ساؤنڈ کلاؤڈ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

ساونڈ کلاؤڈ برلن جرمنی کی ایک یورپی آن لائن آڈیو تقسیم پلیٹ فارم اور میوزک شیئرنگ ویب سائٹ ہے جو اپنے صارفین کو آڈیو کو اپ لوڈ کرنے اور ان کا اشتراک کرنے کے قابل بناتی ہے۔ الیگزنڈر لجنگ اور ایرک واہلفورس نے 2007 میں شروع کیا ، ساؤنڈ کلاؤڈ مارکیٹ میں موسیقی کی ایک سب سے بڑی سروس ہے جو دنیا بھر میں 175 ملین ماہانہ صارفین تک موسیقی پہنچاتا ہے۔ [1] ساونڈ کلاؤڈ پلیٹ فارم پر مفت اور بامعاوضہ دونوں ممبرشپ پیش کرتا ہے، جو ڈیسک ٹاپ یا موبائل ڈیوائس کے لیے دستیاب ہے۔ ساؤنڈ کلاؤڈ نے میوزک انڈسٹری کو بہت سے فنکاروں کی کامیابی کے ساتھ روشناس کرایاہے جو میوزک شیئرنگ سروس سے ابھرے ہیں۔ پلیٹ فارم پر موجود فنکار اپنے کام کو مفت تقسیم کر سکتے ہیں جس تک تمام صارفین رسائی حاصل کرسکتے ہیں۔ ساؤنڈ کلاؤڈ کو بہت سارے سرمایہ کاروں اور دوسرے میڈیا پلیٹ فارمز جیسے ٹویٹر کی حمایت حاصل ہے۔ [2] اگرچہ اسٹریمنگ پلیٹ فارم نے ہی مالی اعانت کے معاملات کو نپٹا لیا ہے اور منافع بخش رہنے کے لیے بہت سارے ملازمین کو فارغ کر دیا ہے۔

تاریخ[ترمیم]

الیگزینڈر جینگ (2009)

ساونڈ کلاؤڈ کو اگست 2007 میں برلن میں سویڈش ساؤنڈ ڈیزائنر الیگزنڈر جنگ اور سویڈش الیکٹرانک میوزک ایرک واہلفورس نے قائم کیا تھا اور یہ ویب سائٹ اکتوبر 2008 میں شروع کی گئی تھی۔ [3] اس کا مقصد اصل میں موسیقاروں کو ریکارڈنگ کے اشتراک اور تبادلہ خیال کی سہولت کے ساتھ تعاون کرنے کی اجازت دینا تھا ، لیکن بعد میں میوزک کی تقسیم کے لیے اشاعتی پلیٹ فارم میں تبدیل ہو گیا۔ وائرڈ میگزین کے مطابق، اپنے آغاز کے فورا بعد ساونڈ کلاؤڈ نے مائی اسپیس کے غلبے کو موسیقاروں کے لیے ایک پلیٹ فارم کی حیثیت سے چیلنج کرنا شروع کیا جس میں وہ اپنی موسیقی بانٹ سکیں۔

نیکسٹ 10 (2010) میں الیگزینڈر لجنگ

استقبال[ترمیم]

پہچان[ترمیم]

ساؤنڈ کلود نے 2011 کے یوروپی ٹیک ٹور ایوارڈ ڈنر میں سکروڈرز انوویشن ایوارڈ جیتا تھا۔ [4]

مزید دیکھیے[ترمیم]

  • ساؤنڈ کلاؤڈ ریپروں کی فہرست
  • ویئرڈ ساونڈ کلاؤڈ
  • موسیقی کی ویب سائٹیں
  • اسٹریمنگ میوزک سروسز

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "16 Amazing SoundCloud Statistics"۔ DMR (انگریزی زبان میں)۔ 2016-06-24۔ اخذ شدہ بتاریخ 2019-08-04۔
  2. Peter Kafka (2017-03-10)۔ "SoundCloud needs more money, or it may sell at a fire-sale price"۔ Vox۔ اخذ شدہ بتاریخ 2019-08-04۔
  3. Jenna Wortham, SoundCloud, an Audio-Sharing Site, Hits 5 Million Users. نیو یارک ٹائمز, June 15, 2011.
  4. "Tech Tour"۔ مورخہ 30 جنوری 2012 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔

بیرونی روابط[ترمیم]