لیٹلٹن، نیوزی لینڈ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

لیٹلٹن کے شمالی ساحل پر واقع ایک بندرگاہی شہر ہے، جو جزیرہ نما بینکس کے شمال مغربی سرے پر اور کرائسٹ چرچ کے قریب، نیوزی لینڈ کے جنوبی جزیرے کے مشرقی ساحل پر واقع ہے۔کرائسٹ چرچ جانے والے سمندری مسافروں کے لیے لینڈنگ پوائنٹ کے طور پر، لٹلٹن کو تاریخی طور پر نوآبادیاتی آباد کاروں کے لیے "گیٹ وے ٹو کینٹربری" کے طور پر جانا جاتا ہے۔ [1] [2] 2020ء کی کورونا وائرس وبائی بیماری تک، بندرگاہ کروز بحری جہازوں کے لیے ایک باقاعدہ منزل رہی ہے۔ یہ جنوبی جزیرہ کا پرنسپل گڈز ٹرانسپورٹ ٹرمینل ہے، جو 34% برآمدات اور 61% درآمدات کو قدر کے لحاظ سے سنبھالتا ہے۔ [2]2009ء میں لٹلٹن کو تاریخی مقامات ٹرسٹ (NZHPT) کی طرف سے کیٹیگری I ہسٹورک ایریا کا درجہ دیا گیا جس کی تعریف "خصوصی یا شاندار تاریخی یا ثقافتی ورثے کی اہمیت یا قدر کا علاقہ" کے طور پر کی گئی ہے، [3] اس سے کچھ عرصہ قبل تاریخی تانے بانے کا زیادہ تر حصہ تباہ ہو گیا تھا۔ 2011ء کا کرائسٹ چرچ زلزلہ لیٹلٹن Harbor / Whakaraupō پر سب سے بڑی بستی ہے، جو جزیرہ نما بینکس کے شمال مغربی جانب ایک داخلی راستہ ہے جس کا دائرہ 18 تک ہے۔ پیگاسس بے کے جنوبی سرے سے اندرون کلومیٹر دور۔ یہ قصبہ پورٹ ہلز کی نچلی ڈھلوانوں پر واقع ہے، جو بندرگاہ کے شمالی حصے کی تشکیل کرتی ہے اور لٹلٹن کو کرائسٹ چرچ شہر سے مؤثر طریقے سے الگ کرتی ہے۔ یہ کھڑی رخا کریٹر رم ایک قدرتی ایمفی تھیٹر اور شہری ترقی کی حد کے طور پر کام کرتا ہے۔ [4] پورٹ ہلز کے ذریعے ایک سرنگ کرائسٹ چرچ، 12 تک براہ راست سڑک تک رسائی فراہم کرتی ہے۔ شمال مغرب میں کلومیٹر۔ سمنر کا قصبہ، کوئی 6 کلومیٹر شمال مشرق میں، ایونز پاس کے ذریعے رسائی حاصل کی جاتی ہے، یہ لنک 2011ء کے کرائسٹ چرچ زلزلے کے بعد بند کر دیا گیا تھا اور 29 مارچ 2019ء کو دوبارہ کھول دیا گیا تھا [5] گورنرز بے پر ایک اور تصفیہ 10 ہے۔ کلومیٹر مغرب میں اور بار بار چلنے والی فیری سروس بندرگاہ کے جنوبی ساحل پر ڈائمنڈ ہاربر کے مضافاتی علاقے کو جوڑتی ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. D. G. Dyne (2 January 1939). "The Railways Magazine: Lyttelton—The Gateway to Canterbury: An Historic Harbour". New Zealand Government Railways Department, Wellington. اخذ شدہ بتاریخ 14 اپریل 2020. 
  2. ^ ا ب "BPDP Ch.27 'Lyttelton Port Zone', CCC website" (PDF). 
  3. Duff، Malcolm (24 August 2009). "Lyttelton Township an Historic Area". Heritage New Zealand. اخذ شدہ بتاریخ 23 مارچ 2013. 
  4. Liza Rossie. "Historic Lyttelton Buildings". Christchurch City Council. 
  5. "Sumner Lyttelton Corridor".