رایا اینڈ دی لسٹ ڈریگن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
رایا اینڈ دی لسٹ ڈریگن
(انگریزی میں: Raya and the Last Dragon ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Raya and the Last Dragon.png

ہدایت کار
ڈان ہال  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف مہم جویانہ فلم،  فنٹاسی فلم،  مزاحیہ فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع بھروسا[1]،  تعاون[1]،  سفارت کاری[1]  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 107 منٹ[2]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ والٹ ڈزنی اسٹوڈیوز موشن پکچرز  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 5 مارچ 2021 (ریاستہائے متحدہ امریکا)
10 مارچ 2021 (سویڈن)
3 جون 2021 (ہنگری)[3]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v726021  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt5109280  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

رایا اینڈ دی لسٹ ڈریگن (انگریزی: Raya and the Last Dragon) ایک 2021 امریکی کمپیوٹر متحرک فنسیسی ایکشن ایڈونچر فلم ہے۔ والٹ ڈزنی انیمیشن اسٹوڈیوز کے ذریعہ تیار کردہ۔ اسٹوڈیو کے ذریعہ تیار کردہ 59 ویں فلم ، اس کی ہدایتکاری ڈان ہال اور کارلوس لوپیز ایسٹراڈا نے کی تھی۔ روایتی جنوب مشرقی ایشین ثقافتوں پر مبنی ، اس فلم میں ایک جنگجو شہزادی ہے جو ناقص آخری ڈریگن کو ڈھونڈنے کی امید کر رہی ہے ، جس میں امید ہے کہ ڈریگن جوہر کی بحالی کی جائے گی جو ایک بار پھر طاعون ڈریون کو ختم کردے گی اور قبیلوں کو کمانڈرا کے نام سے ایک ساتھ جوڑ دے گی۔

کہانی[ترمیم]

کمونڈرا کی خوشحال سرزمین دروئن کے ذریعہ تباہی میں مبتلا ہے ، جس سے بری روحوں کو خطرہ لاحق ہے جو لوگوں اور ڈریگنوں کو پتھر بنا دیتا ہے۔ آخری ڈریگن سیسو اپنے جادو کو ایک جواہر میں مرکوز کرتی ہے اور ڈروون کو ملک سے خارج کرتی ہے ، کمانڈرا کے لوگوں کو زندہ کرتی ہے لیکن ڈریگنوں کو نہیں۔ منی کے لئے طاقت سے چلنے والی جدوجہد کمندرا کے لوگوں کو پانچ قبیلوں میں تقسیم کرتی ہے ، جس کی بنیاد ڈریگن کی شکل والے دریا: فینگ ، ہارٹ ، ریڑھ کی ہڈی ، تالون اور دم کے ساتھ ان کی جگہ ہے۔ دل منی کو تھام کر ختم ہوتا ہے۔

پانچ سو سال بعد ، دل کے قبیلے کے چیف بینجا اپنی بیٹی ریا کو اس جوہر کی حفاظت کے لئے تربیت دیتے ہیں۔ پختہ طور پر یہ ماننا کہ قبائل ایک بار پھر متحد ہو سکتے ہیں ، بینجا نے پانچوں قبائل کی قیادت کے لئے دعوت منائی۔ دعوت کے دوران ، ریا نے فینگ قبیلے کے چیف ویرانا کی بیٹی ، ناماری سے دوستی کی ، جو ریا کو بطور تحفہ ڈریگن لاکٹ دیتا ہے اور اس کو ایک ایسی افسانوی کہتی ہے کہ ڈریگن سیسو ابھی بھی موجود ہے اور اسے طلب کیا جاسکتا ہے۔ اس پر بھروسہ کرتے ہوئے ، ریا نماری کو جواہر کا مقام دکھاتی ہے ، لیکن وہ فینگ کو چوری کرنے میں مدد دینے کے سازش کے ایک حصے کے طور پر ریا سے دھوکہ کرتی ہے۔ حملے کے بارے میں خبردار کیا گیا ، بینجا اور دوسرے قبائل جائے وقوعہ پر پہنچے اور اس جوہر پر لڑنا شروع کردیا ، جو جھگڑے میں ٹوٹ جاتا ہے۔ چونکہ ہر قبیلہ جوہر کا ایک ٹکڑا چوری کرتا ہے ، ڈروون نے دوبارہ کمندرا کے باقی حصوں میں پھیلنے سے پہلے ہی قلب اور اس کے لوگوں کو پیچھے چھوڑ دیا۔ یہ مشاہدہ کرتے ہوئے کہ ڈریون پانی سے بچتا ہے ، بینجا نے رایا کو دریا میں پھینک کر بچایا۔ وہ دیکھتی ہے کہ وہ اس کو گھیرے ہوئے اور ڈرون کے ذریعہ گھبراہٹ میں پڑتا ہے۔

