ایلینا گرگوریفا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

ییلینا گرگوریئفا (1977/1978 - 21 جولائی ، 2019) ایک انسانی حقوق اور ایل جی بی ٹی کیو حقوق کی کارکن تھیں۔ انہوں نے روسی فیڈریشن کے ذریعہ کریمیا کے الحاق کی بھی مخالفت کی۔[1][2][3]ان کا قتل سینٹ میں کیا گیا تھا۔ پیٹرزبرگ ، روس 21 جولائی 2019 کو ، جب اسے نامعلوم حملہ آوروں نے چاقو سے وار کر کے گلا دبا کر ہلاک کر دیا۔ گرگوریئفا کی شناخت کرنے والی معلومات جولائی میں ایک گروپ کی جانب سے بنائی گئی ایک ویب سائٹ پر شائع ہوئی تھی جسے امریکی ہارر فلم فرنچائز کے بعد اپنے آپ کو ‘‘ دیکھا کہتے ہیں۔ اس گروپ نے قارئین کی حوصلہ افزائی کی کہ وہ ایل جی بی ٹی کیو + کے لوگوں کی فہرست کو تلاش کریں ، اغوا کریں اور قتل کریں۔ روس میں سوس کی ویب سائٹ کو مسدود کر دیا گیا تھا لیکن ایل جی بی ٹی کیو + کارکنوں ، صحافیوں اور شہریوں کی ایک نئی فہرست ملک میں سوشل میڈیا ایپس اور میسجنگ ایپس پر گردش کررہی ہے ، جو اب بھی دوسروں کو روس میں ایل جی بی ٹی کیو + کے لوگوں کے قتل کے لیے حوصلہ افزائی کررہی ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Prominent LGBT activist murdered in Russia". BBC (بزبان انگریزی). 2019-07-23. اخذ شدہ بتاریخ 24 جولا‎ئی 2019. 
  2. "Russian LGBT Activist Is Found Dead; Friends Say She Was Threatened". NPR.org (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 24 جولا‎ئی 2019. 
  3. "Russian LGBTQ activist is killed after being listed on gay-hunting website". NBC News (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 24 جولا‎ئی 2019. 

بیرونی روابط[ترمیم]



سانچہ:LGBT-bio-stub سانچہ:Russia-bio-stub