بی بی سی پشتو

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
فائل:بي بي سي پښتو.jpg
بی بی سی پشتو لوگو

بی بی سی ورلڈ سروس اور پشتو سروس[ترمیم]

بی بی سی ورلڈ سروس لندن کے مرکز میں واقع بش ہاؤس سے نشر ہوتی ہے۔ بی بی سی ورلڈ سروس ، ایک حقیقی عالمی نشریاتی ادارے کے طور پر ، دنیا بھر میں 3 ملین سے زیادہ سامعین ہیں۔ ہر ماہ 2 ملین سے زائد لوگ انٹرنیٹ پر آتے ہیں۔ بی بی سی کی انگریزی زبان کی ویب سائٹ نے 1997 میں پہلی بار انٹرنیٹ پر نشریات شروع کیں۔ پشتو نیوز ویب سائٹ نے 24 جنوری 2000 کو نشریات شروع کیں ، اور اب بھی چل رہی ہیں۔ بین الاقوامی سامعین میں بی بی سی کی مقبولیت کی ایک وجہ اس کی مکمل تحقیق اور مسائل کا غیر جانبدارانہ جائزہ ہے۔ اس کے نتیجے میں ، اس نے متعدد بین الاقوامی ایوارڈ جیتے ہیں۔ بی بی سی کی نشریات 32زبانوں میں ہیں ، یہ سب آن لائن دستیاب ہیں۔ بی بی سی دنیا بھر میں مختصر لہر ، درمیانی لہر اور کچھ ممالک میں ایف ایم لہروں میں سنتی ہے۔ آپ ہمارے پروگرام سیٹلائٹ اور ڈیجیٹل پر بھی ڈھونڈ سکتے ہیں یا انٹرنیٹ پر ان کو سن سکتے ہیں۔ آپ بی بی سی کی ویب سائٹ پر براڈکاسٹ ویوز اور براڈ کاسٹ شیڈول بھی دیکھ سکتے ہیں۔

بی بی سی پشتو سروس[ترمیم]

بی بی سی پشتو ریڈیو اگست 1982 سے نشر ہو رہا ہے۔ اپنے آغاز کے بعد سے ، پشتو کو افغانستان ، پاکستان اور خلیج میں بہت زیادہ سامعین ملے ہیں۔ ابتدائی طور پر پشتو ڈیپارٹمنٹ نے خبروں اور سیاسی تجزیوں پر توجہ دی۔ بعد میں ، اس نے نوجوانوں ، خواتین ، کھیلوں ، سائنس ، ادب اور موسیقی کے لیے وقف کردہ ہفتہ وار پروگرام شروع کیے۔ سال 2003 میں بی بی سی پشتو سروس کے ساتھ تین پروگرام نشر کیے گئے اور بی بی سی نے افغانستان کے لیے نشریات شروع کیں۔

بی بی سی پشتو ویب سائٹ[ترمیم]

بی بی سی پشتو ریڈیو ویب سائٹ کو تیسرے سال سے محدود پیمانے پر بی بی سی انگلش پیج پر لانچ کیا گیا جو کہ ہمارے کچھ پروگرام ناظرین کے لیے صرف آڈیو میں اور 2000 میں پیش کرے گی۔ آڈیو نشریات کے علاوہ اس میں تحریری خبروں کے مضامین ، تجزیے ، اور آج آڈیو ویزول ویڈیوز کی شکل میں نشریات تیار اور شائع کرتے ہیں۔ امکان ہے کہ مستقبل میں بین الاقوامی علاقائی چینلز کی طرح بی بی سی کی پشتو نشریات بھی شروع ہو جائیں گی۔ اس سال بی بی سی پشتو ویب سائٹ دنیا کی پہلی پشتو ویب سائٹ بن گئی جس نے متن کا خلاصہ کیا۔ بی بی سی کی ویب سائٹ 2004 تیزی سے بڑھی ہے ، جس میں صارفین کو ہمارے کچھ ہفتہ وار پروگرام ، موسیقی کے دو الگ الگ پروگرام اور خبروں کا مزید تفصیلی ورژن پڑھنے کی پیشکش کی گئی ہے۔ 7 مارچ کے بعد سے ، بی بی سی پشتو ویب سائٹ نے ہوم پیج کے علاوہ افغانستان ، دنیا اور کھیلوں کے لیے خصوصی سیکشن شامل کرنے کے لیے توسیع کی ہے۔