رائز آف دی گارڈینز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
رائز آف دی گارڈینز
(انگریزی میں: Rise of the Guardians ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Rise of the Guardians poster.jpg

ہدایت کار
پیٹر رمسی  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف فنٹاسی فلم،  مہم جویانہ فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 97 منٹ[1]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ پیراماؤنٹ پکچرز،  نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 145000000 امریکی ڈالر[2]
باکس آفس 306900000 امریکی ڈالر[3]
تاریخ نمائش 10 اکتوبر 2012
29 نومبر 2012 (جرمنی اور ہنگری)[4][5]
21 نومبر 2012 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[6]
30 نومبر 2012 (سویڈن)[7]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v533218  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt1446192  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

رائز آف دی گارڈینز (انگریزی: Rise of the Guardians) ایک 2012 امریکی 3D کمپیوٹر متحرک ایکشن فنتاسی فلم ہے۔ ڈریم ورکس انیمیشن کے ذریعہ تیار کردہ اور پیراماؤنٹ پکچرز کے ذریعہ تقسیم کیا گیا ہے۔ پیٹر رامسی کی ہدایت کاری میں ، اس میں کرس پائن ، ایلیک بالڈون ، جوڈ لاء ، اسلا فشر اور ہیو جیک مین نمایاں ہیں۔

کہانی[ترمیم]

موسم سرما کی روح ، جیک فراسٹ بیان کرتا ہے کہ وہ سیکڑوں سال قبل کیسے ہوا تھا ، جسے انسان میں چاند نے برف سے اٹھایا تھا اور تب سے پوشیدہ رہا ہے کیونکہ لوگ اس پر یقین نہیں رکھتے ہیں۔ قطب شمالی میں ، شمالی ، جو سانتا کلاز کے نام سے مشہور ہے ، کو آگاہ کیا گیا ہے کہ بوگیئ مین ، پچ واپس آگیا ہے اور خوف کے مارے بچپن کو دھمکیاں دے رہا ہے۔ ساتھی سرپرستوں کو ٹوت فیئری (ٹوت) ، ایسٹر بنی (ای. ایسٹر بنی موند) اور سینڈ مین (سینڈی) کو طلب کرنے کے بعد ، شمالی نے چاند میں انسان سے سیکھا کہ وہ جیک کو اپنے نئے ممبر کے طور پر شامل کریں گے۔ جیک کو نارتھ کے ہیڈ کوارٹر لایا گیا ہے اور وہ اس کا حلف اٹھانے کی کوشش کرتے ہیں۔ بچوں کی طرف سے ان کے عدم اعتماد کے سبب صدیوں کی تنہائی سے مایوس جیک اس میں شامل ہونے سے انکار کرتا ہے۔ قطع نظر ، نارتھ نے اپنے مشن اور پچ کے بڑھتے ہوئے خطرے کی وضاحت کرکے اسے اب کے لیے تعاون کرنے پر راضی کیا۔

ٹوت کے قلعے پر ، ٹیم کو پتہ چلا کہ پچ نے حملہ کیا ہے ، بچوں کے تمام دانت لے لیا ہے ، ان میں محفوظ بچپن کی یادیں اور ٹوت کے منی پریوں میں سے ایک ، بیبی ٹوت ، جسے جیک بچاتا ہے۔ پچ نے اپنی غیر منقول ریاست کا بدلہ لینے کے ذریعہ گارڈین پر بچوں کے اعتماد کو ختم کرنے کا ارادہ ظاہر کیا ، اس کا آغاز تو ٹوت سے ہوا ، جس نے فورا weak ہی کمزور ہونا شروع کر دیا جب بچے اس پر یقین کرنا چھوڑ دیتے ہیں۔ اس سے بچنے کے لیے ، سرپرست عبوری طور پر اس کے دانتوں کو جمع کرنے کا کام انجام دیتے ہیں ، جیک کے دانتوں کو پچھلی زندگی کی یادوں کو بحال کرنے کے ل. اس کے وعدے کے ساتھ۔ جیمی نامی ایک چھوٹے سے لڑکے نے انہیں اپنے کمرے میں ڈھونڈ کر خوشی محسوس کی ، کیونکہ وہ جیک کے علاوہ ان سب پر یقین کرتا ہے ، جو جیک کو اب بھی پوشیدہ بنا دیتا ہے۔ پچ نے گارڈینز کی مزاحمت اور سیکھنے والے جیک اور سینڈی کا سیکھ لیا۔ جیک نے اسے بچانے کے لیے بڑی کوششوں کے باوجود ، سینڈی پچ سے مغلوب ہو گئی اور بظاہر تباہ ہو گئی۔

منحرف سرپرستوں نے اگلی ریلی بننی کو ایسٹر کے لیے اپنے انڈے تیار کرنے میں مدد کرکے بچوں کے اعتقاد کو مستحکم رکھنے میں مدد کی۔ اگرچہ جیمی کی چھوٹی چھوٹی بہن ، سوفی کے دخل سے تھوڑا سا پیچیدہ ہے ، لیکن یہ تقسیم تقسیم مرحلے تک آسانی سے چلتی ہے۔ جیک سوفی کو گھر لے گیا اور اسے پچ کے ہیڈ کوارٹر کے داخلی راستے کا پتہ چلا ، جہاں دانت کے بچوں کے پریوں اور دانت رکھے ہوئے ہیں۔ پچ نے اسے اپنے دانتوں کی یادوں کے وعدے کے ساتھ غیر جانبدار پارٹی کی حیثیت سے ایک طرف ہونے کی اپیل کی ہے۔ جیک نے انکار کر دیا اور پچ نے بنی منڈ کے ڈومین پر حملہ کیا ، ایسٹر انڈے کی تقسیم کو برباد کر دیا اور ایسٹر بنی میں بچوں کا اعتماد توڑ ڈالا۔

