انوشےاشرف

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

انوشے اشرف'[1][2][3][4] 14 اپریل 1983ء کو پیدا ہونے والی ایک پاکستانی اداکارہ اور وی جے ہیں۔وی جے کی حیثیت سے ، وہ میوزک چینل ایم ٹی وی پاکستان پر نمودار ہوئیں۔ وہ پی ٹی وی کے لئے ایک ڈرامہ میں بھی کام کر چکی ہیں جو سائرا کاظمی نے ایک 13 قسط کے سیریل میں ہدایت کی تھی - جس میں ان کا کردار مرکزی کردار کی ایک بہترین دوست کا تھا ، مرینہ خان نے ادا کیا تھا۔ . اب وہ پونڈز ، وارد ٹیلی کام ، لوریئل ، چینیر اور ایم ٹی وی جیسے برانڈز کا چہرہ ہیں۔

سیرت[ترمیم]

ابتدائی زندگی[ترمیم]

انوشے اشرف کراچی ، سندھ ، پاکستان میں ایک مسلم گھرانے میں پیدا ہوئی ہیں۔ اس کے والد ایک بزنس مین ہیں اور باورچی خانے سے متعلق تیل فیکٹریوں کا مالک ہیں۔ ان کی دو بہنیں ہیں ، نتاشا اور علیزے۔ اپنی درجات کی تعلیم مکمل کرنے کے بعد ، انہوں نے انگریزی ادب میں اہم ، بی اے. کیا۔ انہوں نے اپنے کیریئر کا آغاز 2002 کے اوائل میں کیا تھا۔

ذاتی زندگی[ترمیم]

انوشی اشرف اس وقت سٹی ایف ایم 89 میں ناشتے کے شو کی میزبان کی حیثیت سے کام کر رہی ہیں۔ وہ پڑھنے ، تیراکی ، سفر کرنے میں لطف اٹھاتی ہیں اور جانوروں کو بہت پسند کرتی ہے۔ وہ ڈبلیو ڈبلیو ایف (ورلڈ وائلڈ لائف فنڈ) کی سفیر بھی ہیں اور جانوروں کو بچانے کے خواہشمند ہیں۔ ان کی بڑی بہن ، نتاشا قزلباش نے ، متعدد پاکستانی پاپ میوزک ویڈیوز جیسے مختصر زیلم نزارون سی اور گورے رنگ کا زمانہ میں ماڈلنگ کا ایک مختصر پیشہ حاصل کیا۔

کیریئر[ترمیم]

انوشی اشرف پاکستان کا ایک متحرک طرز کا نشان ہیں۔ انہوں نے وی جی کی حیثیت سے شروعات کی تھی اور فیشن ماڈلنگ کی ہے اور لباس کا ذاتی برانڈ شروع کیا ہے۔ انوشے اشرف فی الحال ایک مشہور وجے اور اداکارہ ہیں اور اب وہ پاکستان میں فیشن ماڈل اور ڈیزائنر ہیں۔ انہوں نے سن 2002 میں انڈس میوزک کے لئے VJs کی ابتدائی سٹرنگ میں سے ایک کی حیثیت سے شہرت حاصل کی۔ وی جے ہونے سے ، وہ سائرہ کاظمی کے زیرانتظام ایک پی ٹی وی ٹیلی ویژن سیریل میں گریجویشن ہوگئیں۔

مسکراہٹ والا چہرہ اور زندہ دل شخصیت کے ساتھ یہ نوجوان ماڈل خود کو "دوستانہ ، بلند آواز ، ہائپر ، بے چین اور بہت پیار کرنے والی شخصیت" کے طور پر بیان کرتی ہیں۔ وہ گھڑیاں جمع کرنا پسند کرتی ہیں ، اور انہیں پڑھنے ، سفر اور تیراکی کا شوق ہے۔ انوشے PONDs ، up7 ، لوریل پیرس ، وارد ٹیلی کام اور MTV پاکستان کے برانڈ سفیر بھی ہیں۔ وہ حال ہی میں دوسرے ماڈلز کے ساتھ ، لوریئل پیرس کے لئے ایک فیشن شوٹ میں نظر آئیں۔

انوشی نے حال ہی میں کراچی میں اپنی بہنوں کے ساتھ مل کر لباس کا ایک نیا رانڈ شروع کیا ہے۔ یہ مغربی لباس کا برانڈ ہے اور انوشے اشرف خود اپنے گھر کے منصوبے کا برانڈ سفیر ہیں۔ وہ کراچی سے شروع ہوئی ہیں اور مستقبل میں اس کاروبار کو لاہور اور اسلام آباد تک بڑھانے کا ارادہ رکھتی ہیں۔

ستمبر 2012 میں ، انوشے اشرف نے صبح کے شو کے میزبان کی حیثیت سے ہیلتھ ٹی وی میں شمولیت اختیار کی۔ 2017 میں ایک مختصر مدت کے لئے انکی منگنی ہوگئی۔[5]

ٹرینڈسیٹر[ترمیم]

اشرف نے پی ٹی وی ، انڈس ٹی وی کے ساتھ کام کیا ہے ، اور اس وقت وہ ایم ٹی وی پاکستان ، اے آر وائی میوزک اور اسٹائل 360 کے ساتھ کام کر رہی ہیں۔ وہ اتھ اوے لباس کی ماڈلنگ بھی کرتی نظر آسکتی ہیں۔ وہ حال ہی میں ایم ٹی وی انڈیا میں ٹیم سے ملنے ہندوستان گئی تھیں۔

پاکستان آئیڈل[ترمیم]

انوشے اس وقت محب مرزا کے ساتھ پاکستانی موسیقی کے مقابلہ شو پاکستان آئیڈل 'کی مشترکہ میزبانی کررہی ہیں ، وہ شو کے آخری 24 مقابلوں کے ساتھ پیانو راؤنڈ میں شو میں شامل ہوگئیں۔[6][7]

ٹیلی ویژن[ترمیم]

کیریئر[ترمیم]

ایک اداکارہ کے طور پر ، وہ صحرا میں سفر ، وادی چنار اور سانپ کی سیڑھی میں ظاہر ہوئیں

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Staff، Images (2019-08-02). "Anoushey Ashraf is The Breakfast Show's new host". Images (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 13 ستمبر 2019. 
  2. Staff، Images (2019-03-24). "Anoushey Ashraf plays holi on Pakistan Day to send a powerful message about acceptance". Images (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 13 ستمبر 2019. 
  3. Staff، Images (2019-02-21). "Fizza Zaidi talks to Anoushey Ashraf about living with albinism in Pakistan". Images (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 13 ستمبر 2019. 
  4. "Anoushey Ashraf hopes for a 'tolerant and accepting' Pakistan | Samaa Digital". Samaa TV (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 13 ستمبر 2019. 
  5. http://www.awamiweb.com/anoushey-joins-health-tv-as-morning-show-host-55419.html
  6. "Anoushey Ashraf joins Pakistan Idol as Female Host". Pakium. اخذ شدہ بتاریخ 16 جنوری 2014. 
  7. "Anoushey Ashraf in Pakistan Idol". JawanPak.com. 17 جنوری 2014 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 16 جنوری 2014. 

بیرونی روابط[ترمیم]