عینی خالد

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
عینی خالد
AK punjab tour.jpg
 

معلومات شخصیت
پیدائش 27 مارچ 1987 (34 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
لاہور  ویکی ڈیٹا پر (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت Flag of the United Kingdom.svg مملکت متحدہ  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فنی زندگی
صنف پاپ موسیقی  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آلات موسیقی صوت  ویکی ڈیٹا پر (P1303) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ گلو کارہ،  ماڈل  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
IMDB پر صفحہ  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

نور العین خالد (پیدائش 1986ء میں لاہور، پاکستان[1])

عینی خالد کا اصل نام ، نور العین خالد ہے مگر وہ عینی خالد اور عینی کے نام سے مشہور ہیں۔ عینی 27جون 1986ء میں لاہور میں پیدا ہوئیں۔ وہ ایک پر کشش ماڈل اور انگلش میوزیشن ہیں۔ انہوں نے اپنے میوزیکل کیرئیر کا آغاز 2005ء میں کیا۔ عینی کے مشہور البم میں ”پرنسز، کیا یہی پیار ہے“ وغیرہ شامل ہیں۔

عینی جاں عینی خالد کے نام سے بھی مشہور ہے، ایک برطانوی پاکستانی موسیقار اور ماڈل ہے۔ گلوکارہ عینی خالد نے طویل عرصے بعد اپنا نیا گیت‘‘ گورے دیسی ’’ریلیز کر دیا۔وہ 2015ء میں شادی کے بعد گزشتہ کئی برسوں سے گھریلوزندگی گزاررہی تھیں تاہم اب انہوں نے اپنے سروں کو دوبارہ جگانے کا فیصلہ کیاہے اور نیاگیت نئے انداز کے ساتھ ریلیز کیاہے۔مذکورہ گیت کے نغمہ نگار اورموسیقار ظہیرعباس ہیں۔ویڈیومیں عینی خالد گلیمرس دکھائی دے رہی ہیں۔گلوکارہ کا کہنا تھا کہ سوشل میڈیا پرمیرے نغمے کو بہت پسند کیا جا رہا ہے۔واضح رہے کہ عینی خالدنے 4سال قبل سعد علی خان سے شادی کی تھی اور ان کی ایک بیٹی ایشا بھی ہے ۔


عینی نے فیس بک پر اپنے پیغام میں لکھا ہے کہ 26 دسمبر 2014ء کو ان کا نکاح جم کے ساتھی سعد احمد خان کے ساتھ لاہور میں ہوا۔ شادی کی اس تقریب میں صرف قریبی عزیز و اقارب نے شرکت کی جبکہ عینی نے اس خوشی کے موقع پر اپنے مداحوں کی دعاؤں اور نیک خواہشات کا شکریہ بھی ادا کیا ہے۔

برطانیہ میں پلی بڑھی عینی خالد کی شہرت کا سفر صرف 16 برس کی عمر میں 'ماہیا' گانے سے شروع ہوا جس کے چرچے پاکستان کے علاوہ دیگر ملکوں میں بھی سنائی دیے۔

اس ایک سنگل نے عینی کو رات راتوں مقبول بنادیا۔ ان کا گانا 2007ء میں بھارتی ہدایتکار مہیش بھٹ کی فلم "آوارہ پن" میں شامل کیا گیا۔ ان کے اب تک دو البم 'پرنسس' اور 'کیا یہی پیار ہے' ریلیز ہو کر کامیابی حاصل کر چکے ہیں۔ عینی کا سنگل 'بی مائی بیبی' برطانیہ میں بہت مقبول رہا ہے۔

پاکستان کی برٹنی اسپئیر کہلانے والی گلوکارہ جہاں ایک طرف گائیکی کی دنیا میں شہرت سمیٹ رہی تھیں وہیں ان کی متنازع شادی بھی ایک بڑا اسکینڈل ثابت ہوئی۔

لیکن سابق شوہر ملک نوید سے علیحدگی کے بعد عینی نے برطانیہ میں 2013ء میں ایک بار پھر سے اپنے میوزیکل کیرئیرکا آغاز کیا اور پہلا ویڈیو سونگ 'بوم بوم' کے نام سے ریلیز کیا۔

عینی نے برطانوی اخبار 'گارڈین' کو ایک انٹرویو میں بتایا کہ اچھے اور برے دن کسی بھی فنکار کی زندگی میں آتے رہتے ہیں لیکن وہ سب کچھ بھول کر آگے بڑھنے کی کوشش کررہی ہیں۔ اس انٹرویو میں انھوں نے عورتوں کے خلاف تشدد کے مسائل کو اجاگر کرنے کے لیے ایک ڈاکومنٹری فلم بنانے کا ارادہ بھی ظاہر کیا تھا۔

عینی اس سے قبل ناروے کی خیر سگالی سفیر کی حیثیت سے پاکستان میں 2011 میں آنے والے سیلاب کے متاثرین کے لیے امدادی کاموں میں شریک رہی ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Annie Khalid". 25 دسمبر 2018 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 04 مارچ 2018.