سعودی آرامکو میڈیکل سروسز آرگنائزیشن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
جانز ہاپکن آرامکو ہیلتھ کیئر JHAH
جغرافیہ
مقامظہران، مشرقی صوبہ، سعودی عرب
تنظیم
دیکھ بھال نظامEpic System
ہسپتال کی قسمجوائنٹ وینچر
خدمات
بستر483
تاریخ
قیام2014
روابط
ویب سائٹwww.jhah.com

جانس ہاپکنز ارمکو ہیلتھ کیئر سعودی ارمکو اور جانس ہاپکنز میڈیسن کے مابین اپنی نوعیت کی پہلی صحت کی دیکھ بھال کے مشترکہ منصوبے کا نتیجہ ہے۔ 1933 کے بعد سے ، سعودی آرامکو نے اپنی طبی خدمات کی تنظیم کے ذریعے اپنے ملازمین اور ان کے اہل خانہ کو ایک اعلی معیار کی دیکھ بھال فراہم کی تھی۔ 2013 میں ، سعودی ارامکو نے جان ہاپکنز میڈیسن کے ساتھ مشترکہ طور پر جانس ہاپکنز ارمکو ہیلتھ کیئر (جے ایچ اے ایچ) کے ذریعے اپنی طبی خدمات کی صلاحیتوں کو بڑھانے اور بڑھانے کے لئے جانس ہاپکنز یونیورسٹی اور جان ہاپکنز ہسپتال اور صحت کے نظام کی فراہمی کے لئے وسیع مہارت حاصل کی۔ طبی پروگرام کی ترقی ، تحقیق ، تربیت ، حفاظت اور معیار ، اور صحت کی دیکھ بھال کے انتظامیہ کی مہارت۔ [1]

28 جنوری ، 2014 کو افتتاحی ، جانس ہاپکنز آرمکو ہیلتھ کیئر کمپنیوں کے زیر انتظام اور نجی طور پر معاہدہ کیا ہوا اسپتالوں کا پیچیدہ ہے جو سعودی ارمکو ملازمین اور ان کے انحصار کرنے والوں کی خدمت کرتا ہے ، جس کی کل تعداد تقریبا، 350،000 ہے۔ تمام برادریوں میں ، بنیادی صحت کی دیکھ بھال کلینک کے ذریعے کی جاتی ہے ، جو ریاستہائے متحدہ میں صحت کی بحالی کی تنظیموں کی طرح کام کرتی ہے۔ عام پریکٹیشنرز کا گھومنے والا عملہ امتحانات انجام دیتا ہے اور باہر کے مریضوں کی بنیاد پر دیکھ بھال کا مشورہ دیتا ہے۔ بنیادی تشخیصی جانچ کے لئے تمام کلینک میں سہولیات اور لیبارٹریز ہیں۔ ہر کلینک میں ایمبولینس سروس اور ہنگامی کمرے کی دیکھ بھال فراہم کی جاتی ہے ، اور ہر ایک میں ایک ایسی فارمیسی ہوتی ہے جہاں کلینک کے معالجین کے ذریعہ آرڈر کردہ نسخے بغیر کسی معاوضے کے پُر کیے جاسکتے ہیں۔ کمیونٹی کلینک عام طبی ضروریات کی دیکھ بھال کے لئے تیار کیے گئے ہیں۔ دہران کے جانس ہاپکنز آرمکو ہیلتھ کیئر اسپتال میں صحت کی مزید اہم پریشانیوں کا مقابلہ کیا گیا ہے۔ ہسپتال میں پیشہ ور عملہ کثیر القومی ہے ، لیکن بہت سے ماہرین یو ایس بورڈ مصدقہ یا برطانیہ کے مساوی ہیں۔

جانس ہاپکنز ارمکو ہیلتھ کیئر دھاران ہسپتال جے سی آئی ، جے سی اے ای کے نئے بنے بین الاقوامی ڈویژن کے ذریعہ منظور ہے۔ بلڈ بینک کو امریکن ایسوسی ایشن بلڈ بینک کے ذریعہ تسلیم کیا گیا ہے۔ میڈیکل لیبارٹریز کو 2002 سے امریکن پیتھالوجسٹ (سی اے پی) کے ذریعہ مستقل طور پر تسلیم کیا جاتا رہا ہے۔ جینیوا ، سوئٹزرلینڈ میں عالمی ادارہ صحت اور جارجیا کے شہر اٹلانٹا میں بیماریوں کے کنٹرول کے مراکز کے ساتھ بین الاقوامی اہمیت کی حامل بیماریوں سے متعلق فوری مشاورت کے لئے رابطہ تعلقات موجود ہیں۔

ایپک[ترمیم]

یہ واقعتا پہلی شرح کے الیکٹرانک ہیلتھ ریکارڈ (EHR) کے نفاذ کے راستے میں جے ایچ اے کے لئے ایک طویل سفر ہے جو مملکت میں مریضوں کی دیکھ بھال کے معیار کی ایک روشن مثال کے طور پر اس کے تغیراتی عزائم کی حمایت کرنے کے قابل ہے۔ حال ہی میں لانچ ہونے والا مریضوں کا پورٹل ، مائی چارٹ ، جو مریضوں کی شراکت کو اپنی صحت کی دیکھ بھال میں ایک نئی سطح تک پہنچاتا ہے ، اس آئس برگ کا صرف نوک ہے جب نئے ایپک سسٹم کے متوقع فوائد کی بات ہوتی ہے ۔

مذید دیکھیں[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

بیرونی روابط[ترمیم]