دی کروڈز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
دی کروڈز
(انگریزی میں: The Croods ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
The Croods.png

ہدایت کار
کرک ڈی میککو[1][2][3][4][5][6]
کرس سینڈرز[7]  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف فنٹاسی فلم،  مزاحیہ فلم،  مہم جویانہ فلم،  مہم جوئی  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
کرس سینڈرز
کرک ڈی میککو  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 98 منٹ[8]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی ایلن سلویسٹری[9]
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس،  ٹوینٹیتھ سنچری فوکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 135000000 امریکی ڈالر  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 15 فروری 2013
22 مارچ 2013[10]
21 مارچ 2013 (جرمنی)[11]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دیگر فلمیں
Fleche-defaut-droite-gris-32.png  
دی کروڈز: آ نیو ایج  ویکی ڈیٹا پر (P156) کی خاصیت میں تبدیلی کریں Fleche-defaut-gauche-gris-32.png
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v501861  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0481499  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

دی کروڈز (انگریزی: The Croods) ایک 2013 امریکی کمپیوٹر متحرک ایڈونچر کامیڈی فلم ہے جو ڈریم ورکس انیمیشن کے ذریعہ تیار کی گئی ہے اور ٹوینٹیتھ سنچری فوکس کے ذریعہ تقسیم کی گئی ہے۔ یہ فلم کرک ڈی میککو اور کرس سینڈرز نے لکھی اور ہدایت کی تھی، [12] اور اس میں نکولس کیج، ایما اسٹون، ریان رینالڈس، کیتھرین کینر، کلارک ڈیوک، اور کلوریس لیچ مین کی آوازیں تھیں۔

کہانی[ترمیم]

گرگ، ایپ، یوگا، تھنک، سینڈی اور گران پر مشتمل کروڈ نامی ایک غار کنبہ، کئی قدرتی آفات سے بچ گیا ہے، گرگ کی ضد، حد سے زیادہ والدین کی وجہ سے، اور کسی کو غذا چھوڑنے سے انکار کرنے کے علاوہ، کھانے کو جمع کرنے کے لئے، دیکھنے کے سبب ان کے متعدد پڑوسی قدرتی انتخاب پر گر پڑے۔ ایپ اپنے کنبے سے پیار کرتی ہے، لیکن کثرت سے ان ڈھانچے کے خلاف سرکشی کرتی ہے، بجائے اس کے کہ وہ "کچھ نیا" دریافت کریں (جس کا تصور اس کے کنبے سے خوف آتا ہے)۔ ایک رات، ایپ کو روشنی دیکھتے ہی چپکے سے باہر آگیا، اور اس نے ایک جدت پسند جدید انسان لڑکے کا مقابلہ کیا جس کا نام گائے اور اس کے پالتو جانوروں کی کاہلی والی بیلٹ ہے، جس نے مشعل راہ بنائی ہے۔ انہوں نے اسے ایک آسنن آواز کی بابت خبردار کیا ہے اور اسے فرار ہونے میں مدد کی پیش کش کی ہے، لیکن ایپ خاندان کے ساتھ رہنے کا انتخاب کرتی ہے۔ اگر اسے مدد کی ضرورت ہو تو گائے نے اسے ایک شیل کا ہارن چھوڑ دیا، لیکن جب ایپ اپنے خاندانی خاندان میں واپس آجاتی ہے تو، وہ "نئے" کے خوف سے سینگ کو تباہ کردیتے ہیں۔

ایک بڑے زلزلے نے غار اور آس پاس کی زمینوں کو تباہ کردیا ہے، اور کروڈ اپنے گھر کے پہاڑوں کے نیچے دریافت ہونے والے ایک جنگل میں بھاگ گئے ہیں۔ ایک "مکونیوور" کا سامنا کرنا پڑا، ایک چمکدار رنگ کا خط تھا جس کو ایپ کی دادی نے "چنکی" سے تعبیر کیا تھا، کنبہ اس سے بچ گیا، یہاں تک کہ جب وہ زمین پر وہیل کو کھا جانے والے "پیران ہیکیٹس" کے ہجوموں سے خوفزدہ ہوجائے۔ ایک اور ہارن بناتے ہوئے، ایپ نے گائے کو آواز دی، جو انھیں اپنی آگ سے بچاتا ہے۔ کروڈوں کے آگ سے پہلے رابطے کے بارے میں ایک بہت بڑی الجھن کے بعد، گِرگ، بڑی بخشش سے یہ سمجھ رہا تھا کہ اسے اور اس کے اہل خانہ کو زندہ رہنے کے لئے گائے کی ایجادات کی ضرورت ہے، انہوں نے گائے کو ایک لاگ میں قید کردیا تاکہ وہ انھیں کسی محفوظ جگہ کی رہنمائی کرسکے۔ گرو کو راضی کرنے کے لئے، گائے تجویز کرتا ہے کہ کروڈ پہاڑ پر جائیں جہاں غاریں ہیں، حالانکہ حقیقت میں اسے اور دوسرے کروڈوں کو اس کی حکمت پر شک ہے۔

