دیپا مریم

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

دیپا مریم (پیدائش اپریل 1981) جنوبی ہندوستانی فلموں کی پلے بیک گلوکارہ ہیں۔  ان کی پہلی فلم نان اونویلئی تھی۔  دیپا  نے تامل فلم  سُبرامنیم پورم کے گیت کنگال ایراندال سے شہرت حاصل کی۔ [1]

زندگی اور کیریئر[ترمیم]

دیپا متحدہ عرب امارات میں ایک ملیالی کرسٹیائی خاندان میں پیدا ہوئیں۔ انھوں نے  بہت چھوٹی عمر میں ہی گانا شروع کیا۔سات سال کی عمر سے ہی کارناٹک موسیقی کی تربیت حاصل کی۔ انھوں نے ہلکی میوسیقی ، سیمی کلاسیکی اور کلاسیکی کٹیگریز میں  گانے کے مقابلوں میں پہلی پوزیشن حاصل کی  اور اسکول کے دور سے ہی اس وقت کے کیرالہ کے موسیقاروں کے ساتھ بہت سے براہ راست موسیقی کے پروگرام  پیش کیے ہیں۔  دیپا نے بارہویں بورڈ کا امتحان امتیازی حیثیت سے پاس کیا۔  انھوں نے اپنی بی ٹیک کی ڈگری حاصل کی۔ ماڈل انجینئرنگ کالج  تھریکاکارا  کیرالہ سے الیکٹرانکس اور ٹیلی مواصلات انجینئرنگ میں ڈگری حاصل کی [2] گیارہ سال کی  عمر میں ان کو راس الخیمہ ریڈیو کے زیر اہتمام ایک مقابلے میں حصہ لینے کے بعد  متحدہ عرب امارت کی بہترین چائلڈ گلوکارہ قرار دیا۔ انھوں نے 12 سال کی عمر میں اپنے پہلے عیسائی عقیدت مند البم وشواسانتی میں گایا تھا۔ البم ایک سپر ہٹ فلم تھی۔  دیپا نے ملیالم ، ہندی ، تامل ، تیلگو ، کنڑا ، انگریزی اور عربی زبانوں میں چالیس سے زیادہ نجی البمز میں  گیت گائے۔ انہوں نے ہندوستانی موسیقی  اور مغربی میوزک کی تربیت حاصل کی ہے ۔ وہ کچھ عرصہ کے لئے ریاست ہائے متحدہ امریکہ (شکاگو اور نیو جرسی) میں رہیں دیپا کی پہلی فلم نان اانیلئی تھی  جہاں انہوں نے پھر کڑڈیچا نیلو کو گایا تھا[1] تب سے وہ ہندوستانی فلمی صنعت میں بہت سے منصوبوں میں شامل رہی ہیں۔ کنگل ایرندال ، یہ گانا جو انہوں نے تامل فلم سبرامنیم پورم (2008) میں گایا تھا اسے  پورے جنوبی ہندوستان میں زبردست پزیرائی ملی [1] اور انہوں نے بہترین خواتین پلے بیک گلوکارہ کے لئے بہت سے ایوارڈز حاصل کیے۔ انہوں نے کارٹیک راجہ کی تشکیل کردہ ریٹائی سوزی فلم ، پارا پارا کلی (2010) موسیقی میں بھی ایک گانا گایا تھا۔

ایوارڈ[ترمیم]

  • 2008 میں بہترین پس پردہ گلوکارہ - فلم فیئر ایوارڈ [3]
  • 2009 میں تامل ناڈو سینما کی طرف سے بہترین پس پردہ گلوکارہ ایوارڈ
  • 2010 میں تامل ناڈو سینما کی طرف سے بہترین پس پردہ گلوکارہ ایوارڈ

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب پ Sathyendran، Nita (2009-02-19). "Deepa unplugged". دی ہندو. اخذ شدہ بتاریخ 24 ستمبر 2009. 
  2. "Deepa" (بزبان الماليالامية). Malayala Manorama. 2009-09-15. 03 ستمبر 2014 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 24 ستمبر 2009. 
  3. "56th Filmfare awards - Kollywood winners". IndiaGlitz.com. 2009-08-03. اخذ شدہ بتاریخ 24 ستمبر 2009.