, 2015). "SDCC2015: 'Steven Universe' Roundtable Interview". Toonzone. اخذ شدہ بتاریخ September 6, 2017. 

بیرونی روابط[ترمیم]