سفر کے دوران میں، گائے لاگ سے بچنے کی کوشش کرتا ہے لیکن بنیادی طور پر کروڈوں کی مستقل دلیل کی وجہ سے ناکام ہوجاتا ہے۔ کھانے کے لئے گرگ پرندوں کا انڈا چرانے کی کوشش کرتا ہے، لیکن اس کے بجائے بچھو کو پکڑتا ہے، اور گائے، ایپ کی مدد سے کامیابی کے ساتھ لاگ سے بچ گئے، ایپ کو سکھاتے ہیں کہ خود پرندے کے لئے جال کیسے بچھائیں۔ گائے خاندان کے لئے ابتدائی جوتیاں اور دیگر "آئیڈیاز" ایجاد کرکے بیشتر کروڈوں کی مدد کرتا ہے جو راستے میں ان کی مدد کرتا ہے۔ وہ "کل" کی کہانی بھی سناتا ہے، روشنی کی سرزمین جہاں تجسس کا خدشہ نہیں ہے۔ اگرچہ زیادہ تر کروڈ گائے سے زیادہ منسلک ہوتے ہیں، گروگ اس سے حسد کرتا ہے، خاص کر جب اس نے نوٹس لیا کہ گائے اور ایپ محبت میں پڑنے لگے ہیں۔ اس نے بدلاؤ کے خلاف لڑنے اور ان کی اپنی ایجادات اور نظریات کو سامنے رکھنے کی تباہ کن کوششوں سے صرف اپنے آپ کو شرمندہ کردیا، اپنے کنبے سے دوری کی، اور اس اور یوگا سے سنجیدہ گفتگو کرنے کا باعث بنی۔

کنبے کو ایک غار مل گیا ہے، لیکن گرگ کے علاوہ کوئی نہیں جانا چاہتا ہے، جس نے باہر رہنے میں ڈھالنا سیکھا اور یہ کہ وہ کس طرح زندہ نہیں رہنا چاہتے، وہ زندہ رہنا چاہتے ہیں۔ ایپ اپنے والد کے ساتھ کھڑی ہے اور لڑکے کے ساتھ "کل" جانے کے سب کے فیصلے کا اعلان کرتی ہے۔ ناراض، گرگ نے گائے پر حملہ کیا، لیکن دونوں ایک پہاڑ سے ٹار کے بہاؤ میں گرتے ہیں۔ گائے نے انکشاف کیا کہ اس نے اپنے ہی کنبے کو ٹار فلو سے کھو دیا، اور یقین ہے کہ وہ برباد ہوچکے ہیں۔ کہانی سے نرمی کرتے ہوئے گرگ نے فیصلہ کیا ہے کہ فرار ہونے میں اسے اور گائے کو مل کر کام کرنا پڑے گا۔ وہ چونکی کو راغب کرنے کے لئے ایک جعلی سازی کرتے ہیں، جو انھیں ایک لڑکی بلی کے لئے غلطی کرتا ہے اور انہیں مفت کھینچتا ہے۔

آتش فشاں تباہی شروع ہوتی ہے، اور گائے اور کروڈ اس وقت تک بھاگ جاتے ہیں جب تک کہ وہ اس خندق کے کنارے پر نہیں رک جاتے جہاں براعظموں کے بہتے ہوئے بہہ رہے ہیں۔ گرگ دھوئیں کے ذریعے سورج کی گرمی کو محسوس کرتا ہے، اور اسے احساس ہوتا ہے کہ دوسری طرف اچھی سرزمین ہوسکتی ہے۔ گرگ ایک دوسرے کے بعد دوسرے کو کھاڑی پر پھینک دیتا ہے، یہ جان کر کہ وہ پیچھے رہ جائے گا۔ وہ اپنی تازہ ترین ایجاد، ایک "گلے" شیئر کرتا ہے، اسے ایپ کے ساتھ باقی افراد کے ساتھ پھینک دینے سے پہلے۔ وہ مخالف پہاڑوں پر زرخیز زمین پر، بغیر کسی نقصان کے اترے، جبکہ گرگ ایک غار میں تنہا پناہ گزیں۔

