بریو (2012ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
بریو
(انگریزی میں: Brave ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Brave Poster.jpg

صنف فنٹاسی فلم،  طربیہ ڈراما  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر جان لاسسیٹر  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 93 منٹ[1]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 22 جون 2012 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[2][3]
2 اگست 2012 (جرمنی اور ہنگری)[4][5]
31 اگست 2012 (سویڈن)[6][3]
10 جون 2012 (Seattle International Film Festival)[3]
1 اگست 2012 (فرانس)  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v448230  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt1217209  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

بریو (انگریزی: Brave) ایک 2012 میں امریکی کمپیوٹر متحرک فنتاسی فلم ہے جو پکسر انیمیشن اسٹوڈیوز نے تیار کی ہے اور والٹ ڈزنی پکچرز کے ذریعہ ریلیز کی گئی ہے۔

کہانی[ترمیم]

قرون وسطی کے اسکاٹ لینڈ میں ، قبیلہ ڈن بروچ کی شہزادی میریڈا کو ان کی والدہ ، ملکہ ایلینور کے غم سے چھٹے سالگرہ کے موقع پر ، اس کے والد ، بادشاہ فرگس نے دخش اور تیر دیا۔ ایک آوارہ تیر لانے کے لیے جنگل میں ڈھیر لگاتے ہوئے ، میریڈا کا مقابلہ وصیت نامہ سے ہوا۔ اس کے فورا بعد ہی ، مورڈو ، ایک بہت بڑا شیطان ریچھ ، اس خاندان پر حملہ کرتا ہے۔ میریڈا ایلینور کے ساتھ گھوڑے پر سوار ہوکر بھاگ گئی ، جبکہ فرگس اور اس کے آدمی موردو کو روکتے ہیں ، حالانکہ اس کی لڑائی سے اس کی ایک ٹانگ کی قیمت پڑتی ہے۔

دس سال بعد ، میریڈا ، جو اب ایک جیسے تینوں ہیریس ، ہبرٹ اور ہمیش کی بڑی بہن ہے ، کو پتہ چلا کہ اس کے ساتھ اس کے والد کے ایک حلیف کے بیٹے سے شادی کرنی ہے۔ ایلینر نے وضاحت کی ہے کہ شادی سے متعلق راضی نہ ہونے سے ڈن بروچ کو نقصان ہوسکتا ہے اور میریڈا کو ایک شہزادے کی علامت کی یاد دلادی گئی ، جس کے فخر اور اپنے والد کی خواہشات پر عمل کرنے سے انکار نے اس کی سلطنت کو تباہ کر دیا۔

اتحادیوں کے قبیلہ سردار اور ان کے پہلوٹھے بیٹے شادی میں میریڈا کے ہاتھ کے لیے ہالینڈ کے کھیلوں میں حصہ لینے پہنچے۔ میریڈا نے قوانین کو مروڑ کر یہ اعلان کیا کہ وہ اپنے ہی قبیلے کا پہلوٹھا ہونے کے ناطے وہ اپنے ہی ہاتھ کا مقابلہ کرنے کے اہل ہے۔ وہ تیر اندازی کے مقابلے میں آسانی سے اپنے سواروں کا مقابلہ کرتی ہے ، دوسرے قبیلوں کو شرماتا ہے اور ایلینر کے ساتھ زبردست دلیل کے بعد ، جنگل میں بھاگتا ہے۔ چشمیں نمودار ہوتی ہیں اور اسے بزرگ ڈائن کی جھونپڑی کی طرف لے جاتی ہیں۔ میریڈا اپنی جادوئی تقدیر بدلنے کے لیے سودے بازی کرتی ہے اور ڈائن اسے جادوئی کیک دیتی ہے۔

جب میریڈا الینور کو کیک دیتا ہے ، تو وہ اسے ایک ریچھ میں بدل دیتا ہے ، بولنے میں ناکام رہتا ہے لیکن پھر بھی اس کا زیادہ تر انسانی شعور برقرار رہتا ہے۔ مریڈا ایلینور کے ساتھ ڈائن کی کوٹیج پر لوٹتی ہے ، اسے صرف ویران تلاش کرنے کے اور ڈائن کی طرف سے ایک پیغام دریافت کیا جاتا ہے: جب تک کہ میریڈا دوسرے طلوع آفتاب سے پہلے "فخر کے ساتھ پھٹی ہوئی بانڈ کو بہتر بنانے" کے قابل نہیں ہوجاتی ، جادو مستقل ہوجائے گا۔ میریڈا اور ایلینور کی قیادت قدیم کھنڈر تک پہنچی ، جہاں ان کا مقابلہ موردو سے ہوا۔ یہ جانتے ہوئے کہ مورڈو اس افسانے کا شہزادہ ہے ، میریڈا نے اس عزم کا اظہار کیا ہے کہ وہ اپنی ماں کے ساتھ بھی ایسا ہی نہیں ہونے دے گی اور اس نتیجے پر پہنچتی ہے کہ اس نے ان کے گھر والے ٹیپسٹری کی بحالی کی ضرورت ہے جو اس نے ان کی دلیل کے دوران خراب کی تھی۔

