بروکس برن، ویسٹ لوتھین

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

بروکسبرن ( (غیلیہ اسكتلندیہ: Srath Bhroc)‏ , IPA: [ˈs̪ɾaˈvɾɔʰk]) A89 روڈ پر ، 12 میل (19 کلومیٹر) ) ویسٹ لوتھیان، سکاٹ لینڈ کا ایک قصبہ ہے۔ ایڈنبرا کے ویسٹ اینڈ سے، 5 میل (8.0 کلومیٹر) ایڈنبرا ہوائی اڈے سے اور 5 میل (8.0 کلومیٹر) لیونگسٹن کے شمال میں۔

Etymology[ترمیم]

بروکس برن نام "بروکز برن" کی بدعنوانی ہے، بروک اسکاٹس کا پرانا نام ہے جو گیلک بروک سے ایک بیجر کا نام ہے [1] [2] اور برن ایک بڑی ندی یا چھوٹے دریا کے لیے اسکاٹس کا لفظ ہے۔ [3] اس گاؤں کو پہلے ایسٹر اسٹرتھ بروک کے نام سے جانا جاتا تھا ( اپھال ویسٹر اسٹرتھ بروک تھا) [4] جس کا مطلب اسٹراتھ گیلک سرتھ سے آتا ہے جس کا مطلب ہے دریا کی وادی۔

تاریخ[ترمیم]

گرینڈیکس روڈ 2005ء کے مطابق

وہ گاؤں جو بعد میں بروکسبرن بن گیا غالباً 1350ء کے آس پاس شروع ہوا جب مارجری لی شینے کو اپنے والد سر ریجنالڈ لی چینی III کی موت پر اسٹرتھ بروک (ایسٹر اسٹرتھ بروک) کے مشرقی نصف حصے کو وراثت میں ملا۔ وہ بستی جو اس کی رہائش گاہ کے آس پاس پروان چڑھی تھی اسے اس زمین کے بعد ایسٹرٹون (مشرقی شہر) کہا جاتا تھا جس پر یہ کھڑا تھا۔ اسٹرتھ بروک کی زمینیں پہلے فریسکن دی فلیمنگ کی ملکیت تھیں، جو اسے کنگ ڈیوڈ اول کے چارٹر کے تحت دی گئی تھیں۔ایسٹر اسٹرتھ بروک کو 1443-4ء میں ولیم، ارل آف ڈگلس ، اسکاٹ لینڈ کے لیفٹیننٹ جنرل، اور سکاٹ لینڈ کے چانسلر، ولیم، لارڈ کرچٹن کے درمیان تنازعہ کے دوران زمین پر جلا دیا گیا تھا۔ یہ 1455ء میں ڈگلس اور کنگ جیمز II کے درمیان لڑائی کے دوران دوبارہ تباہ ہو گیا تھا۔ تنازعہ کے بعد، امن دوبارہ حاصل کیا گیا تھا اور شہر کو آہستہ آہستہ دوبارہ آباد کیا گیا تھا.اس گاؤں کا نام 1600 ءمیں کلرکنگٹن کے سر رچرڈ کاک برن نے ، اسکاٹ لینڈ کے پرائیوی سیل کے کیپر نے ، تقریباً یقینی طور پر مشرقی لوتھیان کے بروکسبرن کے بعد رکھا تھا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Brock | Origin and meaning of brock by Online Etymology Dictionary". 
  2. "Broc". 
  3. "Burn". Dictionary of the Scots Language. اخذ شدہ بتاریخ 30 اگست 2020. 
  4. Taylor، Iain (2011). Place-names of Scotland. Edinburgh: Birlinn Ltd.