گرگ کا مقابلہ چنکی سے ہوا، جو انکشاف کرتا ہے کہ وہ اندھیرے سے خوفزدہ ہے، اور گرگ پر حملہ کرنے کی بجائے اس سے راحت حاصل کرنا چاہتا ہے۔ ایپ کو ماتم کرنے کے اس کا سینگ اڑانے کی آواز سنتے ہی، گرگ نے فرض کیا کہ وہ اس کی مدد کے لئے پکار رہے ہیں اور اپنا نیا نیا آئیڈیا لے کر آئے ہیں۔ وہ عارضی ہوائی جہاز بنانے کے لئے ٹار، فائر، وہیل ربیج اور پیرھانکیٹس کا استعمال کرتا ہے، جس میں وہ، چنکی اور کئی دوسرے جانور حتمی پھوٹ سے بچ جاتے ہیں اور دوسروں میں شامل ہونے کے لئے اس کھجور پر اڑ جاتے ہیں۔

گرگ کا خاندان کے قائد کی حیثیت سے پیار سے خیرمقدم کیا گیا ہے، اور ایپ نے اس کو گلے لگایا ہے۔ گائے اور ان کے نئے پالتو جانوروں کے ساتھ مل کر، کروڈز ایک اشنکٹبندیی پہاڑی میں ایک نئی زندگی کا آغاز کرتے ہیں جو ساحل سمندر کی طرف جاتا ہے، جہاں وہ ہر روز سورج کی پیروی کرسکتے ہیں اور گائے اور گرگ دونوں ایجادات سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.imdb.com/title/tt0481499/ — اخذ شدہ بتاریخ: 26 جولا‎ئی 2021
  2. https://www.adorocinema.com/filmes/filme-146916/ — اخذ شدہ بتاریخ: 26 جولا‎ئی 2021
  3. https://www.interfilmes.com/filme_25819_Os.Croods-(The.Croods).html — اخذ شدہ بتاریخ: 26 جولا‎ئی 2021
  4. https://www.filmaffinity.com/es/film444627.html — اخذ شدہ بتاریخ: 26 جولا‎ئی 2021
  5. http://www.svenskfilmdatabas.se/sv/item/?type=film&itemid=77683 — اخذ شدہ بتاریخ: 26 جولا‎ئی 2021
  6. https://www.allocine.fr/film/fichefilm_gen_cfilm=146916.html — اخذ شدہ بتاریخ: 26 جولا‎ئی 2021
  7. https://www.siamzone.com/movie/m/6702 — اخذ شدہ بتاریخ: 27 جولا‎ئی 2021
  8. "THE CROODS (U)". British Board of Film Classification. فروری 19, 2013. اپریل 19, 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ فروری 19, 2013. 
  9. "Alan Silvestri to Score Dreamworks Animation's 'The Croods'". FilmMusicReporter.com. 8 مئی, 2012. اخذ شدہ بتاریخ اگست 17, 2012. 
  10. https://www.bcdb.com/cartoon/92867-Croods — اخذ شدہ بتاریخ: 27 جولا‎ئی 2021
  11. http://www.imdb.com/title/tt0481499/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 17 اگست 2016
  12. "DreamWorks Animation Announces Feature Film Release Slate Through 2014". DreamWorksAnimation.com (Press release). ڈریم ورکس انیمیشن. مارچ 8, 2011. مورخہ 2011-08-20 کو اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ مارچ 8, 2011.  Check date values in: |access-date=, |date= (معاونت)
  13. ^ ا ب پ ت Breznican، Anthony (اگست 31, 2012). "FIRST LOOK: Emma Stone as cavegirl in DreamWorks Animation's 'The Croods' -- EXCLUSIVE". Entertainment Weekly. اخذ شدہ بتاریخ ستمبر 1, 2012. 

بیرونی روابط[ترمیم]