دی امیزنگ ورلڈ آف گمبال

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
دی امیزنگ ورلڈ آف گمبال
The Amazing World of Gumball logo.png

صنف بچوں کی ٹیلیویژن سیریز،  سٹ کوم،  طنز،  مزاحیہ ٹیلیویژن سیریز،  فنطاسیہ  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United Kingdom.svg مملکت متحدہ
Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی[1]  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 6   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 240   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشکش
دورانیہ 11 منٹ[2]
تقسیم کار نیٹ فلکس،  ہولو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
چینل کارٹون نیٹ ورک  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 3 مئی 2011  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb.com صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

دی امیزنگ ورلڈ آف گمبال (انگریزی: The Amazing World of Gumball) ایک برطانوی-امریکی متحرک سیت کام ہے۔ بین بوکلیٹ برائے کارٹون نیٹ ورک نے تیار کیا۔[3] کارٹون نیٹ ورک ڈویلپمنٹ اسٹوڈیو یورپ کے ذریعہ تیار کردہ، یہ پہلی بار 3 مئی، 2011 کو نشر ہوا اور 24 جون، 2019 کو اختتام پزیر ہوا۔[4]

کہانی[ترمیم]

یہ سلسلہ گومبل واٹرسن (لوگن گرو، سیزن 1–2 اور سیزن 3 قسط: "دی کڈز" جیکب ہاپکنز، سیزن 3 سے سیزن 5 کی قسط "دی کاپی کیٹس" نامی 12 سالہ بلی کی زندگی کے گرد گھوم رہا ہے۔ ؛ نیکولس کانٹو نے ان سے سیزن سکس تک کا عہدہ سنبھال لیا پر اس کے بعد "دی گومبل کرونیکلز" سے ڈیوک کٹلر اور اس کے اکثر غیر حقیقی امریکی شہر ایلومور میں شینیانیگن، اس کے ساتھ اس نے اپنایا گولڈ فش بھائی اور بہترین دوست ڈارون (کیوی بوکی، سیزن 1–2 اور سیزن 3 قسط: "دی کڈز" ٹیریل رینسم جونیئر، سیزن 3 سے سیزن 5 کے سلسلے میں 5 کا واقعہ "دی کاپی کیٹس"؛ ڈونی ایل ٹی ہنسلی) جونیئر، سیزن 5 سے سیزن کے 6 ایپیسوڈ "دی کیج" کے بقیہ۔ کرسچین جے سائمن، آگے)۔ گمبل کے کنبے کے دوسرے افراد — ان کی دانشور بہن انیس (کیلا را کوولیوسکی) اور گھر میں رہنے والے والد رچرڈ (ڈین رسل)، دونوں خرگوش اور ورکاہولک والدہ نیکول (ٹریسا گالاگھر)، ایک بلی - اکثر اپنے آپ کو گمبل کے کارناموں میں ملوث سمجھتے ہیں۔ گومبل ایلور جونیئر ہائی میں اپنے بہن بھائیوں کے ساتھ اسکول جاتے ہیں، جہاں ساری سیریز میں وہ اپنے مختلف مڈل اسکول کے ہم جماعتوں کے ساتھ بات چیت کرتے ہیں، خاص طور پر ان کی محبت کی دلچسپی پینی فٹزجیرالڈ (گالغر) بھی ہے۔

اس سیریز کے تیسرے سیزن کی ایک نمایاں خصوصیت "دی باطل" ہے، ایلومور کے اندر ایک جہت ہے جہاں کائنات کی تمام غلطیاں رہتی ہیں۔ اس میں حقیقت کے پہلوؤں کے ساتھ ساتھ سیریز کے عناصر کا حوالہ بھی شامل ہے۔ روب (چارلس فلپ، ڈیوڈ وارنر اقساط "دی نمیسس" سے "ڈیزاسٹر" تک) ایک بیک گراؤنڈ کردار ہے جو "غیر متعلقہ" بننے کے بعد باطل میں پھنس گیا۔ بعد میں وہ سیزن 3 میں فرار ہوجاتا ہے، جس کے بعد وہ گمبال کا نفیس اور مرکزی مخالف بن جاتا ہے۔ انہوں نے سیزن 4 کے واقعہ "دی ڈیزاسٹر" میں اپنے غیر حقیقی وجود سے آگاہی دکھائی ہے اور گمبال سے ان کی نفرت ان کا مرکزی کردار کے کردار کے نتیجے میں ہے۔