اگلے چھ سالوں کے لئے ، ریا کمانڈرا کے اس پار تلاش کر رہی ہے کہ وہ سیسو کو تلاش کر رہی ہے ، تاکہ اسے اپنا دوسرا جواہر بنائے اور ایک بار پھر ڈروون پر پابندی لگائے۔ وہ دم میں جہاز کے ملبے پر سیسو کو طلب کرنے کا انتظام کرتی ہے ، لیکن سیسو نے تسلیم کیا کہ اس نے یہ منی نہیں بنایا تھا: اس نے اپنے چار بہن بھائیوں کی طرف سے اس کا استعمال کیا ، جس نے ہر ایک کو اس جادو میں اپنا حصہ ڈالا۔ ریا نے اسے دوبارہ جمع کرنے اور اسے دروون کے خلاف استعمال کرنے کے لئے منی کے چار چوری شدہ ٹکڑوں کو واپس لینے کا عزم کیا ہے۔

ریا اور سیسو ٹیل ، ٹیلون اور ریڑھ کی ہڈی کے راستے جاتے ہیں ، جواہر کے ٹکڑوں کو دوبارہ حاصل کرتے ہیں اور راستے میں نئے دوستوں سے ملتے ہیں: نوجوان بحالی باز بون ، کون آرٹسٹ بچہ لٹل نو اور واریر ٹونگ ، جن میں سے سبھی اپنے عزیزوں کو ڈروون سے محروم کر چکے ہیں . نماری نے فینگ قبیلے کے لئے منی شارڈ حاصل کرنے کی امید میں اس کا پیچھا کیا۔ اپنے نئے ساتھیوں پر مکمل اعتماد نہیں کرتے ، ریا نے سیسو کو بھیس بدل کر رہنے کا اصرار کیا۔ لیکن سیسو اپنے آپ کو ظاہر کرتی ہے تاکہ ریائے کو ریڑھ کی ہڈی میں نماری سے بچایا جاسکے۔

فینگ میں ، سیسو نے رایا کو اس بات پر قائل کیا کہ وہ آخری ٹکڑا چرانے کے بجائے نماری کے ساتھ اتحاد کرنے کی کوشش کرے۔ ریا نے اعتماد کے اشارے کے طور پر سالوں پہلے نماری سے حاصل کردہ ڈریگن لاکٹ واپس کیا۔ نماری ، جو فینگ کی ساکھ کو بچانے کے لئے اپنی ذمہ داری سے دوچار ہیں اور ڈروون کو شکست دینے میں ان کی مدد کی خواہش کا شکار ہیں ، نے انہیں کراسبو سے خطرہ کردیا ہے۔ سیسو نے نماری کو پرسکون کرنے کی کوشش کی ، لیکن رایا نے اپنی تلوار سے حملہ کیا۔ اس ہاتھا پائی کے سبب نماری کے کراسبو کو آگ لگ گئی ، جس سے سیسو ہلاک ہوگیا۔

سیسو کی موت کی وجہ سے فینگ کی حفاظتی نہر سے پانی غائب ہوگیا ، جس کی وجہ سے ڈروون کو دائرے میں زیر کیا جاسکے۔ ریا نماری کا تعاقب کرتی ہے ، جسے وہ اپنی والدہ کے غم کی کیفیت سے غمزدہ کرتا ہے۔ دو لڑائ لڑتے ہوئے جب ریا کے ساتھی منی کے ٹکڑوں کا استعمال کرکے فینگ کے لوگوں کو وہاں سے نکالا۔ ریا نے نماری کو زدوکوب کیا اور اسے مارنے کی تیاری کرلی ، لیکن دوسروں پر اعتماد کرنے سے قاصر ہونے کی وجہ سے سیسو کی موت میں اپنے کردار کو محسوس کرنے سے رک گئی۔ وہ اس کے بجائے اپنے دوستوں کی مدد کے لئے روانہ ہوگئی۔ ناماری رایا کے پیچھے فینگ کے جواہر کے ٹکڑے کے ساتھ چلتا ہے اور ریا کے پالتو جانور ٹک کو دروش سے بچاتا ہے ، اور ریا کی مغفرت حاصل کرتا ہے۔ جب اس کے گروپ پر ڈروون کا فائدہ ہوا تو ، ریا کو یاد ہے کہ کس طرح اعتماد نے سیسو کو اس سے پہلے ہی دنیا کو بچانے کی اجازت دی تھی۔ وہ دوسروں سے متحد ہونے اور اس جوہر کو دوبارہ جمع کرنے کی تاکید کرتی ہے ، اس نے اس کا ٹکڑا حوالے کرکے اور ناماری میں اس کا اعتماد ظاہر کیا اور ڈروون کو اس کی جان چھڑکانے کی اجازت دی۔ باقی پیروی کرتے ہیں ، اور درویش نے اسے پیٹرائفائ کرنے سے پہلے نماری اس منی کو جمع کیا۔ ڈریگن کو ڈریگن منی کے دوبارہ چھونے کے فورا بعد ہی شکست دے دی گئی ، جب سیرو دھرون کے تمام متاثرین کے ساتھ زندہ ہو گیا۔ یہ گروپ اپنے تمام گمشدہ عزیزوں کے ساتھ دوبارہ ملاپ کرتا ہے ، اور کمندرا کی سرزمین دوبارہ مل گئی ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. عنوان : Raya and the Last Dragon
  2. Chang، Justin (March 1, 2021). "Review: 'Raya and the Last Dragon,' featuring Disney's first Southeast Asian heroine, is a moving adventure". Los Angeles Times. April 26, 2021 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ June 16, 2021. 
  3. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx

بیرونی روابط[ترمیم]