سرپرستوں کی روح ٹوٹ گئی ، مایوس جیک انٹارکٹیکا کی بدنامی میں روانہ ہو گیا۔ وہیں ، پچ نے اسے افواج میں شامل ہونے کا لالچ دیا ، لیکن جیک نے پھر انکار کر دیا ، کیوں کہ وہ پیار کرنا چاہتا ہے ، خوف نہیں۔ اس کے جواب میں ، پچ نے انکشاف کیا کہ اس کے پاس بی بی ٹوت ہے اور اسے جان سے مارنے کی دھمکی دیتا ہے جب تک کہ جیک اپنی طاقت کا ذریعہ ، اس کے عملے کو ترک نہیں کرتا ہے۔ جیک پیش کرتا ہے ، لیکن پچ کی تجدید ہوتی ہے اور اس کے نتیجے میں ہونے والی لڑائی جیک کو بیبی ٹوت کے ساتھ کریوس میں پھنس جاتی ہے جبکہ پچ نے اپنا عملہ توڑ دیا۔ جیک کی مایوسی کا مقابلہ کرنے کے لیے ، بیبی ٹوت نے جیک کو اپنی یادوں کو کھولنے کے لیے قائل کر لیا ، جس سے یہ پتہ چلتا ہے کہ وہ ایک فانی لڑکا تھا جو اپنی بہن کو برف کے گرنے سے بچاتا رہا اور اسی بہادری کی وجہ سے اسے سردیوں کے جذبے میں تبدیل کر دیا گیا تھا اور اس کے ذریعہ محافظ کے طور پر منتخب کیا گیا تھا چاند میں آدمی. اس انکشاف سے متاثر ہوکر ، جیک اپنے عملے اور اپنی طاقت کو بحال کرنے کے قابل ہے۔ گارڈین اور پچ سیکھ رہے ہیں کہ صرف ایک ہی ماننے والا بچہ بچ گیا ہے: جیمی۔ جیک نے لڑکے کے لیے ریس چلائی اور نہ صرف گارڈینز پر جیمی کے اعتماد کی تصدیق کردی ، بلکہ جیک فراسٹ میں بھی ایک اعتقاد پیدا کرتا ہے اور جیمی کو آخرکار اس سے ملنے کا اہل بناتا ہے۔ جب کمزور اور کمزور سرپرستوں نے پچ کا مقابلہ کیا تو وہ اس میں شامل ہونے کے لیے پہنچ گئے ، جبکہ جیمی اپنے دوستوں کو ان کی حمایت کرنے کے لیے جمع کرتا ہے۔ خوفناک خواب کی پچ کی بظاہر زبردست طاقت بچوں کے عقیدے کے خلاف کوئی مقابلہ نہیں کرتی ہے ، جو والدین سے لڑنے کی مکمل طاقت کو بحال کرتی ہے۔ سینڈمین اس یقین سے زندہ ہوا اور اس لڑائی میں شامل ہوا ، جس سے پچ کو شکست ہوئی اور بچوں کا اعتماد بحال ہوا ، ساتھ ہی جیک فراسٹ میں بھی۔ پچ کو اس کے اپنے خوف سے نیچے اتارا جاتا ہے اور اسے زبردستی اپنی کھود میں لے جاتا ہے۔

اس فتح پر ، آخر کار جیک نے ایک سرپرست کی حیثیت سے حلف لیا ہے اور اپنے نئے دوستوں کے ساتھ دنیا کے بچوں کی حفاظت کے لیے پرعزم ہے۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. McCarthy، Todd (October 11, 2012). "Rise of the Guardians: Film Review". The Hollywood Reporter. اخذ شدہ بتاریخ October 12, 2012. 
  2. Lieberman، David (May 2, 2012). "UPDATE: DreamWorks Animation Will Have Distribution Plan By Labor Day". Deadline Hollywood. اخذ شدہ بتاریخ May 3, 2012. 
  3. "Rise of the Guardians (2012)". Box Office Mojo. October 9, 2014 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ October 1, 2014. 
  4. http://www.imdb.com/title/tt1446192/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 19 اگست 2016
  5. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx
  6. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=guardians.htm
  7. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=76823&type=MOVIE&iv=Basic
  8. ^ ا ب پ ت ٹ ث "DreamWorks Animation Names All-Star Cast Featuring Chris Pine, Alec Baldwin, Hugh Jackman, Isla Fisher and Jude Law for Rise of the Guardians on November 21, 2012". DreamWorksAnimation.com (Press release). January 27, 2011. مورخہ January 14, 2013 کو اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ January 28, 2011. 
  9. ^ ا ب پ ت ٹ ث "Rise of the Guardians (2012)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 24 جون 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]