برانڈ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
کوکا کولا چونکہ ایک مشہور برانڈ ہے، اس کے ہر ٹین کے کین کے اوپر اس کا لوگو چھپا ہوتا ہے جس سے اسے دیگر کمپنیوں کے مشروبات سے ممتاز کیا جا سکتا ہے۔ تصویر دکھنے والا کین اطالیہ کا ہے۔ مگر دنیا کے کوئی اور حصے میں بھی دستیاب برانڈ کا لوگو اسی طرح سے چھپا ہوتا ہے۔ اس طرح سے برانڈ یا اس کا علامتی لوگو طرح کا معیار اور یگ گونگی کی نمائندگی کرتا ہے۔

برانڈ (انگریزی: Brand) ایک نام، اصطلاح، ڈیزائن، علامت یا کوئی اور خصوصیت ہے جو کسی فروخت کرنے والے کی اشیا یا خدمات کو دوسرے فروخت کرنے والوں کی پیش کشوں سے ممتاز کر سکے۔ برانڈوں کو استعمال کاروبار، بازار کاری اور اشتہارات[1][2][3] میں بہ کثرت ہوتا ہے۔ ناموں کے برانڈوں کو کئی بار عمومی یا دکانوں کے برانڈوں کے مقابلے فرق کیا جاتا ہے۔

مشہور کمپنیوں کے چند برانڈ اس طرح ہیں: مشروبات میں کوکا کولا، سوفٹ ویئر دنیا میں مائیکروسافٹ، فضائی کمپنیوں میں برٹش ائیرویز اور تعطیلات کی منصوبہ بندی میں شہرت کے لیے تھامس کوک۔ یہ برانڈ عالمی شہرت رکھتے ہیں اور کئی ملکوں میں ان کا کاروبار پھیل چکا ہے۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Brand | Common Language Marketing Dictionary" (انگریزی زبان میں)۔ اخذ شدہ بتاریخ 2019-06-04۔
  2. American Marketing Association Dictionary نسخہ محفوظہ 2012-06-11 در وے بیک مشین. Retrieved 2011-06-29. The Marketing Accountability Standards Board (MASB) endorses this definition as part of its ongoing Common Language in Marketing Project.
  3. Foundations of Marketing۔ fahy& jobber۔