کردار[ترمیم]

واٹرسن خاندان، جو ان کے گھر کے باہر دکھایا گیا ہے۔ بائیں سے دائیں، گھڑی کی سمت: گمبل، نیکول، رچرڈ، اینائس (گل داؤدی کے ساتھ) اور ڈارون۔
  • گومبل واٹرسن - سیریز کا مرکزی کردار ہے۔ وہ 12 سالہ[5] قدیم شرارتی نیلی بلی ہے جو کیلیفورنیا کے خیالی شہر ایلورور میں اپنے کنبے کے ساتھ رہتی ہے۔ وہ ساتویں جماعت میں ایلمور جونیئر ہائی میں اپنے گود لینے والے بھائی ڈارون کے ساتھ پڑھتا ہے، جس کی عمر 10 سال ہے۔[6]
  • ڈارون واٹرسن – 10 سالہ[7] اورنج سنہری مچھلی ہے جو واٹرسن فیملی کے ذریعہ گمبل کا سب سے اچھا دوست ہے۔ ابتدا میں گمبل کو پالتو جانور کے طور پر دیے جانے کے بعد، ڈارون نے بعد میں ٹانگیں اگائیں اور اس کے نتیجے میں واٹرسن خاندان کا ایک مکمل رکن بن گیا۔
  • انیس واٹرسن - گلابی خرگوش، گمبل اور ڈارون کی 4 سالہ[8] بہن ہے۔
  • نیکول واٹرسن - ایک 38 سالہ[9] بلی اور گمبل، ڈارون اور انیس کی ماں ہے۔ ایک ورکاہولک، وہ اکثر زور دار، زیادہ دباؤ والی اور ایک چھوٹی مزاج رکھتی ہے۔ جب وہ اپنے بیٹوں کی مشکلات میں کسی مشکل جگہ پر آجاتی ہیں تو وہ اپنے رہنماؤں کی حیثیت سے کام کرتی ہیں۔
  • رچرڈ واٹرسن - ایک 43 سالہ اینتھروپومورفک گلابی خرگوش ہے۔ وہ گمبل، ڈارون اور انیس کے والد ہیں۔ گھر میں رہنے والے والد رہنے کے ناطے، وہ اپنا زیادہ تر وقت سوتے، ٹی وی دیکھنے اور ویڈیو گیمز کھیلنے میں صرف کرتے ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.fernsehserien.de/die-fantastische-welt-von-gumball — اخذ شدہ بتاریخ: 19 جون 2020
  2. "The Amazing World of Gumball". Turner Broadcasting. ستمبر 9, 2011. دسمبر 2, 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ جولائی 4, 2013. 
  3. Perlmutter، David (2018). The Encyclopedia of American Animated Television Shows. Rowman & Littlefield. صفحات 27–28. ISBN 978-1-5381-0373-9. 
  4. "The Amazing World of Gumball". TV Guide. 
  5. Bocquelet, Ben; Cassuto, Guillaume; Graves, Mic; Wilson, Tobi (writers) (جون 5, 2014). "The DVD". The Amazing World of Gumball. Season 1. Episode 1. کارٹون نیٹ ورک. 
  6. Bocquelet, Ben; Brittain, Jon; Crowley, Tom; Foster, Jon; Lamont, James; Wilson, Tobi (writers) (اگست 7, 2013). "The Lesson". The Amazing World of Gumball. Season 2. Episode 28. کارٹون نیٹ ورک as. 
  7. "Ben Bocquelet". Twitter. 
  8. Bocquelet, Ben; Foster, Jon; Graves, Mic; Lamont, James (writers) (اگست 7, 2012). "The Remote". The Amazing World of Gumball. Season 2. Episode 1. کارٹون نیٹ ورک. 
  9. [1]

بیرونی روابط[ترمیم]