وہ جنگ کے راستے پر موجود قبیلوں کو تلاش کرنے کے لیے قلعے میں واپس آئے۔ میریڈا کا ارادہ ہے کہ وہ روایتی تقاضوں کے مطابق خود کو سوئٹر منتخب کرنے کے لیے تیار ہے ، لیکن ایلینر اس کی بجائے اس بات پر زور دیتا ہے کہ اولین بچوں کو ان کے ہی وقت میں شادی کی اجازت دی جانی چاہیے جس کا وہ انتخاب کریں۔ قبیلے متفق ہیں ، روایت توڑ رہے ہیں لیکن اپنے اتحاد کی تجدید اور مضبوطی کرتے ہیں۔

میریڈا ایلینور کے ساتھ ٹیپیسٹری کے کمرے میں گھس رہی ہے۔ الینور ، جو اپنی انسانیت سے محروم ہو رہی ہے ، فرگس پر حملہ کرتی ہے ، لیکن اچانک اس کی راحت بحال ہو گئی اور محل سے بھاگ گیا۔ مورڈو کے لیے ملکہ کی غلطی کرتے ہوئے ، فرگوس دوسرے قبیلوں کے ساتھ ریچھ کا تعاقب کرتا ہوا ، میریڈا کو محل میں بند کر دیتا ہے۔ میریڈا اپنے بھائیوں کی مدد سے فرار ہو گئی ، جنھوں نے جادو والا کیک بھی کھا لیا ہے اور اب وہ ریچھ کے بچے ہیں۔ میریڈا ٹیپسٹری کی مرمت کرتی ہے اور اپنے والد کے بعد سواری پر چلی جاتی ہے۔ فرگس اور قبیلوں نے ایلینور کو اپنی گرفت میں لے لیا ، لیکن موراڈا کے آنے سے پہلے ہی مریڈا نے انہیں ناکام بنا دیا۔ موردو نے قبیلہ کے جنگجوؤں کو مار ڈالا اور ماریڈا کو نشانہ بنایا ، لیکن ایلینر شفاعت کرتا رہا اور اس نے موردو کو روک لیا اور اسے گرتے ہوئے مینہر سے کچل دیا۔ اس سے شہزادے کا جذبہ جاری ہوتا ہے ، جو خاموشی سے مریڈا کو آزاد کرنے پر ان کا شکریہ ادا کرتا ہے۔ میریڈا نے اپنی والدہ کی مرمت شدہ ٹیپسٹری میں ڈھانپ لیا ، لیکن وہ ریچھ کی حیثیت سے برقرار ہے۔ جب دوسری بار سورج طلوع ہوا ، میریڈا کو اپنی غلطیوں کا احساس ہوا اور اس نے ایلینر کے ساتھ صلح کی ، نادانستہ طور پر ڈائن کے پیغام کے صحیح معنی کو پورا کیا اور اس کی ماں اور بھائیوں پر جادو کے اثرات کو تبدیل کر دیا۔

مورڈو کے چلے جانے کے بعد ، میریڈا اور ایلینر ایک دوسرے ٹیپسٹری پر ایک ساتھ کام کرتے ہیں جب انہیں دوسرے قبیلوں کو الوداع کرنے کے لیے ڈاکوں کو بلایا جاتا ہے اور اپنے گھوڑوں کو ساتھ میں سوار کرتے ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Brave (2012)". باکس آفس موجو. اخذ شدہ بتاریخ December 14, 2012. 
  2. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=bearandthebow.htm
  3. http://www.d-zine.se/filmer/modig.htm
  4. http://www.imdb.com/title/tt1217209/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 17 اگست 2016
  5. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx
  6. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=76220&type=MOVIE&iv=Basic

بیرونی روابط[ترمیم]