جانی براوو

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
جانی براوو
Johnny Bravo series logo.png

سيناريو سیٹھ میکفریلین  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[1]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی[1]  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 4   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 65   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو حنا باربیرہ  ویکی ڈیٹا پر (P272) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار کارٹون نیٹ ورک  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
چینل کارٹون نیٹ ورک  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 7 جولا‎ئی 1997[1]  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Fleche-defaut-droite-gris-32.png  
ڈیکسٹر لیبارٹری  ویکی ڈیٹا پر (P156) کی خاصیت میں تبدیلی کریں Fleche-defaut-gauche-gris-32.png
IMDb.com صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

جانی براوو (انگریزی: Johnny Bravo) ایک امریکی متحرک ٹیلی ویژن سیریز ہے جو کارٹون نیٹ ورک کے لیے وان پارٹبل نے بنائی ہے۔ یہ نیٹ ورک کے کارٹون کارٹونوں کا دوسرا واقعہ ہے ، جو 14 جولائی 1997 سے 27 اگست 2004 تک نشر ہوا۔ سیریز کا مرکز عنوان ہے ، جو ایلوس پریسلے پر ڈھونڈتا ہے۔ جانی براوو دھوپ میں پہنے ہوئے ، عضلاتی نوجوان ہیں جو اپنی ماں کے ساتھ رہتے ہیں اور خواتین کو اپنی تاریخ رقم کرنے کی کوشش کرتے ہیں ، حالانکہ وہ عام طور پر ناکام رہتا ہے۔

کہانی[ترمیم]

جانی براوو (جف بینیٹ نے آواز دی) کے سلسلے کے مراکز ، دھوپ کا چشمہ پہنے ہوئے ، عضلاتی ، متنازع نرگسسٹ اور گھٹیا ہوا خودساختہ خاتون ، جس میں بظاہر اطالوی ورثہ ہے ، ارن شہر میں رہائش پزیر اطالوی ورثہ کا ہے۔ پریسلے کے وسط نام کی منظوری)۔ اقساط عام طور پر اس کے گرد گھومتے ہیں کہ وہ عورت کو اپنے ساتھ تاریخ پر جانے کی کوشش کریں ، حالانکہ اس کی پیشرفت عموما مسترد کردی جاتی ہے اور اس کے نتیجے میں عورت کو مزاحیہ انداز میں مزاحیہ انداز میں اس کا نقصان پہنچانا پڑتا ہے۔ جانی کے ساتھی بنی "ماں" براوو (برینڈا ویکارو) ہیں ، جو ان کی زندہ دل ، دیکھ بھال کرنے والی ، ماورائے کشش ، اتنی ہی گھٹیا ماں ہے۔ اور لٹل سوزی (مے وہٹ مین) ، پڑوس کی ایک باتونی اور ذہین چھوٹی بچی ، جو جانی کو پریشان کرنا پسند کرتی ہے ، حالانکہ اسے اس کا نام شاذ و نادر ہی یاد ہے۔

بار بار چلنے والے کرداروں میں کارل کرینیسز سوِکس (ٹام کینی) شامل ہیں ، جو جانی کی طرف سے گھات لگائے جانے کے باوجود اسے بتاتے ہیں۔ پوپ (لیری ڈریک) ، مقامی ڈنر کا بےایمان مالک ، جو جانی کو مشورے فراہم کرتا ہے ، اس کے ساتھ ساتھ غیر معمولی اجزاء سے تیار کردہ کھانا بھی۔ جاپان کے مارشل آرٹس انسٹرکٹر ماسٹر ہما (برائن توچی) ، جو جانی کو پڑھاتا ہے لیکن ڈوجو میں سب سے کمزور اور انتہائی شاطر طالب علم ہونے کی وجہ سے کبھی بھی اسے طالب علم نہیں مانتا ہے۔ ڈونی آسمونڈ (خود) ، ایک خوش مزاج اور پر امید نوجوان نوعمر بت جو جانی کو پریشان کرتا ہے۔ اور جنگل بوائے (کوڑی ڈورکن) ، جنگل میں بسنے والا فیرل بچہ جس میں انتہائی طاقت اور جانوروں سے بات کرنے کی صلاحیت ہے۔

کردار[ترمیم]

  • جانی براوو - ایلوس پریسلے نے آواز دی ، ایک خوبصورت ، عضلاتی ماچو۔ اگرچہ وہ اپنے آپ کو ناقابل تلافی محسوس کرتا ہے ، لیکن اسے خواتین سے قطعا. کوئی کشش نہیں ہے۔ یہ جزوی طور پر اس حقیقت کی وجہ سے ہے کہ وہ اپنے آپ کو سب سے اہم سمجھتا ہے اور ہر کوئی اپنی ماں کو چھوڑ کر دوسرے نمبر پر آتا ہے۔ وہ بے روزگار ہے ، اب بھی گھر میں اپنی ماں کے ساتھ رہتا ہے اور زیادہ بالغ نہیں ہے۔
  • بنی براوو - جانی براوو کی والدہ ہیں جو اسے ماں بنانا پسند کرتی ہیں ، لیکن کون سخت بھی ہوسکتا ہے۔ وہ رومانٹک گلوکاروں کا عاشق ہے۔
  • لٹل سوزی - اگلے دروازے میں جانی کی لڑکی ہے۔ وہ اب بھی بچی ہے ، لیکن وہ جانی کی طرح کرتی ہے۔ وہ بھی بہت ہوشیار ہے۔ وہ جانی سے اس کے ساتھ کھیلنے کو کہتے رہتی ہے ، جسے جانی پسند نہیں کرتا ہے اور پھر اس سے جان چھڑانے کی کوشش کرتا ہے۔
  • کارل کرینززسوکس - کمپیوٹر کا ایک سنکی گیک ہے جو جانی کا دوست ہونے کا دعوی کرتا ہے ، جبکہ جانی مستقل طور پر اس کی تردید کرتا ہے۔ وہ جانی کے ذریعہ بھی دوست نہیں سمجھا جاتا ہے۔ وہ باقاعدگی سے کارل کو مارتا ہے ، اپنی ایجادات کو تباہ کرتا ہے ، اس کی حفاظت کا خیال نہیں رکھتا ہے اور یہاں تک کہ ایک دیوہیکل گوریلہ اسے ایک بار کھاتا ہے۔ کارل اکثر مختلف عجیب ایجادات ایجاد کرتا ہے۔
  • پوپس - مقامی کھانے کا آپریٹر ہے۔ جانی اسے باپ کی شخصیت سمجھتی ہے۔ پوپس بعض اوقات جانی کو اہم مشورہ دیتے ہیں ، لیکن بعض اوقات وہ یہاں منافع کمانے کے لیے جانی کی بھلائی کا فائدہ اٹھاتے ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب پ fernsehserien.de ID: https://www.fernsehserien.de/johnny-bravo — اخذ شدہ بتاریخ: 13 مئی 2020

بیرونی روابط[ترمیم]