مندرجات کا رخ کریں

ایم کے ایم ایجوکیشنل ٹرسٹ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

ایم کے ایم ایجوکیشنل ٹرسٹ ("ٹرسٹ") ایک غیر منفعتی اور غیر سرکاری ہندوستانی ٹرسٹ فاؤنڈیشن ہے جسے مسٹر ایم کے ایم ابوبکر نے قائم کیا۔

ٹرسٹ کو 25 اکتوبر 1993 کو تمل ناڈو ، بھارت کے علاقے ترانکیوبر (اب تھرنگامبدی کے طور پر جانا جاتا ہے)، میں رجسٹرڈ کیا گیا تھا۔ اس ٹرسٹ کو تمل ناڈو حکومت نے بھارت کی سوسائٹی آرڈیننس کے سیکشن کے تحت ایک خیراتی ٹرسٹ "میموکا فاؤنڈیشن" کے کے نام سے قائم کیا تھا۔ "میموکا" "مینومونا کسیم" کا مخفف ہے۔ [1]

اس کے بعد 3 نومبر 1998 کو اس نام کو مزید اصل کی جانب بڑھا دیا گیا اور اسی رجسٹریشن ڈیپارٹمنٹ کے ساتھ "مینومنا کسیم میموریل ٹرسٹ" کے نام سے تبدیل اور رجسٹرڈ ہو گیا۔ جو اب " ایم کے ایم ٹرسٹ " کے نام سے مشہور ہے۔ [2]

چونکہ ایم کے ایم ٹرسٹ کا مقصد تعلیمی طور پر پسماندہ کمیونٹیز کو جو غریب ہیں ان کو انگلش میڈیم کی بہترین تعلیم فراہم کرنا تھا ، اس نام کو "ایم کے ایم ایجوکیشنل ٹرسٹ" کے نام سے 22 اگست 2011 کو تبدیل کیا گیا۔ [3]

مقاصد[ترمیم]

ابتدائی طور پر یہ ٹرسٹ غریب نوجوان مسلم لڑکیوں کو تعلیمی لحاظ سے پسماندہ طبقے کی معیاری انگریزی میڈیم تعلیم فراہم کرنے اور ابتدائی کم عمری میں شادی سے روکنے کے لیے قائم کیا گیا تھا۔ لیکن اب اس ٹرسٹ کی توجہ دیہی علاقوں ، خاص طور پر غریبوں پر ہے ، خواہ وہ ان کے مذہبی یا معاشرتی پس منظر سے قطع نظر ہوں ، تاکہ وہ قومی اور بین الاقوامی سطح پر مقابلہ کرسکیں۔

تکمیل شدہ کام[ترمیم]

ایم کے ایم تعلیمی ٹرسٹ بہترین تعلیم دینے اور اس کے مقاصد ایک تعلیمی ادارے کے ذریعے حاصل کرنے کی کوشش کی گئی ہے ۔ 1989 کے بعد سے اییاس میٹرک ہائر سیکنڈری اسکول کے نام سے ایک سرکاری سطح پر تسلیم شدہ ادارہ تروکلاکیری گاؤں میں برسر عمل ہے۔

مئی 2010، ایم کے ایم تعلیمی ٹرسٹ نے کارائکال کے شہر میں اییاس انگریزی اسکول کے نام سے ایک دوسرا اسکول کھولا۔ اس اسکول میں مرکزی ثانوی تعلیمی بورڈ سسٹم کے تحت کنڈرگارٹن سے پانچویں کلاس تک کی تعلیم دینے کا بندوبست کیا گیا۔

منیجنگ ٹرسٹی[ترمیم]

اس ٹرسٹ کے منیجنگ ٹرسٹی مسٹر ایم کے ایم ابوبکر ہیں ۔

حوالہ جات[ترمیم]

سوسائٹیوں کے آرڈیننس ، تھرنگامبدی ، تمل ناڈو ، ہندوستان کے ساتھ اندراج:

  1. 25-Oct-1993: Particulars of Registration: Document No. 52 of Book 4 of 1993 Volume No. 33 Pages No. 177 to 183.
  2. 3-Nov-1998: Name change from "Memuka Foundation" to "Menamuna Kassim Memorial Trust" (also known as ایم کے ایم ایجوکیشنل ٹرسٹ) Registered with Registration Department: No.35 of Book 4 of 1998 Volume No.36 pages No.164 to 170.
  3. 23-Aug-2011: The Re-Registration from ایم کے ایم ایجوکیشنل ٹرسٹ to MKM Educational Trust with Registration Department No.82 of Book 4 of 2011 Volume No.18 pages from No.02 to 20.

بیرونی روابط[ترمیم]

سرکاری ویب گاہ : http://www.mkmtrust.in