دی رین اینڈ اسٹیمپی شو

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
دی رین اینڈ اسٹیمپی شو
The Ren & Stimpy Show Logo.png
 

صنف مزاحیہ ٹیلیویژن سیریز  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
خالق جم اسمتھ،  بوب کیمپ  ویکی ڈیٹا پر (P170) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[1]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی[1]  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 5   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 52   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو نکولڈین انیمیشن اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P272) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
چینل نکلوڈین  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 11 اگست 1991  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb.com صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

دی رین اینڈ اسٹیمپی شو (انگریزی: The Ren & Stimpy Show) یہ ایک امریکی اینیمیٹڈ /کارٹون ٹیلی ویژن سیریز اور ملٹی میڈیا فرنچائز ہے جو جان کرفالوسی نے تیار کیا تھا اور اسپیمکا نے نکلیڈین کے لیے اصل میں تیار کیا تھا جس کا پریمئیر 11 اگست 1991 کو ہوا تھا اور یہ 20 اکتوبر 1996 کو ختم ہوا تھا۔ جذباتی طور پر غیر مستحکم اور معاشرتی چیہواہوا؛ اور اسٹیمپی، ایک اچھی فطرت والی لیکن دھیما ہوا بلی۔

کردار[ترمیم]

رین (بائیں) اسٹیمپی کے ساتھ
  • رین ہیک - چیواہوا ایک پیچیدہ "دمہ کا شکار" ہے۔ انیمیشن ورلڈ میگزین کے مارڈن "ڈاکٹر ٹون" گڈمین نے رین کو مکروہ، بے قابو اور متشدد نفسیاتی بتایا، جو گڈمین کے الفاظ میں، "چیختے ہوئے کلکسن، نیین-گلابی آنکھیں پھیل رہی ہے، جس کے نتیجے میں وہ کبھی کبھار اس کا ذہن کھو جاتا ہے۔ اس کے گھٹے ہوئے، یک سنگی دانت کے اوپر جڑواں نو انچ۔ دی نیویارک ٹائمز کے اینڈی میسلر نے[2] رین کو "بہادر، " "ذہین، " اور "جذباتی طور پر بریکٹ" کے طور پر بیان کیا۔[3]
  • اسٹیمپی - ایک موٹی سرخ اور سفید، مانکس بلی ہے، جس کی نیلی ناک، ارغوانی پلکیں، کوئی دم نہیں، دستانے والے پنجے اور چار انگلیوں کے ساتھ ناخن، انسانی طرز کے کولہے، فلیٹ انسانی پیر، چار وگلی انگلیوں اور دماغ ایک سائز کا ہے مونگفلی۔ شیف یا سائنس دان ہونے کے کچھ قسطوں میں اسے اتنا ذہین کے طور پر پیش کیا جاتا ہے اور کبھی کبھی بے وقوف کے طور پر بیوقوف۔ مارٹن "ڈاکٹر ٹون" گڈمین آف انیمیشن ورلڈ میگزین نے اسٹیمپی کو "موٹاپا" اور "دماغ خراب" قرار دیا ہے۔[2] نیو یارک ٹائمز کے اینڈی میسلر نے اسٹیمپی کو "بوسوم، " "بیرل شیسٹڈ" اور "اچھا مزاج" قرار دیا۔[3]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب https://www.fernsehserien.de/die-ren-and-stimpy-show — اخذ شدہ بتاریخ: 8 جون 2020
  2. ^ ا ب Goodman، Martin (مارچ 2001). "Cartoons Aren't Real! Ren and Stimpy In Review". Animation World Magazine. جلد 5 no. 12. اخذ شدہ بتاریخ اکتوبر 27, 2009.  Check date values in: |access-date=, |date= (معاونت)
  3. ^ ا ب Meisler، Andy (اگست 16, 1992). "TELEVISION; Ren and Stimpy's Triumphant Return". نیو یارک ٹائمز. اخذ شدہ بتاریخ اکتوبر 27, 2009. 

بیرونی روابط[ترمیم]