حلیمہ کا ماضی (فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
حلیمہ کا ماضی
Halimin put
Halima's Path.jpg
فلمی پوسٹر
ہدایت کار Arsen Anton Ostojić
پروڈیوسر Arsen Anton Ostojić
Davor Pušić
Slobodan Trninić
Janez Ković
تحریر Feđa Isović
ستارے Alma Prica
Olga Pakalović
Mijo Jurišić
Izudin Bajrović
Miraj Grbić
مصطفی نادریویچ
موسیقی Mate Matišić
تاریخ اشاعت
دورانیہ
93 منٹ
ملک بوسنیا و ہرزیگووینا
کرویئشا
سلووینیا
زبان بوسنیائی زبان[1][2]

حلیمہ کا ماضی (بوسنیائی: Halimin put لفظی معنی حلیمہ کا وقت؛ انگریزی: Halima's Path) ایک مضبوط ارادوں کی بوسنیائی خاتون حلیمہ کے بارے میں 2012ء میں بننے والی ایک بوسنیائی- کروئیشائی-سلووینیائی ڈراما فلم ہے۔

پس منظر[ترمیم]

یہ مغربی بوسنیا کے گاؤں پریےدور کے بوسنیائی جوڑے زاہدہ اور محرم فاضلیچ کی حقیقی زندگی پر مبنی ہے جن کے لے پالک بیٹے عامر کو 1992ء میں کوریچانی قتل عام میں مار دیا گیا تھا۔ عامر کی باقیات کے حصول کو بارہ سال لگے کیونکہ اس کی حیاتیاتی ماں کو تلاش کرنے اور اس کے بعد اس کے ڈی این اے شناخت کے لیے خون دینے سے انکار تھا۔[3] عامر کی حیاتیاتی ماں زغرب، کرویئشا میں مقیم تھی۔ زاہدہ فاضلیچ کی وفات مئی 2011ء میں ہوئی۔[4]

کہانی[ترمیم]

یہ کہانی 1977ء میں بوسنیائی جنگ سے پندرہ سال پہلے شروع ہوتی ہے۔ حلیمہ کی جواں سال بھانجی صوفیہ ایک سرب نوجوان سے حاملہ ہو جاتی ہے۔ وہ حلیمہ کو اپنا راز بتاتی ہے اور اپنے تیئن بچے کو گرانے کی کوشش کرتی ہے مگر کامیاب نہیں ہوتی۔ آخر کار یہ معاملہ صوفیہ کے خاندان کو معلوم ہوتا ہے اور اس کا والد اس پر تشدد کرتا ہے۔ اسی وقت وہ سرب نوجوان سلاوومیر بھی وہاں آتا ہے اور صوفیہ کے والد کو زخمی کرنے کے بعد وہاں سے فرار ہو جاتا ہے۔ صوفیہ ایک لڑکے کو جنم دیتی ہے جسے حلیمہ گود لی لیتی ہے۔ کچھ عرصہ بعد سلاوومیر واپس آتا ہے اور صوفیہ اس کے ساتھ بھاگ جاتی ہے یوں اس کا اپنے خاندان سے قطع تعلق ہو جاتا ہے۔ سلاوومیر کے بچے کے بارے مین استفسار پر وہ اسے بتاتی ہے کہ بچہ مردہ ہیدا ہوا تھا۔

حلیمہ اپنے بیٹے مرزا اور شوہر سالکو کے ساتھ زندگی گزارنا شروع کرتی ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "HALIMA'S PATH -U.S. Premiere-"۔ SeeFilmLA۔ مورخہ 25 دسمبر 2018 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 22 مئی 2013۔
  2. "Halima's Path at Havc"۔ Havc۔ مورخہ 25 دسمبر 2018 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 22 مئی 2013۔
  3. "Melodrama koja se vrlo predvidljivo poigrava osjećajima"۔ Jutarnji۔ 24 اکتوبر 2012۔ مورخہ 25 دسمبر 2018 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 22 مئی 2013۔
  4. "Počelo snimanje filma prema krajiškoj tragediji: "Halimin put" je i Zahidin put"۔ Kozarac۔ 6 مارچ 2012۔ مورخہ 25 دسمبر 2018 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 22 مئی 2013۔

بیرونی روابط[ترمیم]