سیونانتی تھانیتھیرن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

'سیوننتی تھانیتھیرن' 'ایک ملائیشین مصنہ ہیں ، جو ARROW کی ایگزیکٹو ڈائریکٹر ہیں ، برائے ایشین پیسیفک ریسورس اینڈ ریسرچ سنٹر خواتین۔

زندگی[ترمیم]

تھننیتھیرن نے سیاسی انتخابات میں خواتین امیدواروں کی تشہیر کرکے اپنے سیاسی کام کا آغاز کیا۔ اپنی پیشہ ورانہ زندگی میں ، اقوام متحدہ کے لیے کام کیا ، یونیورسٹی میں پڑھایا اور ایک رسالہ چلایا۔[1] انہوں نے ایجنڈا 21 پر "، شہروں ، افراتفری اور تخلیقی صلاحیتوں: مواصلات کے لیے ایک ماخذ کتاب" ، "شہر" ، شہریوں اور تہذیبوں: اچھی شہری حکمرانی کے بارے میں اکثر پوچھے جانے والے سوالات "پر بھی شریک کتاب لکھی اور ان میں ترمیم کی۔ اور ایجنڈا برائے عمل: بہتر شہروں کے لیے ایکشن ۔[2] جنسی اور تولیدی صحت اور حقوق پر ایک کتاب کے لیے تحقیق کرتے ہوئے ، انہوں نے ملائشیا میں اس موضوع پر معلومات کی کمی کا پتہ لگایا اور ملائشیا میں مقیم این جی او آررو ، ایشین پیسیفک ریسورس اینڈ ریسرچ سنٹر برائے خواتین میں شامل ہوگئیں ، جس کے لیے وہ آخر کار ایگزیکٹو ڈائریکٹر بن گئیں۔[3][4]اس سلسلے میں ، انہوں نے مارچ 2015 میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کو ایک بیان دیا۔[5]

تحقیقی مرکز ایشیاء پیسیفک میں 15 ممالک کے مابین علاقائی شراکت کی شکل میں کام کرتا ہے اور ان ممالک میں اور عالمی جنوب میں تنظیموں اور نیٹ ورکس کے ساتھ کام کرتا ہے۔[2]اس کی توجہ خواتین اور نوجوانوں پر ہے ، جن پر ایک خاص توجہ جنسی اور تولیدی صحت اور حقوق پر ہے۔[2]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Sivananthi Thanenthiran – ICFP" (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 05 اپریل 2021. 
  2. ^ ا ب پ "Sivananthi Thanenthiran | She Decides" (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 05 اپریل 2021. 
  3. Luchsinger، Gretchen؛ Jensen، Janet؛ Jensen، Lois؛ Ottolini، Cristina (2019). Icons & Activists. 50 years of people making change (PDF). New York: UNFPA. صفحہ 59. ISBN 978-0-89714-044-7. 
  4. "Profile | Thomson Reuters Foundation News". news.trust.org. اخذ شدہ بتاریخ 05 اپریل 2021. 
  5. "Statement by Ms. Sivananthi Thanenthiran, Executive Director, Asian – Pacific Resource and Research Centre for Women (ARROW, Malaysia) | General Assembly of the United Nations". www.un.org. اخذ شدہ بتاریخ 05 اپریل 2021. 

سانچہ:Malaysia-writer-stub